Andrzej Klos Opublikowano Niedziela o 22:29 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 22:29 W ramach treningu do oblotu PZL38 Wilk, postanowilem potrenowac moim P-38 Lightning. Dawno nim nie latalem. Dzisiaj start i lot byly OK ale zawalilem ladowanie i zamiast dodac gazu przed ladowaniem to odjalem i wynikiem tego jest wygiete/wybudowane podwozie, urwane oslony powozia. Trzeba bedzie zrobic kolejne zamowienie w RC-Castle. To nie koniec swiata bo w koncu to tylko pieniadze 😁. Czyli oblot Wilk'a odwlecze sie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ares Opublikowano Poniedziałek o 00:10 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 00:10 1 godzinę temu, Andrzej Klos napisał: To nie koniec swiata bo w koncu to tylko pieniadze 😁. Szkoda.....współczuję bo uszkodzenie modelu to zawsze przykra sprawa. A przy okazji jak masz rozwiązane sterowanie silnikami ? Z jednego kanału czy osobno? Kierunek obrotów silników różny czy ten sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Klos Opublikowano Poniedziałek o 00:19 Autor Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 00:19 5 minut temu, Ares napisał: Szkoda.....współczuję bo uszkodzenie modelu to zawsze przykra sprawa. A przy okazji jak masz rozwiązane sterowanie silnikami ? Z jednego kanału czy osobno? Kierunek obrotów silników różny czy ten sam? Silniki sa tak jak bylo w modelu tzn z jednego kanalu. Kierunek obrotow jest rozny, na zewnatrz, tak jak w orginalnym P-38: Zrobilem tak samo w Wilk. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ares Opublikowano Poniedziałek o 15:10 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 15:10 14 godzin temu, Andrzej Klos napisał: Kierunek obrotow jest rozny, na zewnatrz, tak jak w orginalnym P-38: Jeszcze jedno pytanie jeśli można. Jeśli motory kręcą się do zewnątrz rozumiem że nie ma potrzeby stosować wykłonu w bok?Motory na prosto ?A dopytuję się tak bo buduję model wielosilnikowy a to jest moja pierwsza tego typu konstrukcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Klos Opublikowano Poniedziałek o 20:34 Autor Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 20:34 Jesli motory kreca sie w przeciwne strony to nie ma potrzeby wyklonu bo sily znosza sie. Koledzy twierdzili, ze nie potrzeba dawac sklonu w dol; dalem jednak po jednej podladce M3 na gornych srubach mocowania silnikow. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ares Opublikowano Poniedziałek o 23:20 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 23:20 Tak myślałem . Natomiast skłon w dół moim zdaniem trzeba zrobić bo to nie ma znaczenia czy model ma jeden czy dwa silniki. Początkowo chciałem swojego dwusilnikowca zbudować jak na planach czyli silniki kręcą się oba w jedną stronę i jest zrobiony wykłon na obydwóch w prawo ale myślę ,że znacznie lepszym rozwiązaniem będzie zrobienie tak jak u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi