choina Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Buczo a możesz opisać dokładniej co i jak z tym ustawianiem? Może jakieś fotki z opisem co i jak oraz na co zwrócić uwagę przy wklejaniu. Powoli będę się brał za składanie swojej extry 300 i też jeszcze nie wiem jak zabrać się za montaż friwalla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Troszke do zrobienia i już problem co te ARF-y robią z ludzi ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelb771 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 samo składanie jest banalnie proste-- boczne podłużnice engine boxa wystają i trzeba tylko wkleić firewall i górną i dolną powierzchnię. Z perspektywy innych arf które wcześniej składałem rozwiązanie polegające na samodzielnym wklejeniu firewall'a ma duże plusy bo nigdy praktycznie się nie zdarzyło, żeby długość szpulek pod silnik pasowała do długości mordy samolotu---albo trzeba było podkładki pod szpulki bo piasta za mało wystawała(toczyłem je ze sklejki---waga---), albo trzeba było kombinować ze szpulkami(toczyć krótsze) bo mało estetyczny jest kołpak odstający 3cm przed maskę. A w tym przypadku odległości dało się ustalić bez problemu. A skłon i wykłon----no cóż na oko i tak fabrycznie ustalone kąty firewalla w innych modelach wymagały korekt podkładkami pod szpulki silnika, więc jeżeli będzie trzeba to Rabbit na pewno da sobie radę z poprawkami. A poza tym i tak nie będzie tylko na mnie bo te kąty "na oko" ustalaliśmy obydwaj (w sumie nie jesteśmy początkujący ) Ależ jestem skromny!!!!! :mrgreen: :mrgreen: A fotki mam nadzieję dołączy autor wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Inaczej niz na oko nawet nie ma sensu ustawiać, bo prawodpodobienstwo, że traficie z katem idealnie jest bardzo małe chyba wszyscy tak robią ciut w lewo ciut w prawo i chyba jest ok :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Najpierw na oko a potem w locie. Ustawianie kąta na konkretne wartości i tak nic nie da. Wszystko zależy od śmigła, jego wagi, modelu, wyważenia i jeszcze wielu czynników o których nie mam pojęcia. ustawienie na oko, potem weryfikacja po lotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Troszke do zrobienia i już problem co te ARF-y robią z ludziTak Mistrzu Radku zgadza się nie każdy jest mistrzem świata tak jak ty A jak ze sztywnością? Trzeba wzmacniać domek czy jest ok. po złożeniu całości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Cały domek po sklejeniu wychodzi sztywny i mocny. Nic nie trzeba wzmacniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Troszke do zrobienia i już problem co te ARF-y robią z ludziTak Mistrzu Radku zgadza się nie każdy jest mistrzem świata tak jak ty A jak ze sztywnością? Trzeba wzmacniać domek czy jest ok. po złożeniu całości? O jej nie kierowałem tego bezpośrednio do Ciebie tylko żartowałem. Nie trzeba być mistrzem żeby przymocowac wręge mysle,że piekarz by dał rade.Do kazdego modelu pilota masz instrukcje krok po kroku, a zdjęc z momtażu nie brakuje.Mistrzem zadnym nie jestem w życiu nie chodziłem na modelarnie, ale posmrować klejem wrege i docisnąć sciskami potrafie, a kat zawsze ustawiam na oko bo i tak potem trzeba korygować, więc nie wiem w czym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Extra gotowa do lotu. Dziś w godzinach popołudniowych powinna polecieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 to od razu filmik poprosimy tylko tak zeby bylo widac horyzont bo takie najfajniejsze :twisted: :mrgreen: :ble: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryykk Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 i jak extra? Poleciała ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 tylko nie zapomnij pojeździć z 15min po lotnisku co by model wyczuć :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelb771 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Wyprzedzę Rabbita ---niestety okazało się że zapłon po kraksie Edge został jednak uszkodzony---całkowity brak iskry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Tak jak pisze Bucz. Miałem ABI- Absolutny brak iskry. Tomkowi oblot Yaka też lepiej nie poszedł. Darkarll ma film z tych frustrujących wydarzeń;p Edit: Z przydatnych informacji: Extra bez paliwa waży 7.5 kg. Edge ważył 8 z groszami. Podoba mi się;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 To był DKBZ czyli dzień kompletnego braku zapłonu w Kraśniku. Ja swojego Yak przywlokłem do domu postawiłem w modelarni , poprawiłem mocowanie fajki na przewodzie wysokiego , zakręciłem w sumie 5 razy (raz ze ssaniem) i motor pięknie chodził. Z jednej strony szlak mnie trafił,bo parę kilometrów mam do Kraśnika , a z drugiej , wielka ulga i radocha ,że silnik i zapłon jest o.k. :twisted: :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelb771 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 No fakt Tomciu my mamy trochę bliżej na lotnisko, ale następnym razem będzie OK. Mam nadzieję że Rabbita zapłon też jednak zadziała (w Darkarll'u nadzieja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris13 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Ładnie kręcicie szkoda ze mnie przy tym nie było http://www.youtube.com/watch?v=hNz-oRQCwzg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Ładnie kręcicie szkoda ze mnie przy tym nie było http://www.youtube.com/watch?v=hNz-oRQCwzg Pierwszy raz moja zona obejrzala filmik "modelarski" z bananem na twarzy XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awiator Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Ładnie kręcicie szkoda ze mnie przy tym nie było http://www.youtube.com/watch?v=hNz-oRQCwzg :rotfl: :jupi: :wink: Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 a żarzenie wy podpięli ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.