Skarwi Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 http://www.f3f.pl/index.php?menu=11&GallId=111 Cdn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin81 Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 No, jak dla mnie GRUBO się zapowiada :rotfl: ......................................................................................................................... :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba r. Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 racja, super się zapowiada, rewelacyjne malowanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackriver Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Technika z wysokiej półki :shock: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czaro Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Ale wąskie końcówy :shock: Ciekawe jak się będzie walić w kora :twisted: Chyba, że akurat przypadkowe zwichrowania foremnika wyjdą w dobrą stronę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jerzy Markiton Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Michała znam, drugiego Pana - nie. Myślisz Czaro, że Michał zostawiłby coś przypadkowi ? Ośmielam się wątpić ! Pozdrawiam - Jurek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czaro Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Skąd! Tak sobie tylko marudzę, żeby za pięknie nie było Ale zaznaczyć muszę, że widziałem już bardziej markowe modele, w których z jeszcze mniejszym prawdopodobieństwem przypadkowości ścieniali końcówki osiągając tym samym niebywałe możliwości kręcenia korka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skarwi Posted January 21, 2010 Author Share Posted January 21, 2010 Końcówki wbrew pozorom nie są takie wąskie, a profil (bez wchodzenia w szczegóły) jest odpowiednio dobrany. A jeśli dasz mocno tylny śc i porządnie ściągniesz to wszystko wejdzie w kora. Widziałem, jak zabalastowane "na prędkość" modele waliły się już na holu, a i potem w dolocie na bazę, kiedy model leci na większych kątach - ale to wina zawodnika, bo przedobrzył z cofaniem środka ciężkości. Ja się tego stosunkowo mało obawiam. W F3B nie ma "złotego" śc, pomiędzy konkurencjami jest jazda środka nawet o 10 mm! Trzeba wykonać dziesiątki lotów testowych żeby to wszystko ustalić, i nieraz świadomie doprowadzić do zerwania strug, oczywiście na odpowiedniej wysokości, żeby określić te cienką granicę. P.s. Czaro, nie kracz z tym zwichrowaniem foremnika... :cry: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czaro Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Skarwi, sami liczyliście to skrzydło, czy pomagał wam ten sam człowiek co przy Jantarze 3? My podczas frezowania Prolab mieliśmy przyklejony do stalowej ramy. Po jakimś czasie od naprężeń wewnętrznych płyta się odkleiła od tej ramy :shock: Tak więc śmiem twierdzić, że Prolab aż taki stabilny to nie jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skarwi Posted January 21, 2010 Author Share Posted January 21, 2010 Były konsultacje z kilkoma osobami, nie mniej jest to nasz projekt. Co do prolabu; nigdy nie kleję stali do prolabu jednostronnie - piętnastostopniowa różnica temperatur potrafi wygiąć profil stalowy 80x40 mm o 2mm na metrze długości a wilgoć jeszcze bardziej rozszerza prolab. Robię tak: Przed frezowaniem płyta jest obustronnie planowana. Po wyfrezowaniu bryły i zdjęciu z frezarki, płyta położona zostaje na płaskiej, równej powierzchni i dalej obrabiana. Podczas obróbki cały czas kontroluję przyleganie płyty do płaszczyzny. Laminuję formę i wtedy przyklejam ramę wzmacniającą. Od tej pory staram sie nie wędrować z formą. To zdaje egzamin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszparczew Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 super modelik polatal bym takim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skarwi Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 Prace postępują. Na razie próbne skrzydło w wersji szklanej i zubożonym malowaniu. Za jakieś 2 - 3 tygodnie powinien się odbyć oblot. Waga pustego modelu wynosi 1550g. Węglowy będzie o ok 100g cięższy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba r. Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Właśnie miałem zapytać jak wyglądają postępy, ale mnie ubiegłeś Nieźle 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest horn3t Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 ...ech bajka już teraz Link to comment Share on other sites More sharing options...
ali1983 Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 piękny... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek_F3J Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Rozumiem że na PP F3B w Inowrocławiu będzie można go zobaczyć w akcji ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skarwi Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 Rozumiem że na PP F3B w Inowrocławiu będzie można go zobaczyć w akcji ? Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.