Skocz do zawartości

Saito FG 36


robas69

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy potrzeba. Po kilkunastu latach odpaliliśmy z kolegą Kazikiem jego DLE 120 pozostawiony bez konserwacji bez problemu. Byłem pewien ,że membrany w gaźniku zdechły ALE NIE! Raczej daj odrobinę oleju na tłok od góry  coby cylinder z tłokiem miał co trzeba i się nie porysował i tyle. Reszta normalnie ale raczej bez rozrusznika, aby czuć co się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj też o oleju ale i sprawdzeniu luzów zaworowych piszą: https://rcdiesel.eu/collections/engines-1/products/fg-40-4-stroke

 

..."Before starting the engine, inject a suitable amount of engine oil into the lubrication nipple on the crankcase using a syringe or pump while turning the propeller by hand and the valves clearance should be checked !!!"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.