Skocz do zawartości

Platforma


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Telemaster jest raczej nie do kupienia w UK.

Chyba dobrze wnioskuje ze jego udzwig bierze sie stad,ze jest ,,lekko '' zbudowany.

Nie znam sie az tak dobrze na tym (modelarstwie) wiec pytam wprost :lol: .

W Inwood Model,przyjazny wlasciciel po raz kolejny zaproponowal mi ten model

http://www.ripmax.com/item.asp?itemid=A-PMA055&ItemsPerPage=100&selectedtab=010&Category=010

Mialem go w lapkach, ,,pomacalem'' i lekko sie zdziwilem.Do tej pory zylem ze swiadomoscia ze z elaporu to sa lekkie samoloty,ale ten to juz (poza folia :lol: ) chyba nie wazy nic.Co prawda maly kret i do czarnej reklamowki (w bagazniku mam zawsze dwie) ,ale juz mam fly-system gotowy,wiec w razie problema puszcze stery :lol2:

Doradzcie-czy to podejdzie,biorac pod uwage ilosc i wage ,,zlomu'' ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeszcze jedna propozycja: http://www.multiplex-rc.de/ w modelach BK Cargo #214073

 

ŁADOWNOŚĆ 500 gr!!!

Spannweite 1600 mm rozpiętość

 

Rumpflänge 1200 mm długość

 

Fluggewicht ca. 2000g mass

 

Flächenbelastung ca. 45 g/dm obciążenie płata

 

Antrieb 4 x PERMAX 400/6 V (optional Getriebe 400L) napęd

 

RC-Funktionen Quer, Höhe, Seite, Motor, optional Luke Funkcje :kierunek wysokość,lotki napęd i opcjonalnie luk

 

Zuladung bis ca. 500 g łaunek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Z wielką uwagą przesledziłem cały wątek.Sam w zamysle mam taki projekt , na początku mysłałem o kupnie motoszybowca np EASY GLIDER lub podobnego.Doszedłem jednak do wniosku,ze nic nie da takiej satysfakcji jak własny projekt (moze nie do konca własny).

MAm na mysli skopiowanie najlepszych parametrów modeli juz sprawdzonych, np:

- cos z UAV raptora lub podobnego

- cos z "trenerka"

- cos z szybowca,

NAped elektryczny,rozpietosc do 2000mm, reszta do wyliczenia.

Napewno sie powtarzam,powyzsze słowa były przytaczane po wielokroc przez szanownych forumowiczów na poczatku wątku.Chodziło o wybór modelu.Jednak temat bardzo interesujący i wart poswiecenia.W najblizszych tygodniach zabieram sie do roboty - jakis plan juz jest ,narazie w głowie.Jako ,ze jestem początkujący prace moga sie ciągną ale napewno bedą relacje i prosby o pomoc w dosłownie wszyskich aspektach budowy modeli tj. materiałoznawstwo,aerodynamika itp.Mam nadzieje,ze sie uda.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem na pocztę maila o takim to UAV-Mini Hunter

strona http://www.r2hobbies.com/index.php

 

Specification:

Wing Span : 2988 mm

Fuslage : 2393 mm

Wing span area : 1.11 square metre

Twin Engine , with Front engine pulling , and Back Engine pushing.

Engine size : 45cc x 2

Fuslage weight : 5kg

Weight of tail Wings : 1.7kg

Weight of main wings : 5kg

Design for carrying 5 - 6 kg loading

Test flight total flying weight ~ 22kg

Oil tank size: 5000 ml

Flying time ~ 3 hours

 

Niezłą kamere wyniesie w powietrze :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peter tutaj link gdzie mają Twój model (1000g balastu)

 

Nie prowadza juz sprzedazy tych modeli.

I jesze jedno,pod tym adresem mozesz kupic cały interesujący Cię zestaw

No coz , to troche odlegle czasy,jakis czas temu nt. tego urzadzenia pisalem na forum.

Akurat z konstruktorem tego urzadzenia okolo rok temu , mialem pierwsza luzna pogawedke.Ot, taka wolna wymiana mysli i koncepcji.

 

I zeby uscislic,produkt ten nigdy nie byl oferowany do sprzedazy dla ,,cywili'' ani nie znajdziesz jego

ceny (cos ok 22k$) lub miejsca sprzedazy.

Ale dobrze ze szukasz,moze w koncu na cos trafimy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

"Jego

konstrukcja jest dość złożona, czasochłonna w wytworzeniu i tym samym dość

kosztowna. Progiem opłacalności jest dla mnie suma 8500 zł (bez spadochronu

i napędu). Jeśli chodzi o płatowiec alternatywnym rozwiązaniem byłoby

wykonanie STYXA samemu przy pomocy moich form i wskazówek. Jeśli bywa Pan w

Polsce posiadany przeze mnie egzemplarz byłby do obejrzenia. Innym

rozwiązaniem może być kupno płatowca gdzie indziej(np. www.peszke.com

Jednakże uważam , że dla celów modelarskich wystarczyłby odpowiednio

przystosowany samolocik typu Trainer , który sam używałem w swoich testach.

 

Co do autopilota FCS-1 to jego najnowsza wersja byłaby do kupienia za 5500

zł (2200 $) plus ewentualny VAT. Jest to cena kompletu w skład którego

wchodzi autopilot, odbiornik GPS, oprogramowanie stacji bazowej (bez map)

oraz kabel do wymiany danych między autopilotem i komputerem. Jest też

możliwość kupienia (za 4800 zł) wersji wcześniejszej bez sondy magnetycznej

i z ograniczeniem wysokości lotu do 400 m. Oprogramowanie obu wersji jest

to samo. Za dodatkowe 500 zł możliwe jest wykonanie pokazu celem

sprawdzenia działania systemu. "

Sprostowanie - chodzi o konstrukcje STYXA.

 

I co myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,200 USD netto za autopilota+oprogramowanie stacji naziemnj to dobra cena, ale tak naprawdę jest mało danych do oceny czy ten autopilot jest warty tej sumy.

 

Humm, MP 2028g kosztuje około 2,500 USD (bez oprogramowania stacji naziemnej) ale potrafi dużo więcej. Co prawda, za polskim rozwiązaniem przemawia brak potrzeby uzyskania pozwoleni eksportowego w odpowiednim organie państwowym Canady, choć można wybrać rozwiązanie AP04R z Hiszpani i też nie mieć tego problemu.

 

FVP Olo

A jesteś w stanie ocenić czy zdołasz zintegrować autopilota z płatowcem??

Zdołasz zadać odpowiednie pytania aby móc ocenić czy to jest akceptowalne rozwiązanie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.