Skocz do zawartości

http://rcsklep.pl/


przemomokry

Rekomendowane odpowiedzi

Prosiłem o usunięcie tematu z nieciekawych ofert bo po uzyskaniu kontaktu ze sprzedawcą otrzymałem towar taki jaki zamówiłem, a on zobowiązał się do uregulowania wszystkich zaległych zamówień. Po pewnym czasie jego sklep wysyłał automatyczne maile do zarejestrowanych klientów, o przerwie wakacyjnej. Myślę , że gość jest uczciwy, i zaległe zamówienia w końcu zrealizuje. Czasem zdarzają się wypadki losowe, i człowiek musi z dnia na dzień zakończyć działalność. Mówi że po wakacjach ponowi działalność. Z tego powodu, aby miał czystą kartę prosiłem o usunięcie wątku z forum. Ale jak komuś czegoś nie zrealizował to niech pisze w nieciekawych ofertach zakładając nowy watek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość slawekmod
Witam. Nie dawno toczyła się bardzo ożywiona dyskusja na temat sklepu rc-elektro town. Klient tego sklepu nie otrzymał rachunku i nawet o niego nie poprosił. Innych poszkodowanych przez ten sklep nie było. W wyniku dyskusji finał jest taki że sklep został zakwalifikowany do ,,nieciekawych ofert,, . Tutaj mamy sytuację odwrotną. Rzetelny sprzedawca, rzetelny sklep, dobry sklep (jak do tej pory) z dnia na dzień zamyka działalność nie informując swoich klientów. Nie odbiera telefonów. Jest poszkodowany jeden z klientów drugi z klientów ma nie załatwione reklamacje a mimo to sklep w dalszym ciągu utrzymuje się w dziale ,,ciekawe oferty,, . Argumenty ,, że każdemu może się przydarzyć wpadka,, w tym wypadku nie przekonują mnie. Kolegów moderatorów proszę o nie przyjmowanie moich słów jako krytyki ich pracy. Daleki jestem od tego. Szanuję wasz wkład i wysiłek jaki ponosicie aby to forum prezentowało taki poziom. Jest to tylko zasygnalizowanie tego problemu.

Pozdrawiam Adam.

 

Może przydało by się wprowadzić jakiś sposób klasyfikujący sklepy na dobre/złe.Np. 3 niezadowolonych klientów opisujących dany sklep na forum i ten przerzucany jest do nieciekawych.Oczywiście to tylko propozycja.Tak na marginesie sam sklep pracował by na własną opinię.Pamiętam założony przez siebie temat z modele.sklep.Nie wiem czy czytali nasze posty ale sytuacja poprawiła się znacznie w realizacji zamówień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Bardzo mnie cieszy takie wyjaśnienie sprawy :D . Sam dwukrotnie korzystałem z oferty sklepu i nie było żadnego problemu. Chociaż pozostaje pewien niesmak ale może sprzedawca nie przewidział że będzie taka reakcja klientów. Ale wszystko dobre co się dobrze kończy, pozostaje mieć nadzieję że po wakacjach wszystko wróci do normy.

Pozdrawiam Adam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem co to znaczy się spóźniłeś i jak to wyłączył gość stronę internetową ,a gdzie informacja dla klienta o wstrzymaniu działalności o formalnościach reklamacyjnych itd.

Podsumowując czysto polskie podejście zero profesjonalizmu zrobiłeś kliencie zakupy wydałeś kasę ok a teraz zamykam sklep bo tak mi się podoba i ma cie :ass:

Koledzy podali, że zostały automatycznie rozesłane maile z informacją zawieszeniu działalnosci sklepu.

To co w takim razie sugerujesz, że sklepy powinny zawiesić/zakończyć działalność dopiero wtedy gdy upłynie gwarancja zakupu ostatniego produktu, czyli np. 24 miesiące po ostatniej sprzedaży. Nie dajmy się zwariować. Każdy ma prawo zrobić sobie wakacje czy też wyjechać zarobkowo. Z tego co wiem sklep ten prowadzony jest przez jedną osobę, która jest właścicielem i sprzedawcą. Pewnie dzięki temu mamy dość konkurencyjne w porównaniu z innymi sklepami ceny.

Ja osobiście bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie i podoba mi się sposób rozpatrywania i załatwiania reklamacji. To, że na pewien czas sprzedawca zawiesił swoją działalność z przyczyn osobistych jestem w stanie zrozumieć i nie zmienia to mojej opini o nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez nie twierdze ze to zly sklep tyle ze ja prowadząc działalność i idąc na urlop staram sie reklamacje załatwić a nie zostawiać klienta na 3 miesiące bez sprzętu.

