Andrzej Klos Posted November 24 Share Posted November 24 W ramach treningu do oblotu PZL38 Wilk, postanowilem potrenowac moim P-38 Lightning. Dawno nim nie latalem. Dzisiaj start i lot byly OK ale zawalilem ladowanie i zamiast dodac gazu przed ladowaniem to odjalem i wynikiem tego jest wygiete/wybudowane podwozie, urwane oslony powozia. Trzeba bedzie zrobic kolejne zamowienie w RC-Castle. To nie koniec swiata bo w koncu to tylko pieniadze 😁. Czyli oblot Wilk'a odwlecze sie... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ares Posted November 25 Share Posted November 25 1 godzinę temu, Andrzej Klos napisał: To nie koniec swiata bo w koncu to tylko pieniadze 😁. Szkoda.....współczuję bo uszkodzenie modelu to zawsze przykra sprawa. A przy okazji jak masz rozwiązane sterowanie silnikami ? Z jednego kanału czy osobno? Kierunek obrotów silników różny czy ten sam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Klos Posted November 25 Author Share Posted November 25 5 minut temu, Ares napisał: Szkoda.....współczuję bo uszkodzenie modelu to zawsze przykra sprawa. A przy okazji jak masz rozwiązane sterowanie silnikami ? Z jednego kanału czy osobno? Kierunek obrotów silników różny czy ten sam? Silniki sa tak jak bylo w modelu tzn z jednego kanalu. Kierunek obrotow jest rozny, na zewnatrz, tak jak w orginalnym P-38: Zrobilem tak samo w Wilk. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ares Posted November 25 Share Posted November 25 14 godzin temu, Andrzej Klos napisał: Kierunek obrotow jest rozny, na zewnatrz, tak jak w orginalnym P-38: Jeszcze jedno pytanie jeśli można. Jeśli motory kręcą się do zewnątrz rozumiem że nie ma potrzeby stosować wykłonu w bok?Motory na prosto ?A dopytuję się tak bo buduję model wielosilnikowy a to jest moja pierwsza tego typu konstrukcja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Klos Posted November 25 Author Share Posted November 25 Jesli motory kreca sie w przeciwne strony to nie ma potrzeby wyklonu bo sily znosza sie. Koledzy twierdzili, ze nie potrzeba dawac sklonu w dol; dalem jednak po jednej podladce M3 na gornych srubach mocowania silnikow. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ares Posted November 25 Share Posted November 25 Tak myślałem . Natomiast skłon w dół moim zdaniem trzeba zrobić bo to nie ma znaczenia czy model ma jeden czy dwa silniki. Początkowo chciałem swojego dwusilnikowca zbudować jak na planach czyli silniki kręcą się oba w jedną stronę i jest zrobiony wykłon na obydwóch w prawo ale myślę ,że znacznie lepszym rozwiązaniem będzie zrobienie tak jak u Ciebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts