olman10 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 od pewnego czasu silnik os max la 46 po 3 lub 4 minutach lotu sam sie wylacza podczas lotu,oznakami sa tak jak by nie dostawal paliwa ale przed startem wszystko jest ok ,wyregulowany gaznik i doplyw paliwa tak ze osiaga maksymalna moc,podczas lotu po 3, 4 minutach zaczyna brakowac mocy i po okolo 0,5minuty silnik sie wylacza, mam pytanie czy to juz koniec silnika czy poprostu jest cos zle ustawione , prosze o pomoc dzieki z gory
Irek M Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Może masz zbty nisko położony zbiornik paliwa; po uruchomieniu poziom jest wyżej i silnik radzi sobie ale po kilku minutach poziom może być zbyt nisko więc silnik przerywa i wkońcu "wyłącza " się :jupi:
Konrad Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Tłok razem z tuleja do wymiany,naprawa raczej mało opłacalna,po prostu silnik przegrzewa się,puchnie i traci kompresję.Jednym słowem silnik ma po prostu dość.Masz w zasadzie 3 wyjścia: 1.Jeśli się na tym znasz-rozklepać tłok 2.Jeśli koszta nie grają roli-kupić zestaw naprawczy 3.Jeśli chcesz sobie jeszcze po prostu jakoś polatać aż silnik zdechnie całkowicie-paliwko 25% rycyna 75% metanol lub nawet możnaq spróbować dać jeszcze więcej oleju-po prostu do zwykłej sklepowej docieraniówki dolej troche rycyny z apteki(troche=musisz policzyć,nic na oko)
marcin133 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Konrad - po zadanym pytaniu można powiedzieć tyle że kolega ma tyle pojęcia o silnikach co kura o lataniu a Ty mu każesz tłok klepać! (bez obrazy dla zainteresowanego). Co jest grane?? Przyczyn gaśnięcia silnika po kilku minutach może być wiele i żadna nie musi być związana z niestrawnością silnika choćby zamontowany 100ccm bak czy zawinięty czy za krótki wężyk ssaka w zbiorniku, za uboga mieszanka, nie sprawdzenie pracy silnika w pionie... MASA przyczyn. Ale czy ktoś zaraz klepie tłoki przy każdym zdechniętym silniku w locie, lub leje wnet pół na pól oleju i paliwa?
MASK Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Sprawdź czy odcinek wężyka paliwa w zbiorniku od ciężarka do króćca nie jest dziurawy, mógł też po prostu spaść ze swojej rurki.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.