 

akurat w moim przypadku juz kupiłem nowe części i latam ale sa osoby które nie noga sobie pozwolić na dublowanie części i wtedy okres wakacyjny maja w plecy jesli chodzi o latanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy podali, że zostały automatycznie rozesłane maile z informacją zawieszeniu działalnosci sklepu.

To co w takim razie sugerujesz, że sklepy powinny zawiesić/zakończyć działalność dopiero wtedy gdy upłynie gwarancja zakupu ostatniego produktu, czyli np. 24 miesiące po ostatniej sprzedaży. Nie dajmy się zwariować. Każdy ma prawo zrobić sobie wakacje czy też wyjechać zarobkowo. Z tego co wiem sklep ten prowadzony jest przez jedną osobę, która jest właścicielem i sprzedawcą. Pewnie dzięki temu mamy dość konkurencyjne w porównaniu z innymi sklepami ceny.

Ja osobiście bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie i podoba mi się sposób rozpatrywania i załatwiania reklamacji. To, że na pewien czas sprzedawca zawiesił swoją działalność z przyczyn osobistych jestem w stanie zrozumieć i nie zmienia to mojej opini o nim.

 

Sugeruje to że powinna się pojawić informacja na stronie www a nie z dnia na dzień znika ot tak sobie , dziwne ze jak chodziło o urlop to nie było problemu żeby taką informacje zamieści ,tak naprawdę żadne tłumaczenie typu wcześniejszej solidności sklepu nie usprawiedliwia takiego zachowania. Nie wiem jak traktować próby dobijania się do właściciela o nie zrealizowane a zapłacone zamówienie ,dopiero kontakty przez osobę trzecia i jeszcze jakieś kombinacje przynoszą skutek w realizacji jak dla mnie to niezbyt normalne zachowanie . Jakoś nie otrzymałem żadnej informacji mailowej o zawieszeniu działalności sklepu pomimo że bylem jego klientem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodziłbym sięz tobą Krzysztof gdyby ten wątek z dobijaniem się i interwancją osób trzecich był prawdą. Zamówienia były zralizowane, a rzekoma interwencja była tylko zapytaniem o potwierdzenie tego faktu i spradzeniem czy sklep odbiera telefony.

Z tego co wiem konieczność zawieszenia działalnosci tego sklepu wynikła w bardzo krótkim czasie i pewnie to mogło mieć wpływ na zawieszenie strony internetowej.

Każdy medal ma dwie strony. Szkoda, że sprzedawca nie może sam się wytłumaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodziłbym sięz tobą Krzysztof gdyby ten wątek z dobijaniem się i interwancją osób trzecich był prawdą.

 

Cóż kilka postów wyżej sam interweniowałeś telefonicznie kilka osób twierdzi ze nie mogło złapać żadnego kontaktu ,nie wspomnę o odwiedzinach w domu sprzedającego przez jednego z kolegów z forum , to tylko suche fakty wierz mi nie mam żadnego interesu w złej ocenie tego sklepu poddałem jedynie ocenie to co zostało napisane i jak została zlikwidowana strona internetowa ,wiem że prawda zawsze leży po środku . Mimo wszystko Jacku twoje tłumaczenie trochę mnie dziwi usprawiedliwiasz działania człowieka ale nie bardzo mnie to przekonuje ,chociażby tłumaczenie ze właściciel nie może się sam wytłumaczyć za stary jestem na takie tłumaczenia faktycznie wybuchła bomba brak telefonów internetu i katastrofa no kataklizm i nie było 10 min czasu żeby wytłumaczyć zajście ale na zaprezentowanie na forum swojego sklepu czas się znalazł, bądźmy poważni. Utopia nie widzę tu żadnych emocji chyba że Ty się denerwujesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż kilka postów wyżej sam interweniowałeś telefonicznie

Troszkę się powtórzę, że dzwoniłem do sklepu w celu sprawdzenia czy sprzedawca oszukał ludzi, czy odbiera telefony i czy sklep jest otwarty. Drugi raz dzwoniłem z innego telefonu, bo były przypuszczenia, że sprzedawca odbiera tylko wybrane telefony. Obydwa moje telefony odebrał za pierwszym razem. Okazało się również, że wszystkie sprawy dotyczące realizacji zamówień zostały załatwione wcześniej niż ja dzwoniłem.

Wszystkie te działania wykonałem dlatego, że kupowałem tam kilka razy i trudno mi było uwierzyć, że ten człowiek mógł zrobić jakiś przekręt.

Moje przypuszczenia się potwierdziły - nie było żadnych przekrętów.

