Skarwi Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 http://www.f3f.pl/index.php?menu=11&GallId=111 Cdn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 No, jak dla mnie GRUBO się zapowiada :rotfl: ......................................................................................................................... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba r. Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 racja, super się zapowiada, rewelacyjne malowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Technika z wysokiej półki :shock: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Ale wąskie końcówy :shock: Ciekawe jak się będzie walić w kora :twisted: Chyba, że akurat przypadkowe zwichrowania foremnika wyjdą w dobrą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Michała znam, drugiego Pana - nie. Myślisz Czaro, że Michał zostawiłby coś przypadkowi ? Ośmielam się wątpić ! Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Skąd! Tak sobie tylko marudzę, żeby za pięknie nie było Ale zaznaczyć muszę, że widziałem już bardziej markowe modele, w których z jeszcze mniejszym prawdopodobieństwem przypadkowości ścieniali końcówki osiągając tym samym niebywałe możliwości kręcenia korka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarwi Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Końcówki wbrew pozorom nie są takie wąskie, a profil (bez wchodzenia w szczegóły) jest odpowiednio dobrany. A jeśli dasz mocno tylny śc i porządnie ściągniesz to wszystko wejdzie w kora. Widziałem, jak zabalastowane "na prędkość" modele waliły się już na holu, a i potem w dolocie na bazę, kiedy model leci na większych kątach - ale to wina zawodnika, bo przedobrzył z cofaniem środka ciężkości. Ja się tego stosunkowo mało obawiam. W F3B nie ma "złotego" śc, pomiędzy konkurencjami jest jazda środka nawet o 10 mm! Trzeba wykonać dziesiątki lotów testowych żeby to wszystko ustalić, i nieraz świadomie doprowadzić do zerwania strug, oczywiście na odpowiedniej wysokości, żeby określić te cienką granicę. P.s. Czaro, nie kracz z tym zwichrowaniem foremnika... :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Skarwi, sami liczyliście to skrzydło, czy pomagał wam ten sam człowiek co przy Jantarze 3? My podczas frezowania Prolab mieliśmy przyklejony do stalowej ramy. Po jakimś czasie od naprężeń wewnętrznych płyta się odkleiła od tej ramy :shock: Tak więc śmiem twierdzić, że Prolab aż taki stabilny to nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarwi Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Były konsultacje z kilkoma osobami, nie mniej jest to nasz projekt. Co do prolabu; nigdy nie kleję stali do prolabu jednostronnie - piętnastostopniowa różnica temperatur potrafi wygiąć profil stalowy 80x40 mm o 2mm na metrze długości a wilgoć jeszcze bardziej rozszerza prolab. Robię tak: Przed frezowaniem płyta jest obustronnie planowana. Po wyfrezowaniu bryły i zdjęciu z frezarki, płyta położona zostaje na płaskiej, równej powierzchni i dalej obrabiana. Podczas obróbki cały czas kontroluję przyleganie płyty do płaszczyzny. Laminuję formę i wtedy przyklejam ramę wzmacniającą. Od tej pory staram sie nie wędrować z formą. To zdaje egzamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszparczew Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 super modelik polatal bym takim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarwi Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Prace postępują. Na razie próbne skrzydło w wersji szklanej i zubożonym malowaniu. Za jakieś 2 - 3 tygodnie powinien się odbyć oblot. Waga pustego modelu wynosi 1550g. Węglowy będzie o ok 100g cięższy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba r. Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Właśnie miałem zapytać jak wyglądają postępy, ale mnie ubiegłeś Nieźle 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 ...ech bajka już teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali1983 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 piękny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_F3J Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Rozumiem że na PP F3B w Inowrocławiu będzie można go zobaczyć w akcji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarwi Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Rozumiem że na PP F3B w Inowrocławiu będzie można go zobaczyć w akcji ? Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.