Skocz do zawartości

Bristol Scout firmy Svenson


Irek M
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pare dni temu otrzymałem ten starusieńki model gotowy do lotu po małych poprawkach - była malutka awaria. W sumie to bardzie należałoby porządnie oczyścić folię "płótno". Co ciekawe to model kolegi, który przed laty - chyba z 17 - jako pierwszy pojawił się z takim zestawem na lotnisku i konkretnie z tym modelem :). Niestety nie mam na nim zaznaczonego SC, brakuje też obu par rozpórek ale to się zrobi tylko one jakoś dziwnie mocowane są (?). Temat o Scout już był lata temu i paru kolegów już go wykonało. Możecie wkleić fotkę fragmentu mocowania rozpórek skrzydłowych oraz podać odległość SC od natarcia górnego pata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Jakies 20 lat temu porwałem się na ten model i oczywiście mnie prxerósł i nogdy już go nie skończę; balsę i inne drewna zużyłem do innych celów, ale mam mnóstwo części (druty chyba wsxystkie, wszystkie wytłoczki z pilotem etc, ziornik paliwa i inne pierdoły. Gdyby coś z tego Ci się mogło przydać daj znaka, oddam chętnie w dobre ręce.

Pzdr,

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wszystkim za wskazówki co gdzie ;)

Michał - gdybyś był tak uprzejmy to pewnie przydałyby się graty. Piszesz o wytłoczkach czyli co np.? Rozumiem, że pilot. Więcej nie mam nic plastikowego bo sama maska silnika jest aluminiowa żmudnie polerowana w kółeczka, i dalsza część przejścia w kadłub też jest aluminiowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja ten model zbudowałem 19 lat tamu. Kilka sezonów nim latałem. Było dużo zabawy. Rok temu padła mi bateria odbiornika i rozbiłem go doszczętnie. Ale uważam go za bardzo udany model. Tylko trzeba do niego adekwatny silnik. Ja miałem Saito GK 10.5 cm i latał super! Pozostały mi jeszcze plany i tak sobie myślę, żeby kiedyś powiększyć go do 2m... Może kiedyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał - jak pisałem w pierwszym poście - ten, który dostałem to też tak mniej więcej 17 letni, którego byłem świadkiem oblatywania. To ten model pchnął mnie do zakupu Vicomte, którym też sporo latałem do momentu morskiej katastrofy :(. Mam też z tej firmy The Duke ale cały czas w pudełku. Gdybym zabrał się za niego to bardzo upodobniłbym go do Morane - Saulnier L.

Do Scout'a mam silniki OS 46 La, a gdyby był za słaby to ASP FS 61. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Irek, po zbudowaniu pierwszy silnik jaki zainstalowałem to był OS 46 LA, niestety słabo to latało... Z Saito 62GK super i wyważenie idealne. Więc polecam od razu montować ASP 61. Poza tym takie modele powinny mieć 4t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja taki mam, odkupiłem bo bardzo mi się podobał, jest prawie gotowy ale nie nie potrafię wymyśleć jak te linki do skrzydeł zamontować i przeraża mnie montaż na lotnisku pewnie wszystko się poplącze. Też myślę o silniku bo mam ASP91 4T i ASP 51 4T który wybrać ?

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca bo trzymają podpory płata ale chyba już problem rozwiązałem tylko obawiam się że się poplątaja i tu myślę nad rozwiązaniem tego problemu.

Silnik będzie 51 jednak powinien dać radę.

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka








A tu tak wygląda 57bbe4bd03d9ef170109076f79164447.jpg

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka




Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.