Będę tam nadal kupował.

Też jestem klientem i nie otrzymałem żadnego maila.

Chciałem jeszcze dodać, że też mnie drażni jak ktoś postępuje nie fair. Nie bronię tego sklepu bo nie mam w tym żadnego interesu. W moich poprzednich postach pisałem, że jestem zadowolony z rzetelnej obsługi i sposobu załatwiania reklamacji. Wciąż tak uważam.

Widzę, że temat wzbudził więcej kontrowersji niż "zakupy u Pana Wuu" gdzie nikt się nie chce przyznać, że został oszukany na jakieś duże pieniądze. :ble:

Pozdrawiam.

 

To ja proponuję by powstrzymać emocje

Ja się przyłączam i stwierdzam, że w tym temacie moje nie zostały wzbudzone. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też czekam tam na żelazko z reklamacji i sobie poczekam. W sumie to mogłaby być informacja na stronie , że sklep zawiesił działalność. Ale w sumie wcześniejszy kontakt ze sklepem był na medal więc trzeba zrozumieć nagłe przypadki. Nikt nie jest idealny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem były osoby 3-cie. Sam dzwowniłem do jego Ciotki, bo przez tydzień nie mogłem złapac kontaktu na komórkę. Dopiero jak dzwoniłem z komórki nie podającej numeru - ( wyświetlało się "numer prywatny" ) :lol: To odbierał. Numer do jego ciotki dostałem przez przypadek, ale nie zamierzam go podawać, bo kobieta Bogu ducha winnw bedzie miała nawał telefonów od klientów plujacych jadem, a ona nic nie ma do tego. Interwencja przez ciotke była skuteczna :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Widzę, że powstała rozmowa na temat RCsklep'u.

Założyłem zamówienie 26 maja i otrzymałem tylko jeden e-mail odp. że akurat to co chciałem wyszło i czy może być coś innego ( zamiennik ). Odpisałem tego same dnia i do dziś temat ucichł. Przez pierwszy tydzień próbowałem się dodzwonić codziennie i wyjaśnić sprawę. Jednak ani razu nikt nie odebrał, czasem tel. był po prostu wyłączony.

Co mnie bardzo zdziwiło, dopiero w czerwcu otrzymałem automatyczna wiadomość o zawieszeniu działalności na okres wakacyjny.

 

Oczywiście znam dobrze ten sklep, zawsze kupowałem osobiście. Dopiero tym razem z przyczyn zmiany miejsca zamieszkania zamówiłem przez stronę. Nigdy nie miałem żadnych problemów z kupionym sprzętem. Więc liczę na dalszą współpracę po wakacjach. Tylko szkoda, bo to akurat czas rozkwitu naszego hobby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kupuje u niego od dłuższego czasu znamy sie dobrze np zmówię u niego jakieś pierdoły a on po drodze podrzuci mi do domu około 10km od sklepu to ze on nie odbiera telefonów jest spowodowane tym ze ma inne zajęcia potrzebujące skupienia telefon zostawia w domu albo jak weźmie ze sobą to go wyłącza najlepiej dzwonić w sobotę i piątek wieczorem sklep jest bardzo dobry w stosunku do innych sklepów i tego co wiem on wyprzedaje wszystko co ma bo zamyka interes na dobre:D szkoda bo był to solidny sklep wiem ze to czego nie uda mu się sprzedać przez wakacje przez prywatnych kupców wystawi na allegro we wrześniu bardzo mi szkoda tego sklepu bo był najbliższej i był fachowa obsługa i pomoc w trudnych początkach modelarstwa :D ale cóż kupuje u niego dalej np. jutro jadę po pakiet itp BARDZO SOLIDNY SKLEP JAK I JEGO WŁAŚCICIEL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przyłączę się do prośby o kontakt na PW. Od zawsze kontaktowałem się przy pomocy tel. firmowego. Teraz może to być kłopotliwe ale nigdy nie brałem telefonu prywatnego od pana Maćka.

Skoro następuje likwidacja :( to chciał bym się skontaktować i zapytać o moje wcześniej przelane pieniążki. Zamówiłem towar i opłaciłem, a teraz cisza. Z pewnych powodów już nie mieszkam z Warszawie więc mam problem osobiście się dowiedzieć ( przebywając obecnie w Paryżu ) . Ale skoro ktoś ostatnio był w tym sklepie może ma jakieś wieści.

Przyznam, że tam zrobiłem moje prawdziwe pierwsze zakupy modelarskie dostając mały upust na zachętę ( w ten sposób zostałem przez pewien czas stałym klientem ).

 

Pozdrowienia z Francji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.