Jump to content

Kraksa P-38 Lightning


Andrzej Klos

Recommended Posts

W ramach treningu do oblotu PZL38 Wilk, postanowilem potrenowac moim P-38 Lightning.  Dawno nim nie latalem.  Dzisiaj start i lot byly OK ale zawalilem ladowanie i zamiast dodac gazu przed ladowaniem to odjalem i wynikiem tego jest wygiete/wybudowane podwozie, urwane oslony powozia.  Trzeba bedzie zrobic kolejne zamowienie w RC-Castle.  To nie koniec swiata bo w koncu to tylko pieniadze 😁.

 

Czyli oblot Wilk'a odwlecze sie...

 

20241125_064016.thumb.jpg.486c59a5f9b522d6f36280bbee157bb5.jpg

 

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Andrzej Klos napisał:

To nie koniec swiata bo w koncu to tylko pieniadze 😁.

 

Szkoda.....współczuję bo uszkodzenie modelu to zawsze przykra sprawa.

A przy okazji jak masz rozwiązane sterowanie silnikami ? Z jednego kanału czy osobno?

Kierunek obrotów silników różny czy ten sam?

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Ares napisał:

Szkoda.....współczuję bo uszkodzenie modelu to zawsze przykra sprawa.

A przy okazji jak masz rozwiązane sterowanie silnikami ? Z jednego kanału czy osobno?

Kierunek obrotów silników różny czy ten sam?

 

Silniki sa tak jak bylo w modelu tzn z jednego kanalu.  Kierunek obrotow jest rozny, na zewnatrz, tak jak w orginalnym P-38:

 

 

 

 

Zrobilem tak samo w Wilk.

 

 

  • Upvote 1
  • Dzięki 1
Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, Andrzej Klos napisał:

Kierunek obrotow jest rozny, na zewnatrz, tak jak w orginalnym P-38:

 

Jeszcze jedno pytanie jeśli można.

Jeśli motory kręcą się do zewnątrz rozumiem że nie ma potrzeby stosować wykłonu w bok?Motory na prosto ?A dopytuję się tak bo buduję model wielosilnikowy a to jest moja pierwsza tego typu konstrukcja.

Link to comment
Share on other sites

Jesli motory kreca sie w przeciwne strony to nie ma potrzeby wyklonu bo sily znosza sie.  Koledzy twierdzili, ze nie potrzeba dawac sklonu w dol; dalem jednak po jednej podladce M3 na gornych srubach mocowania silnikow. 

  • Dzięki 1
Link to comment
Share on other sites

Tak myślałem . Natomiast skłon w dół moim zdaniem trzeba zrobić bo to nie ma znaczenia czy model ma jeden czy dwa silniki.

Początkowo chciałem swojego dwusilnikowca zbudować jak na planach czyli silniki kręcą się oba w jedną stronę i jest zrobiony wykłon na obydwóch w prawo ale myślę ,że znacznie lepszym rozwiązaniem będzie zrobienie tak jak u Ciebie.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.