Skocz do zawartości

Kraksa P-38 Lightning


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ramach treningu do oblotu PZL38 Wilk, postanowilem potrenowac moim P-38 Lightning.  Dawno nim nie latalem.  Dzisiaj start i lot byly OK ale zawalilem ladowanie i zamiast dodac gazu przed ladowaniem to odjalem i wynikiem tego jest wygiete/wybudowane podwozie, urwane oslony powozia.  Trzeba bedzie zrobic kolejne zamowienie w RC-Castle.  To nie koniec swiata bo w koncu to tylko pieniadze 😁.

 

Czyli oblot Wilk'a odwlecze sie...

 

20241125_064016.thumb.jpg.486c59a5f9b522d6f36280bbee157bb5.jpg

 

 

  • Zmieszany 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Andrzej Klos napisał:

To nie koniec swiata bo w koncu to tylko pieniadze 😁.

 

Szkoda.....współczuję bo uszkodzenie modelu to zawsze przykra sprawa.

A przy okazji jak masz rozwiązane sterowanie silnikami ? Z jednego kanału czy osobno?

Kierunek obrotów silników różny czy ten sam?

Opublikowano
5 minut temu, Ares napisał:

Szkoda.....współczuję bo uszkodzenie modelu to zawsze przykra sprawa.

A przy okazji jak masz rozwiązane sterowanie silnikami ? Z jednego kanału czy osobno?

Kierunek obrotów silników różny czy ten sam?

 

Silniki sa tak jak bylo w modelu tzn z jednego kanalu.  Kierunek obrotow jest rozny, na zewnatrz, tak jak w orginalnym P-38:

 

 

 

 

Zrobilem tak samo w Wilk.

 

 

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
14 godzin temu, Andrzej Klos napisał:

Kierunek obrotow jest rozny, na zewnatrz, tak jak w orginalnym P-38:

 

Jeszcze jedno pytanie jeśli można.

Jeśli motory kręcą się do zewnątrz rozumiem że nie ma potrzeby stosować wykłonu w bok?Motory na prosto ?A dopytuję się tak bo buduję model wielosilnikowy a to jest moja pierwsza tego typu konstrukcja.

Opublikowano

Jesli motory kreca sie w przeciwne strony to nie ma potrzeby wyklonu bo sily znosza sie.  Koledzy twierdzili, ze nie potrzeba dawac sklonu w dol; dalem jednak po jednej podladce M3 na gornych srubach mocowania silnikow. 

  • Dzięki 1
Opublikowano

Tak myślałem . Natomiast skłon w dół moim zdaniem trzeba zrobić bo to nie ma znaczenia czy model ma jeden czy dwa silniki.

Początkowo chciałem swojego dwusilnikowca zbudować jak na planach czyli silniki kręcą się oba w jedną stronę i jest zrobiony wykłon na obydwóch w prawo ale myślę ,że znacznie lepszym rozwiązaniem będzie zrobienie tak jak u Ciebie.

 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.