Skocz do zawartości

OS FS 91 II rozruch zimnego silnika


faciu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów

Mam mały problem z silniczkiem OS Max 91FSII. Czy to jest problem czy nie to proszę oceńcie sami. Zakupiłem używany silniczek (patrz wyżej) po jednym sezonie od wytrawnego modelarza. Zadbany i bez śladów mocnej eksploatacji. Wcześniej miałem dwusuwy więc nie mam doświadczenia z 4 taktami. Do rzeczy - po zatankowaniu podpinam rozrusznik i obracam kilka razy by paliwo napłynęło a z uwagi na pompę nic nie przytykam jak w 2 takcie. po tym podpinam świecę i kręcę. A gaz na 30% jak zalecają. Po kilku kręceniach coś tam chwyta lecz gaśnie kilkukrotnie pomimo włączonego bez przerwy podgrzewania świecy. Jak już po kilku próbach silnik pracuje z podgrzewaniem to wyłączam świece i znowu gaśnie. Znów kilka prób i jak silniczek się trochę zagrzeje chodzi jak zegarek (wg mojej oceny) regulowałem wolne i wysokie obroty. Zarówno na wolnych jak i wysokich chodzi płynnie i równo. po zagrzaniu silnika na wolnych nie gaśnie ,wkręca się na obroty po oblocie i zgaszeniu silnika pali od przyłożenia nawet po kilku minutach. I tu moje pytanie co może być przyczyną takie zapalania zimnego silnika. Czy to jest normalne?. Nadmieniam iż temperatura powietrza to jakieś 5 stopni celcjusza - nie wiem czy to ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów

...

Do rzeczy - po zatankowaniu podpinam rozrusznik i obracam kilka razy by paliwo napłynęło a z uwagi na pompę nic nie przytykam jak w 2 takcie.

...

 

pompa Peery ?? Jeżeli tak to one tak już mają - Ja też długo kręcę rozrusznikiem, jak zapali to zostawiam na dobrych kilka chwil na wolnych coby pompka zaczęła dobrze podawać. ( Saito 125 4 takt + peery ) Potem bez problemu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach