robas69 Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września Cześć, czy FG 36 po roku leżakowania w modelu da się uruchomić i bezpiecznie latać. Po ostatnim locie został odstawiony na półkę i bez żadnych dodatkowych zabiegów leży do dziś. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 14 Września Udostępnij Opublikowano 14 Września Co to za pytanie?Kazdy po przepłukaniu się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 14 Września Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września A jak go przepłukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 15 Września Udostępnij Opublikowano 15 Września Wykreć swiece zalej paliwem i pokręć.Tak samo przez gaźnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 15 Września Udostępnij Opublikowano 15 Września Nie wiem czy potrzeba. Po kilkunastu latach odpaliliśmy z kolegą Kazikiem jego DLE 120 pozostawiony bez konserwacji bez problemu. Byłem pewien ,że membrany w gaźniku zdechły ALE NIE! Raczej daj odrobinę oleju na tłok od góry coby cylinder z tłokiem miał co trzeba i się nie porysował i tyle. Reszta normalnie ale raczej bez rozrusznika, aby czuć co się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 15 Września Udostępnij Opublikowano 15 Września Tutaj też o oleju ale i sprawdzeniu luzów zaworowych piszą: https://rcdiesel.eu/collections/engines-1/products/fg-40-4-stroke ..."Before starting the engine, inject a suitable amount of engine oil into the lubrication nipple on the crankcase using a syringe or pump while turning the propeller by hand and the valves clearance should be checked !!!"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi