KRY3 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Witam , koledzy mam taki dylemat:-) zapłaciłem paypalem i od wczoraj w hk jest status niezaplacone .zawsze płatność następowała prawie natychmiast .Mam się martwić o kasę , czy coś zależy zrobić ? Czy czekać do poniedziałku
waldi1973 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Właśnie nie, kolega się myli, musisz zapłacić min 6$ , tzn. nie koniecznie całą część wysyłki. Jak np masz 50pkt i zamówisz towar który z wysyłką kosztuje 50$ a wysyłka to 20$ to z konta weźmie ci 44pkt i do zapłaty 6$. Myślę że dobrze zobrazowałem. No chyba się nie mylę.. Już kilka razy anulowałem zamówienie, składałem inne i za każdym razem - do zapłaty całość za przesyłkę.. Punktry przechodzą jedynie na towar..
hmm Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Witam , koledzy mam taki dylemat:-) zapłaciłem paypalem i od wczoraj w hk jest status niezaplacone .zawsze płatność następowała prawie natychmiast .Mam się martwić o kasę , czy coś zależy zrobić ? Czy czekać do poniedziałku Cześć, ja miałem tak samo, musiałem poczekać kilka dni aż mi wyskoczyło, że zapłacone.
woj123 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Cześć, ja miałem tak samo, musiałem poczekać kilka dni aż mi wyskoczyło, że zapłacone. możesz pogadać na czacie- wtedy popchną
buwi777 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Witam , koledzy mam taki dylemat:-) zapłaciłem paypalem i od wczoraj w hk jest status niezaplacone .zawsze płatność następowała prawie natychmiast .Mam się martwić o kasę , czy coś zależy zrobić ? Czy czekać do poniedziałku Zdarzało mi się że wpłata i wartość zamówienia różniły się o 0,01$ ( 1 centa ) - wynika to z zaokrągleń - rozmowa na Customer Support i natychmiast zmiana statusu na zapłacony i dalej czekanie, czekanie, czekanie, ...
KRY3 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Dzięki buwi777, rozmowa na chacie załatwiła sprawę :-))
szpieg Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Budy. Code ( duże rabaty ) http://www.hobbyking.com/buddy.asp?code=9229DAC8-DD16-44FF-A6D9-9AA0949B863B
Emhyrion Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Zalożyłem spór w Paypalu i oddali kasę. A masz jakieś doświadczenie z paypal, jak szybko taki spór jest rozstrzygany?
Xeo Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Trochę z innej beczki...jaki kurs jest przyjmowany przy płatnościach PayPal? ~wysłane z LG p760 przy użyciu Tapatalk~
Linean Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 aktualny, można sobie sprawdzić go w każdym momencie w kalkulatorze walut
bart07 Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Trochę z innej beczki...jaki kurs jest przyjmowany przy płatnościach PayPal? Bardzo korzystny. Masz w funkcjach przeliczenie wpłaty/płatności. Będzie prawie pasował do tego jak Cię obciążą.
Xeo Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Na stronie pp znalazłem ze pobierają dodatkowo prowizje 4% i 2,5% za przewalutowanie. No i szkoda ze nie można wpłacać $$$ na konto tylko pln :- ~wysłane z LG p760 przy użyciu Tapatalk~
Linean Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 coś żle szukasz, bo nie pobierają żadnej prowizji, jeśli robisz przeliczenie salda, a nie płatności. Ustaw sobie na pp konto w złotówkach i w dolarach, później opcja przelicz saldo
Xeo Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 4% zawsze pobierają @Linean. Tak mają na stronie pp i jeden z kolegów z forum też potwierdził mi wczoraj w innym wątku :-) Zastanawia mnie czy muszę najpierw zrobić wpłatę na konto pp czy da się w locie przewalutować... ~wysłane z LG p760 przy użyciu Tapatalk~
robroy67 Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Można "w locie",przypisz kartę od konta w banku do konta PP i po kłopocie
Xeo Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 no właśnie nie chcę podłączać karty kredytowej bo jakoś aż tak nie ufam płatnością kk przez net
woj123 Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 dlatego używaj PayPal- płacisz a nie ujawniasz danych karty
Linean Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 @Xeo masz rację ale nie 4% tylko 2,5% jeśli zrobisz to przed kupnem , cyt. "(I) W przypadku wymiany waluty na koncie PayPal poza lub przed dokonaniem transakcji prywatnej lub komercyjnej („Na koncie”) (np. przeliczanie sald na inne waluty przed dokonaniem wypłaty), jak również w przypadku transakcji obejmujących konwersję walut, gdzie sprzedający wyraził zgodę na zapłacenie opłaty za konwersję: 2,5% powyżej hurtowego kursu wymiany "
Xeo Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 chciałem zrobić zakupy w HK. Wybieram za każdym razem "EU Warehouse", dodałem aparaturę, lipol i smycz. W momencie próby dodania Bixlera 2 http://hobbyking.com...warehouse_.html dostaję nastepujący komunikat: Attention. You cannot mix DE, USA, AU, UK, NL, BR or standard products in your cart. Hobbyking.com has warehouses in Hong Kong, Germany, Australia, United Kingdom, Netherlands, Brazil and USA. You are not able to purchase products from different warehouses in the same order. Product descriptions with the title suffix 'DE Warehouse' can only be shipped to countries within the EU and surrounds. Product descriptions with the title suffix 'AU Warehouse' can only be shipped to Australian and New Zealand locations. Product descriptions with the title suffix 'UK Warehouse' can only be shipped to United Kingdom locations. Product descriptions with the title suffix 'NL Warehouse' can only be shipped to countries within the EU and surrounds. Product descriptions with the title suffix 'BR Warehouse' can only be shipped to Brazilian locations. If you want to add this item, you must remove the other item from your cart first. You cannot mix multiple warehouse location's products in the same cart during checkout. Please visit your cart here, to remove the item. Czy ktoś może mi powiedzieć co robię nie tak że nie mogę złożyć zamówienia? dodam że za każdym razem sprawdzam czy wybieram produkt z magazynu EU
robertus Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Zauważyłem, że w momencie pojawienia się komunikatu na singpost, że przesyłka opuściła Singapur to jednocześnie pojawia się informacja na stronie poczty polskiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.