Skocz do zawartości

puppeteer


throd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pracuje wlasnie nad modelem o nazwie puppeteer jest to model wzorowany na mysliwcu z pierwszej wojny Pup. Model pochodzi z angielskiej firmy flair dokladnosc wykonania elementow w tym zestawie typu kit jest naprawde wysoka model sklada sie niezwykle przyjemnie wszystko pasuje jak trzeba. Instrukcje oceniam na 4 gdzyz nie jest typu krok po kroku i trzeba troche latac po kolejnych arkuszach. Samolt ma rozpietosc okolo 1,6 metra i przeznaczony jest pod silnik 6,5 cm. Ja osobiscie mam zamiar zastosowac silnik SC 0.40 dwusow gdyz taki mam wolny. W chwili obecnej mam juz wykonany kadlub, jest gotowy do pokrycia solartexem i wlasnie mam zamiar zabierac sie za usterzenie. Chcial bym pokazac moja dotychczasowa prace na forum lecz tutaj pojawia sie problem jestem zielony jesli chodzi o poruszanie sie po forum i nie wiem jak udostepnic zdjecia jezeli ktos bylby na tyle wyrozumialy aby przymknac oko na moja ignorancje i pomoc mi to prosze o kontakt GG 5656971 lub e mail throd@go2.pl. Pozdrawiam wszystkich obecnych na forum modelarzy RC i z gory dziekuje za pomoc. Piotr Bienias

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

To jest link do modelu : http://www.flairmodels.co.uk/Aircraft/Scouts/Scoutframes.htm

Andy W - ja posiadam model Fokker D.VII tej firmy i też uważam, że plan budowy mógłby być dokładniejszy.

 

EDIT : Niestety link nie otwiera się bezpośrednio na modelu. Trzeba kliknąć z lewej strony Pupperteer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwupłat 1,6m rozpiętości? To chyba pod jakiś 15ccm (minimum)?

 

Jednak ten model jest zdecydowanie pod silnik 4T pojemności ok. .50-.60. Ponieważ model jest lekki, często jest elektryfikowany (warto rzucic okem na rcgroups). Wydaje mi się, że silnik 2s nie będzie tu pasować.... To w końcu dystyngowany model.