Marcin Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Stałem się posiadaczem motoszybowca, stylizowanego na retro. Rozpiętość około 2600mm, skrzydła i usterzenie konstrukcyjne, kryte płótnem albo japonką - nie wiem, nie znam się na tych materiałach. Generalnie wykonanie bardzo fajne i lekkie. Dziób konkretnie ucięty, myślę, jak go poprawić, zabudować, żeby jakoś inaczej schować silnik. Na razie oblatam go tak jak jest, a przez zimę będę myślał nad innym rozwiązaniem przodu modelu. Kilka zdjęć:
Ładziak Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Śliczny! Jak nigdy mnie nie interesowały modele szybowców, to taki mógłbym posiąść!
Janusz P. Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 No śliczne to latadło i wygląd prawie jak MINIMOA. Postaraj się "rzucić" jakimś filmem z oblotu bo puki co to pogoda typowo wiosenna.
jary14 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Postaraj się "rzucić" jakimś filmem z oblotu bo puki co to pogoda typowo wiosenna. No to chyba u Was... Gdzie takie cudo wyrwać???? Temat : Sokół z Oldgliders
jarema Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 jary 14 nie no nie widziałem. może kiedyś mieli teraz w ofercie go nie ma.
Piotrek2136 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 http://www.oldgliders.com/ widziałem to cudo w powietrzu! piękność!
wojtek-a Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Fajny wynalazek :wink: :mrgreen:
Rafal B. Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 ten model był raczej jednorazowy, bo był do sprzedania z drugiej ręki.
Marcin Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 Tak jak mówi Rafał- model był używką, nie wiem czy takowe jeszcze są do dostania. Na tyle, na ile się przyjrzałem kadłubowi, to chyba jest to konstrukcja drewniana zalaminowana, ale musiałbym komuś pokazać do weryfikacji. Fotki z lotów jak i film powinny pojawić się po weekendzie.