Jump to content

Różnica między DL 50 a Turnigy HP50 50cc


radek872

Recommended Posts

Witam silnik DL 50 wszyscy juz znaja i maja wyrobiona opinie na ten temat czy którys z kolegów posiada silnik Turnigy może cos napisac na ten temat ?Link do Turnigy tutaj cenowo wychodzi taniej niz DL :D

Link to comment
Share on other sites

Konkurencja rosnie, jeszcze troche i zobaczymy Rosyjski MDS 50ccm albo MARZ 50 lub MK-50 (Nie mk17). Prawda jest taka ze Cylindry to chyba są wszedzie te same, a skrzynia korbowa jest produkowana idnywidualnie.

Link to comment
Share on other sites

Jestem na etapie docierania tego silnika. To moja druga benzyna i pierwsze wrażenie jest jak najbardziej dobre. Jak zamontuję w modelu (ale chyba nie szybko) to powiem więcej.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zakupiłem turnigy HP50 50cm?, jestem po dwóch sesjach docierania silniczka, co mogę powiedzieć?, silnik prezentuje się bardzo fajnie, karter ma wycięty na cnc, co mi się osobiście bardzo podoba(wygląda na bardzo solidny) reszta jest jak w DL, zapłon posiada od silników XYZ, ten taki niebieski, no i kolejna rzecz, którą przemysleli, to gaźnik jest odwrócony o 180° co ułatwia jego regulację. Wrażenie z odpalenia: zassałem paliwo, i zapalił od pierwszego machnięcia :D śmigłem, nawet bez zamkniętego ssania .Raekcja na dodawanie gazu natychmiastowa .

 

Za takie pieniądze i taki silnik to nie ma co się zastanawiać nad kupnem, jak dla mnie rewelacyjny, no i wydaje mi się że ma trochę większego kopa niż znajomego kolegi DL 50

Link to comment
Share on other sites

No właśnie z tym kopem...

Na stronie dla DL podają -5,5

a dla Turninga -5,2 .

Śmigiełka też dla Turninga podają mniejsze... :?

Sam w tej chwili myślę nad zakupem silnika i zastanawiam się czy SV-50 (DL-50) czy właśnie Turning .

Link to comment
Share on other sites

Póki silnik nie siedzi w modelu to powiedzieć nie bardzo moge co i jak. Silnik próbowałem na śmigle 23/8 i powiem szczerze że lepiej się wkręca na obroty niż mój poprzedni ZDZ 50NG i wydaje mi się że śmigło kręci się o wiele szybciej, choć próbowałem go tylko na benzynie 95. ZDZ wkręcał sie troszkę bardziej ospale i nie było takiego "kopa" własnie, a z koleji już jak Tomku wspomniałeś o DL 55 to jak sama nazwa wskazuje silnik ten ma już nie 50cm? a 55 stąd te rozmiary śmigieł deczko większe. Na Youtube widziałem sporo filmików z w/w silnikiem Turnigy i ja też chcę się dołączyć do tych szczęsliwych użytkowników tegoż motorka

 

 

Wybór i tak zależy od każdego z nas i od zasobności naszego portfela

Link to comment
Share on other sites

U mnie (pisałem już o tym w tym wątku ale nie wiem dlaczego post zniknął) na śmigle 22x10 i mieszance 1:30 silnik pięknie wkręca się na obroty. Zmierzyłem i jest 7200 :) Ciężki model - prawie 10,5kg idzie sprawnie w górę ciągnąc za sobą szybowca.

Niepokoi mnie tylko luz na wale - ale niestety to podobno przypadłość chińskiej produkcji. Jak do tej pory jestem bardzo zadowolony. Miałem wcześniej GF45i i niestety ten silnik sobie nie radził w tym modelu.

W najbliższych planach zamierzam zmienić śmigło na 23x8 albo kupić jakiegoś VESS w rozmiarze 23.

Link to comment
Share on other sites

to gaźnik jest odwrócony o 180°

90 Piotrze ;) a co do silnika to widziałem i na prawdę fajnie wyglądał, cylinder dosłownie zerżnięty z DLa.

Śmigiełka też dla Turninga podają mniejsze... :?

Tomku, moim zdaniem Turnigy jest jak starsza wersja DL(50cm którą mam) i z powodzeniem latam nim na śmigle 23A VESS(na standardowej puszce). Miałem dla porównania pelikany 22/10 i 23/8 to na tym drugim lepiej chodził, większa moc i lepsze wkręcanie się na obroty. Myślę, że w Turnigy będzie podobnie. A DL 55 z rezonansem to myślę, że i 24/8 ruszy.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

no to nie wiem czy już mam $@^$_*$%*!_*!%_!#% czy jeszcze poczekać :).

Przy najbliższej okazji zmienię zasilanie i włączę BEC-a może jeszcze się coś uratowało. DO tej pory nauczony poprzednimi przygodami z zapłonem zasilałem z 4 cel. Ciekawe co się okaże.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Niepokoi mnie tylko luz na wale - ale niestety to podobno przypadłość chińskiej produkcji. .

 

przerabiałem to w dl 50. łożyska obracały się w obudowie. skończyło się na wymianie kartera. teraz jest OK.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.