radek872 Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Witam silnik DL 50 wszyscy juz znaja i maja wyrobiona opinie na ten temat czy którys z kolegów posiada silnik Turnigy może cos napisac na ten temat ?Link do Turnigy tutaj cenowo wychodzi taniej niz DL
Major Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Konkurencja rosnie, jeszcze troche i zobaczymy Rosyjski MDS 50ccm albo MARZ 50 lub MK-50 (Nie mk17). Prawda jest taka ze Cylindry to chyba są wszedzie te same, a skrzynia korbowa jest produkowana idnywidualnie.
marcin133 Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Pewnie różnica będzie taka jak pomiędzy DA a DL - pewnie pamiętasz co pisano na temat DL w momencie jak się pojawił ;D Będzie trzeba poczekać na pierwsze testy, pierwszych użytkowników.
gładkilot Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Będzie trzeba poczekać na pierwsze testy, pierwszych użytkowników. ,,Reviews'' na dole strony są już opinie ................ ale niestety tylko po angielsku
Adam B. Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Jestem na etapie docierania tego silnika. To moja druga benzyna i pierwsze wrażenie jest jak najbardziej dobre. Jak zamontuję w modelu (ale chyba nie szybko) to powiem więcej.
piotr Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Zakupiłem turnigy HP50 50cm?, jestem po dwóch sesjach docierania silniczka, co mogę powiedzieć?, silnik prezentuje się bardzo fajnie, karter ma wycięty na cnc, co mi się osobiście bardzo podoba(wygląda na bardzo solidny) reszta jest jak w DL, zapłon posiada od silników XYZ, ten taki niebieski, no i kolejna rzecz, którą przemysleli, to gaźnik jest odwrócony o 180° co ułatwia jego regulację. Wrażenie z odpalenia: zassałem paliwo, i zapalił od pierwszego machnięcia śmigłem, nawet bez zamkniętego ssania .Raekcja na dodawanie gazu natychmiastowa . Za takie pieniądze i taki silnik to nie ma co się zastanawiać nad kupnem, jak dla mnie rewelacyjny, no i wydaje mi się że ma trochę większego kopa niż znajomego kolegi DL 50
Tomek Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 No właśnie z tym kopem... Na stronie dla DL podają -5,5 a dla Turninga -5,2 . Śmigiełka też dla Turninga podają mniejsze... :? Sam w tej chwili myślę nad zakupem silnika i zastanawiam się czy SV-50 (DL-50) czy właśnie Turning .
piotr Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Póki silnik nie siedzi w modelu to powiedzieć nie bardzo moge co i jak. Silnik próbowałem na śmigle 23/8 i powiem szczerze że lepiej się wkręca na obroty niż mój poprzedni ZDZ 50NG i wydaje mi się że śmigło kręci się o wiele szybciej, choć próbowałem go tylko na benzynie 95. ZDZ wkręcał sie troszkę bardziej ospale i nie było takiego "kopa" własnie, a z koleji już jak Tomku wspomniałeś o DL 55 to jak sama nazwa wskazuje silnik ten ma już nie 50cm? a 55 stąd te rozmiary śmigieł deczko większe. Na Youtube widziałem sporo filmików z w/w silnikiem Turnigy i ja też chcę się dołączyć do tych szczęsliwych użytkowników tegoż motorka Wybór i tak zależy od każdego z nas i od zasobności naszego portfela
Adam B. Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 U mnie (pisałem już o tym w tym wątku ale nie wiem dlaczego post zniknął) na śmigle 22x10 i mieszance 1:30 silnik pięknie wkręca się na obroty. Zmierzyłem i jest 7200 Ciężki model - prawie 10,5kg idzie sprawnie w górę ciągnąc za sobą szybowca. Niepokoi mnie tylko luz na wale - ale niestety to podobno przypadłość chińskiej produkcji. Jak do tej pory jestem bardzo zadowolony. Miałem wcześniej GF45i i niestety ten silnik sobie nie radził w tym modelu. W najbliższych planach zamierzam zmienić śmigło na 23x8 albo kupić jakiegoś VESS w rozmiarze 23.
Marek:D Posted August 27, 2009 Posted August 27, 2009 to gaźnik jest odwrócony o 180° 90 Piotrze a co do silnika to widziałem i na prawdę fajnie wyglądał, cylinder dosłownie zerżnięty z DLa. Śmigiełka też dla Turninga podają mniejsze... :? Tomku, moim zdaniem Turnigy jest jak starsza wersja DL(50cm którą mam) i z powodzeniem latam nim na śmigle 23A VESS(na standardowej puszce). Miałem dla porównania pelikany 22/10 i 23/8 to na tym drugim lepiej chodził, większa moc i lepsze wkręcanie się na obroty. Myślę, że w Turnigy będzie podobnie. A DL 55 z rezonansem to myślę, że i 24/8 ruszy.
Adam B. Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Czy ktoś mi podpowie jak ma ustawiony w tym silniczku zapłon? Coś mi cięzko odpala... jak już zaskoczy to pracuje ładnie ale muszę sporo się namachać. Używacie do zapłonu 4 czy 5 cel?
piotr Posted September 15, 2009 Posted September 15, 2009 do zapłonu używam BEC-a który mi redukuje do 6V napięcie, bo słyszałem że jak jest 4 cele to sie psuje ten zapłon i to samo jest kiedy go przewoltowujesz
Adam B. Posted September 15, 2009 Posted September 15, 2009 no to nie wiem czy już mam $@^$_*$%*!_*!%_!#% czy jeszcze poczekać . Przy najbliższej okazji zmienię zasilanie i włączę BEC-a może jeszcze się coś uratowało. DO tej pory nauczony poprzednimi przygodami z zapłonem zasilałem z 4 cel. Ciekawe co się okaże.
Tomek Posted September 15, 2009 Posted September 15, 2009 Ja używam 4 cel i problemów nie mam . Problemy były jak miałem tego typu polegał na złej świecy lub fajce. Ale to ewidentnie po kraksie .
meteor Posted September 26, 2009 Posted September 26, 2009 Czy któryś z kolegów testował już silnik na śmigle 23x8 i porównywał z 22x10 ? Bo nie wiem jakie śmigiełko dokupić. Dodam że silnik idzie do holownika.
Coach Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Niepokoi mnie tylko luz na wale - ale niestety to podobno przypadłość chińskiej produkcji. . przerabiałem to w dl 50. łożyska obracały się w obudowie. skończyło się na wymianie kartera. teraz jest OK.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.