Skocz do zawartości

Różnica między DL 50 a Turnigy HP50 50cc


radek872

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Zakupiłem turnigy HP50 50cm?, jestem po dwóch sesjach docierania silniczka, co mogę powiedzieć?, silnik prezentuje się bardzo fajnie, karter ma wycięty na cnc, co mi się osobiście bardzo podoba(wygląda na bardzo solidny) reszta jest jak w DL, zapłon posiada od silników XYZ, ten taki niebieski, no i kolejna rzecz, którą przemysleli, to gaźnik jest odwrócony o 180° co ułatwia jego regulację. Wrażenie z odpalenia: zassałem paliwo, i zapalił od pierwszego machnięcia :D śmigłem, nawet bez zamkniętego ssania .Raekcja na dodawanie gazu natychmiastowa .

 

Za takie pieniądze i taki silnik to nie ma co się zastanawiać nad kupnem, jak dla mnie rewelacyjny, no i wydaje mi się że ma trochę większego kopa niż znajomego kolegi DL 50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki silnik nie siedzi w modelu to powiedzieć nie bardzo moge co i jak. Silnik próbowałem na śmigle 23/8 i powiem szczerze że lepiej się wkręca na obroty niż mój poprzedni ZDZ 50NG i wydaje mi się że śmigło kręci się o wiele szybciej, choć próbowałem go tylko na benzynie 95. ZDZ wkręcał sie troszkę bardziej ospale i nie było takiego "kopa" własnie, a z koleji już jak Tomku wspomniałeś o DL 55 to jak sama nazwa wskazuje silnik ten ma już nie 50cm? a 55 stąd te rozmiary śmigieł deczko większe. Na Youtube widziałem sporo filmików z w/w silnikiem Turnigy i ja też chcę się dołączyć do tych szczęsliwych użytkowników tegoż motorka

 

 

Wybór i tak zależy od każdego z nas i od zasobności naszego portfela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie (pisałem już o tym w tym wątku ale nie wiem dlaczego post zniknął) na śmigle 22x10 i mieszance 1:30 silnik pięknie wkręca się na obroty. Zmierzyłem i jest 7200 :) Ciężki model - prawie 10,5kg idzie sprawnie w górę ciągnąc za sobą szybowca.

Niepokoi mnie tylko luz na wale - ale niestety to podobno przypadłość chińskiej produkcji. Jak do tej pory jestem bardzo zadowolony. Miałem wcześniej GF45i i niestety ten silnik sobie nie radził w tym modelu.

W najbliższych planach zamierzam zmienić śmigło na 23x8 albo kupić jakiegoś VESS w rozmiarze 23.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to gaźnik jest odwrócony o 180°

90 Piotrze ;) a co do silnika to widziałem i na prawdę fajnie wyglądał, cylinder dosłownie zerżnięty z DLa.

Śmigiełka też dla Turninga podają mniejsze... :?

Tomku, moim zdaniem Turnigy jest jak starsza wersja DL(50cm którą mam) i z powodzeniem latam nim na śmigle 23A VESS(na standardowej puszce). Miałem dla porównania pelikany 22/10 i 23/8 to na tym drugim lepiej chodził, większa moc i lepsze wkręcanie się na obroty. Myślę, że w Turnigy będzie podobnie. A DL 55 z rezonansem to myślę, że i 24/8 ruszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no to nie wiem czy już mam $@^$_*$%*!_*!%_!#% czy jeszcze poczekać :).

Przy najbliższej okazji zmienię zasilanie i włączę BEC-a może jeszcze się coś uratowało. DO tej pory nauczony poprzednimi przygodami z zapłonem zasilałem z 4 cel. Ciekawe co się okaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.