Skocz do zawartości

Piper J-3 Cub 40 Airlines VS Hangar 9


wicher123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.Szukam Pipera 40 pod silnik o.s fs 91 surpass II ewentualnie SuperTigre GS40,chociaż boję się,że GS 40 może być za słaby.Niestety jestem początkujący i potrzebuję porady odnośnie silników do tego Pipera oraz może ktoś z Was posiada Pipera J-Cub 40 firmy Airlines lub Hangar 9.Ceną różnią się znacznie,rozpiętość skrzydeł nie jest aż tak znaczna i śmiało 1720mm-Airlines mi wystarczy.Jeśli chodzi o firmę Hangar 9 - 2032 mm.Głównie chodzi mi o jakość wykonania,właściwości lotne obu modeli.Skłaniam się do modelu firmy Airlines bo kosztuje 400zł a Hangar9 ponad 900 ;/ Różnica dla mnie znaczna.Może ktoś z Was poradzi?


Silnik GS 40 będzie raczej za słaby,lepiej by było zastosować O.S FS-91 Surpass II ?


Proszę o poradę i dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otworzyłeś nowy temat o budowie i jednocześnie szukasz na giełdzie modelu którego temat dotyczy.

Skoro jak sam napisałeś nie jesteś zaawansowanym modelarzem to może lepiej na początek kupić model używany i sprawdzić jak sie tym lata.

 

http://pfmrc.eu/index.php?/topic/28280-s-sprzedam-pipper-a-142m/

 

Modele z Hangar 9 to kosztowna zabawka a tyle samo frajdy możesz mieć latając tańszym i sprawdzonym modelem a skoro traktujesz ten model jako pierwszego trenerka to proponuje jednak nie wydawać tyle na sam płatowiec a raczej przeznaczyć środki na profesjonalne radio i dobre wyposażenie które zawsze będziesz mógł przenieść do innego modelu.

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staram się latać 2 sezony ;)

Początkujący jestem w budowie modeli,niestety,brak sprzętu i czasu oraz miejsca :(

Nie będzie to pierwszy model.Latałem Excelem 2000,motoszybowcem,teraz latam Edgem 540 ;) oraz będę niedługo Ursusem XXL.Radio Aurora 9 i wyposażenie dobre też mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staram się latać 2 sezony ;)