baxter12 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Ja, Marcinie, też niestety spotykałem takich klientów... Wybierają inny towar, a dziwią się że nie ma tych samych cech co wymarzony.. Z ta taksówką i przycięciem serwa to przegięcie. Ciekawe w jakim tonie odbyły się te rozmowy ze sklepem, że nie chcieli odbierać telefonu... Sprawa kontrowersyjna. Wnioski można wyciągać różne. Baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Panowie, tak naprawdę to mamy różne poglądy na tę kwestię dopóki coś podobnego nas nie dotknie. Prawda, nie zawsze klient ma rację, ale jak się oferuje zamiast jednego zestawu drugi z konkretnymi składnikami, to nie przysyła się trzeciego z innymi "bo się komuś wydaje lepiej" To my jesteśmy klientami i chcemy zapłacić za to co uzgodniliśmy. Przykład; zamawiacie meble u producenta wg prospektu, producent ofiaruje inny zestaw na który się zgadzacie, a potem przywozi taki tylko ...z różowymi szufladami Sam jestem handlowcem i taki numer nie może przejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 No ale sklep się pomylił, jednak swój błąd naprawił. A pieniacz dalej swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 wydał prawie półtora tysiąca i mu się nie dziwie a do tego ściemniają z serwem jak by się nie znał to by wciskali gorsze jak zamawiam to nie po to żeby 3 razy gnać do firmy kurierskiej tez bym się zdenerwował może wybiorę się na Align funfly i na miejscu kupie co bym niespodzianki nie miał jak kolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Niestety takie zachowanie sklepu jest ewidentnym wciskaniem towaru którego się nie zamawiało . I dobrze się złożyło że Przemek opisał to zdarzenie ciekawi mnie jednak w ilu wypadkach tak wciskany towar towar trafia do ludzi którzy nie maja o tym pojęcia i są zadowolenie z tego jak to doskonale działa sklep nie zdając sobie sprawy ze zostali nabici w butelkę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Co Twoim zdaniem zostało tutaj wcisniete? Koszlulka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Zamiany serwa nie komentuję... może w ciskanie, może pomyłka, kto to wie? Po co komentarz sprzedawcy ("to serwo lepsze niż tamto")? Nie wiem, ale wydaje się kompletnie zbędny i źle świadczący dla sprzedawcy - sprawa serwa jest jasna jakie powinno ono być, w żadnym przypadku sprzedawca nie decyduje o tym co kupuje kupujący. Sprawa została jednak rozwiązana. Natomiast jako różnica istotna w zamówieniu to oczywiście sprawa nieszczęsnego orczyka. I tu sprawy rozwiązać się nie udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Mam jedno pytanie . Czy mozemy zostawic dzial opinie o sklepach w formie: -ktos cos kupil - opisuje swoje wrazenia i tyle, a nie dywagacje przez kilka stron o tym czy ramie powinno byc, czy tez nie, a koszulka to to czy tamto - robi sie smietnik I tak nikt nie przekona sie do racji opozycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Dlaczego sklep po prostu nie wysłał towaru zgodnie z zamówieniem? Chcę serwo DS520 to takie ma być i koniec. Właściciel sklepu może mieć inne zdanie na temat jego przydatności akurat w tym modelu ale na tym powinien być koniec. Zapłacono za DS 520 to ma być 520. To klient wykłada kasę za model i jeżeli kabina ma być zielona to zielona ma być a nie w kolorze khaki czy seledynowa. Miałem podobny przypadek z jednym ze znanych sklepów, jasno napisałem że kilkanaście desek balsy to ma być balsa średnia. No i przyszła ale miękka. 100zł do tyłu, całe szczęście ze 100 a nie 1500 chociaż nawet ta stówa to na drodze nie leży.I to był ostatni zakup w tym sklepie. Miałem odesłać balsę ale szkoda mi było czasu i pieniędzy na odesłanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Co Twoim zdaniem zostało tutaj wcisniete? Koszlulka? No cóż jeżeli dla Ciebie inny kolor kabinki i inne serwo nie jest wciskaniem towaru nie zamówionego to nie rozumiem twojego pytania ,dla mnie sprawa jest jasna chciałem kupic saito przysłali mi asp bo sprzedawca wiedział lepiej co jest dla mnie dobre być moze przykład zbyt skrajny ale dobrze odzwierciedlający zdarzenie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Serwo przecież zostało wymienione? O losie kabinki innego koloru nic nie wiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Serwo przecież zostało wymienione? O losie kabinki innego koloru nic nie wiemy. Nie chce dalej ciągnąć tematu bo mija sie to z celem podsumowując ,jak juz kilku kolegów wyżej zauważyło zamawiąjąc towar chce otrzymać to co zamawiałem i kropka jeżeli uważasz inaczej zycze powodzenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Z klientami jest tak, że są tacy, którzy nie wiedzą czego chcą, bo zaczynają, i są tacy którzy zamawiają konkretny towar. Przemek był tym drugim. Nawet jesli chciał coś, co jest gorsze, to jasno określił czego potrzebuje. Niestety zbyt często klient jest tak traktowany jak w powyższym przypadku . Wciśniemy mu co mamy i damy koszulkę. Co jeszcze się mu nie podoba? Można pójść dalej. Sklep zamawia towar w Chinach. Dostaje nie taki jak zamawiał i za to dostaje koszulkę, bo nie mieli tego co chciał. Juz widzę ugodowość zamawiającego. Nie zrozumie tego ktoś, kto nie miał swojej firmy i dla kogo zamówienie klienta nie było priorytetem. Dobrze Przemku. Nie należy tolerować lekceważenia klienta. Sklep to powinien rozumieć, bo sam jest również klientem wobec hurtownika. To co zamówił i za co zapłacił jest święte. Koszulką mogą sobie ... pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 witajcie, modelarzowi czasami zdarza się że do zakończenia projektu brakuje drobiazgu :? , i po taki drobiazg /łącznik orczyka z bowdenem - regulowany/ udałem się na szybkie zakupy, pech chciał że tam gdzie byłem akurat się skończyły. W końcu trafiłem do strefy hobby - tu znaleźli prawie z "pod ziemi" ostatnie 2 i pół sztuki, co u mnie skutkowało takim wyrazem twarzy :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 We wtorek wieczorem złożyłem zamówienie w tym sklepie bo mieli dużo taniej model Jazz (halówka) niż w innych sklepach. Wczoraj rano dostałem email, że paczka wysłana. Dzisiaj ok. 12 kurier doręczył mi model. Zapakowany bardzo solidnie i starannie. Wysyłka za pobraniem kurierem TYLKO 15zł !! Gdzie w innych sklepach sięga 30zł !! Polecam ten sklep, i pewnie jeszcze nie raz tam coś kupię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekkk Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Zamawiałem w tym sklepie kilka drobiazgów, generalnie wszystko było zawsze OK, towar dobrze zapakowany, szybka wysyłka. Raz zdarzyła im się wpadka - wysłali złą przejściówkę do symulatora, ale zostało to bardzo szybko na ich koszt wymienione - potwierdziło to tylko moją dobrą opinię o tym sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek C Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Kupiłem heli. TREX 100 , pudełko było fabrycznie zepakowane , pech obydwa akumulatorki do modelu padnięte . Sklep wymienia na nowe po odesłaniu starych , znowu pech jeden padnięty . Przy następnym zamówieniu dostaje akumulatorek . Jestem zadowolony z obsługi sklepu , bo wymieniali aż byłem usatyswakcjonowany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.