Skocz do zawartości

Extra 260 Pilot-rc 2.2m


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Buczo a możesz opisać dokładniej co i jak z tym ustawianiem? Może jakieś fotki z opisem co i jak oraz na co zwrócić uwagę przy wklejaniu. Powoli będę się brał za składanie swojej extry 300 i też jeszcze nie wiem jak zabrać się za montaż friwalla.

  • Odpowiedzi 132
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

samo składanie jest banalnie proste-- boczne podłużnice engine boxa wystają i trzeba tylko wkleić firewall i górną i dolną powierzchnię.

Z perspektywy innych arf które wcześniej składałem rozwiązanie polegające na samodzielnym wklejeniu firewall'a ma duże plusy bo nigdy praktycznie się nie zdarzyło, żeby długość szpulek pod silnik pasowała do długości mordy samolotu---albo trzeba było podkładki pod szpulki bo piasta za mało wystawała(toczyłem je ze sklejki---waga---),

albo trzeba było kombinować ze szpulkami(toczyć krótsze) bo mało estetyczny jest kołpak odstający 3cm przed maskę.

A w tym przypadku odległości dało się ustalić bez problemu.

A skłon i wykłon----no cóż na oko i tak fabrycznie ustalone kąty firewalla w innych modelach wymagały korekt podkładkami pod szpulki silnika, więc jeżeli będzie trzeba to Rabbit na pewno da sobie radę z poprawkami. A poza tym i tak nie będzie tylko na mnie bo te kąty "na oko" ustalaliśmy obydwaj (w sumie nie jesteśmy początkujący ) Ależ jestem skromny!!!!! :mrgreen: :mrgreen:

A fotki mam nadzieję dołączy autor wątku

Opublikowano

Inaczej niz na oko nawet nie ma sensu ustawiać, bo prawodpodobienstwo, że traficie z katem idealnie jest bardzo małe :) chyba wszyscy tak robią ciut w lewo ciut w prawo i chyba jest ok :rotfl:

Opublikowano

Najpierw na oko a potem w locie. Ustawianie kąta na konkretne wartości i tak nic nie da. Wszystko zależy od śmigła, jego wagi, modelu, wyważenia i jeszcze wielu czynników o których nie mam pojęcia. ustawienie na oko, potem weryfikacja po lotach.

Opublikowano

Troszke do zrobienia i już problem co te ARF-y robią z ludzi

Tak Mistrzu Radku zgadza się nie każdy jest mistrzem świata tak jak ty :P

 

A jak ze sztywnością? Trzeba wzmacniać domek czy jest ok. po złożeniu całości?

Opublikowano

Troszke do zrobienia i już problem co te ARF-y robią z ludzi

Tak Mistrzu Radku zgadza się nie każdy jest mistrzem świata tak jak ty :P

 

A jak ze sztywnością? Trzeba wzmacniać domek czy jest ok. po złożeniu całości?

O jej nie kierowałem tego bezpośrednio do Ciebie tylko żartowałem. Nie trzeba być mistrzem żeby przymocowac wręge mysle,że piekarz by dał rade.Do kazdego modelu pilota masz instrukcje krok po kroku, a zdjęc z momtażu nie brakuje.Mistrzem zadnym nie jestem w życiu nie chodziłem na modelarnie, ale posmrować klejem wrege i docisnąć sciskami potrafie, a kat zawsze ustawiam na oko bo i tak potem trzeba korygować, więc nie wiem w czym problem

Opublikowano

Tak jak pisze Bucz. Miałem ABI- Absolutny brak iskry. Tomkowi oblot Yaka też lepiej nie poszedł. Darkarll ma film z tych frustrujących wydarzeń;p

 

Edit: Z przydatnych informacji: Extra bez paliwa waży 7.5 kg. Edge ważył 8 z groszami. Podoba mi się;]

Opublikowano

To był DKBZ czyli dzień kompletnego braku zapłonu w Kraśniku.

Ja swojego Yak przywlokłem do domu postawiłem w modelarni , poprawiłem mocowanie fajki na przewodzie wysokiego , zakręciłem w sumie 5 razy (raz ze ssaniem) i motor pięknie chodził.

Z jednej strony szlak mnie trafił,bo parę kilometrów mam do Kraśnika , a z drugiej , wielka ulga i radocha ,że silnik i zapłon jest o.k. :twisted: :jupi:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.