Skocz do zawartości

Extra 300 S , i nie tylko.


piotr22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich fanów modelarstwa lotniczego .

 

W tym temacie chciałbym poruszyć kwestię na temat dosyć sporych modeli pod silniki benzynowe.

 

Ma byc to mój pierwszy model benzynowy ,a dlatego ,że nie bawią mnie modele o rozpiętości powyżej 2 metrów nie chce ich budować. Jak na pierwszego benzyniaka zupełnie wyztarczy model pod silnik 26 cm3.

Tylko tutaj jest mały kłopot , nie znam się na silnikach benzynowych oraz nie moge zdecydować który model pod ten silniczek będzie lepszy.

 

Jak narazie to patrzę na model Extry 300 s oraz na model Katana .

Do obu modeli można dać silnik 26 cm3. Tylko pytanie brzmi, który model będzie lepszy ( ja bym wziął EXTRĘ , dobry wybór ? ).

 

A tu są linki obu modeli :

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=39_309&products_id=2568

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=39_309&products_id=2567

 

 

No dobra teraz przejdźmy do silnika , oczywiście benzyna o pojemności 26 cm3.

 

Jak narazie to interesują mnie te silniki :

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_335&products_id=5715

 

http://www.nastik.pl/silnik-benzynowy-spe26-brak-p-483.html

 

http://www.nastik.pl/silnik-benzynowy-gf26i-p-1395.html

 

 

I tutaj kolejne pytanie który z silników będzie najlepszy do przedstawionych powyżej modeli ?

 

Tak samo interesuje mnie pewna sprawa. Na linku z modelami piszą , że na ster wysokości idą 2 serwa.Zastanawiam się czy 1 wystarczy a jeśli nie to czy te 2 serwa na sterze wysokości będzie można połączyć kablem Y.Bardzo proszę o odpowiedź.

 

 

A wracając do modeli benzynowych to jak narazie tyle , i prosiłbym o wmiarę szybką i jasną odpowiedź. A jeśli byłoby więcej do pisania i tłumaczenia proszę o pisanie na gg.

 

 

 

Z góry dziękuje za odpowiedźi.

 

 

Pozdrawiam

Piotr Grzybowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi