Skocz do zawartości

http://rcsklep.pl/


przemomokry

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Maciej "Skaleń " jeszcze na Allegro to była naprawdę solidna firma.

Ja informowałem że idę na pocztę wpłacić kasę a On w tym czasie już wysyłał towar .Mam dla Niego pełne uznanie

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Dwukrotnie zdarzyło się, że w sklepie nie było zamówionego elementu. Zawsze zaproponowano mi lepszy (!) w tej samej cenie.

 

Polecam!

 

Darek

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Całe szczęście bo mam po drodze a akurat muszę kupić śmigła u Pana Skalenia. :wink: Poza tym mam jeszcze odebrać żelazko po reklamacji (z Riku ale akurat skorzystałem z uprzejmego pośrednictwa Pana Skalenia).

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

strona niestety nie działa juz wogole

jadąc z celulozy zaczepiłem o sklep cicho głucho i ponuro czyżby urlop ale jakieś info by się przydało

na maile tez nie odpowiada

Opublikowano

Pisałem w innym wątku na temat wakacyjnej przerwy w działalności crsklepu. Niestety wątek na prośbę autora został usunięty.

Sklep nie będzie działał w okresie wakacyjnym tj. w lipcu i w sierpniu. Właściciel - sprzedawca wyjechał.

Opublikowano

Troszkę się spóźniłeś ze swoimi reklamacjami, bo od początku czerwca wyłączył stronę internetową, a wyjechał przedwczoraj. Nie potwierdzam braku kontaku bo sprzedawca odbierał telefony i był obecny w siedzibie sklepu. Szkoda, że nie napisałeś kilka dni wcześniej bo dałoby się pewnie coś załatwić.

Opublikowano
Troszkę się spóźniłeś ze swoimi reklamacjami, bo od początku czerwca wyłączył stronę internetową, a wyjechał przedwczoraj. Nie potwierdzam braku kontaku bo sprzedawca odbierał telefony i był obecny w siedzibie sklepu. Szkoda, że nie napisałeś kilka dni wcześniej bo dałoby się pewnie coś załatwić.

 

Nie bardzo rozumiem co to znaczy się spóźniłeś i jak to wyłączył gość stronę internetową ,a gdzie informacja dla klienta o wstrzymaniu działalności o formalnościach reklamacyjnych itd.

Podsumowując czysto polskie podejście zero profesjonalizmu zrobiłeś kliencie zakupy wydałeś kasę ok a teraz zamykam sklep bo tak mi się podoba i ma cie :ass:

Opublikowano

od 6 czerwca dzwoniłem mailowalem do niego nawet bylem tam osobiście i usłyszałem ze syna nie ma jest w pracy ze będzie po 14 bylem i niestety nikt juz nie otwierał choć samochody stały wiec troche martwi mnie ta polityka sprzedaj i zapomnij

Opublikowano

Witam. Nie dawno toczyła się bardzo ożywiona dyskusja na temat sklepu rc-elektro town. Klient tego sklepu nie otrzymał rachunku i nawet o niego nie poprosił. Innych poszkodowanych przez ten sklep nie było. W wyniku dyskusji finał jest taki że sklep został zakwalifikowany do ,,nieciekawych ofert,, . Tutaj mamy sytuację odwrotną. Rzetelny sprzedawca, rzetelny sklep, dobry sklep (jak do tej pory) z dnia na dzień zamyka działalność nie informując swoich klientów. Nie odbiera telefonów. Jest poszkodowany jeden z klientów drugi z klientów ma nie załatwione reklamacje a mimo to sklep w dalszym ciągu utrzymuje się w dziale ,,ciekawe oferty,, . Argumenty ,, że każdemu może się przydarzyć wpadka,, w tym wypadku nie przekonują mnie. Kolegów moderatorów proszę o nie przyjmowanie moich słów jako krytyki ich pracy. Daleki jestem od tego. Szanuję wasz wkład i wysiłek jaki ponosicie aby to forum prezentowało taki poziom. Jest to tylko zasygnalizowanie tego problemu.

Pozdrawiam Adam.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.