cyrax_ojz Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam zachęcony ładnymi zdjęciami : :lol2: i ceną zamówiłem ten "samolocik" po 12 dniach miałem go już w domu Z racji sporych wymiarów (142cm x 119cm) karton jest dość pokaźny zawartość zapakowana raczej dobrze największym uszkodzeniem jest tylko coś takiego na jednym skrzydle elementy Silnik wymontowany porównany z e-maxem i silnikiem klasy 540 wszystkie zawiasy plastikowe podwozie poskładany do zdjęcia w tle Messerschmitt o rozpiętości 91cm :rotfl:
Gość Kuba.K Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 No super ten Spitfajer... Kiedy oblot i koniecznie filmik (dobry kamerzysta xD )
Jedrula Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Model super... :wink: i pytanie jakiego lipola chcesz tam wsadzić
cyrax_ojz Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 wczoraj dodałem tylko zdjęcia a dzisiaj mam trochę więcej czasu modelik zapakowany dość dobrze niestety nie ma żadnej instrukcji złożenia i ustawień (np. w Messerschmitt 109 od Gnaupnera miałem spory opis ) jest tylko ulotka z kilkoma zdjęciami takimi jak na stronie hobbycity większych uszkodzeń nie ma tylko kosmetyczne wszystkie serwa są zamontowane martwi mnie ze na statecznik pionowy dają micro serwo model jest dość ciężki i może nie dać rady i lepiej wymienię na hs-81 przy składaniu tylko jedna poprawka wycięcia na ogon pionowy lekko ocierał o kadłub gradacja materiału z którego jest zrobiony jest dość duża kuleczki około 4mm (w ceśnie miałem 2mm) skrzydło sztywne łączone na 40cm rurkę aluminiową mocowane na wpusty z przodu i po 1 śrubie plastikowej na połowę skrzydła ogon też jest mocowany na śrubę silnik ponoć 40A regiel ma wystarczyć (nie ma w zestawie) osobiście największy jaki mam to 18A i muszę coś kupić niestety nie znam sie na silnikach ale porównując do 540 i tego ze one potrzebują 60A to 40A może być za mało niezbędny chyba tez będzie UBEC śmigło jakim ma kręcić to 11x7 szkoda że tylko 2 łopaty podwozie dość skromnie i liche raczej będzie do wymiany albo przeróbki ponoć miało być amortyzowane ale sprężynki sa chyba za mocne i większy skok ma wyginający się plastik niż sprężyna na stronie sklepu zalecają lipola 2200 3S i takowe mam 25C ale wymienię na 40C porównując kiedyś w samochodzie 20C a 40C (autko 1:18 Regiel 25A silnik 300 brushless 7400kv) jest duża różnica oblot dopiero jak odpuści zima bo bez większego pasa startowego nie da rady i chyba bede musiał się zakraść na lotnisku areoklubu w Pozaniu szybko oblatać i uciekać bo na moim pasie pierwszy lot może się nie udać
cyrax_ojz Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Marcin li-fe są cięższe, droższe, i wydajniejsze... Szybciej można je naładować. A co to dla warbirda, troszkę wagi na + :twisted: pośpiech jest zły :devil: liczy się dokładność dobrze balansowane pakiety trzymają dłużej kolega zobił takie cudeńko które podłącza się podczas latania pod wtyczkę serwisową pakietu i czuwa nad każdą celą osobno i jest to połączone z mocnymi ledami widocznymi w dzień pokazuje to kilka stopni rozładowania lipola bardzo przydatne przy sprawdzaniu czasu lotu i zużycia betrii w locie zaprojektowane było pod helikoptery ale w samochodzie i samolocie działa identycznie pozwala to łączyć pakiety w grupy i ładować po 2 lub 3 osobiście nie muszę tego robić bo mój balancer czuwa nad każdą celą osobno i mogę podłączać różne pakiety w różnym stopniu rozładowane i jest naprawdę dokładna jednocześnie mogę ładować 3 pakiety 2s lub 2 pakiety 3s lub 1 pakiet 6s UN-A6 można do niej dokupić stacje dokującą na 24 pakiety 2s lub 16 pakietów 3s lub 8 pakietów 6s :jupi: wystarczy wszystko podłączyć raz i wszystkie się naładują przełączając automatycznie
jarro Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam jeśli chodzi o pakiet to radziłbym wiekszy nawet 3600 3s, z tym 2200 będziesz musiał dużo na przód dolożyć .Ciekawi mnie ile waży silnik z tego spita??.Jest juz film na youtube
jacksparrow Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Witam! Film ładniutki, aż miło oglądać - można już nic nie chcieć po nim :shock: .Cyrax, gdzie go zamawiałeś - zrobiłem próbne podejście w Hobby King i wyszło, że paczka jest za duża i nie wyślą?? W opiniach na stronie HK sugerują wymianę serw na HXT 900 i problemy z kołpakiem, czekam na wrażenia z twoich lotów.
kesto Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Ster kierunku od spodu trzeba koniecznie zaokrąglić bo strasznie razi jego kanciastość. psuje to ogólne wrażenie. No i ten wznios płatów jakiś mały - taki mało Spitfirowy. Zostawisz jak jest czy będziesz przerabiał?
ahaweto Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Witam. Maciej teraz już wiem o jakiej niespodziance mówiłeś. Będzie co oglądać. Pozdrawiam Adam.
cyrax_ojz Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 Witam! Film ładniutki, aż miło oglądać - można już nic nie chcieć po nim :shock: .Cyrax, gdzie go zamawiałeś - zrobiłem próbne podejście w Hobby King i wyszło, że paczka jest za duża i nie wyślą?? W opiniach na stronie HK sugerują wymianę serw na HXT 900 i problemy z kołpakiem, czekam na wrażenia z twoich lotów. zrobili jakiś wałek bo w HK kupiłem wagowo było na styk zostało 30g a teraz wage do wysyłki podnieśli :crazy: narazie to jeszcze nic z nim nie zrobiłem w zeszłym tygodniu dotarł regiel 60A i czekam na wzmożenie sił witalnych co by to poskładać a co do serw to narazie zaobserwowałem ze ogonowe do wymiany a serwa podwozia podłączone pod kabel Y sa zamontowane tak ze mamy do wyboru lądowanie na prawym lub lewym kole bo jedno się chowa a drugie otwiera :rotfl: będe musiał rozebrać i lutować odwrotnie a co z kołpakiem jest nie tak nawet nie wiem Ster kierunku od spodu trzeba koniecznie zaokrąglić bo strasznie razi jego kanciastość. psuje to ogólne wrażenie. No i ten wznios płatów jakiś mały - taki mało Spitfirowy. Zostawisz jak jest czy będziesz przerabiał? nie traktuje tego jako makiety wiec zostawię to bez zmian Witam. Maciej teraz już wiem o jakiej niespodziance mówiłeś. Będzie co oglądać. Pozdrawiam Adam. niestety narazie to jest nielot po pierwsze nigdy nie latałem dolnopłatem a po drugie nie umiem lądować a to jednak trochę waży i jaka to niespodzianka nic specjalnego to tylko trochę chińskiej pianki
cyrax_ojz Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 po nieudanej próbie lotu zakończonej złamanym śmigłem i ściętymi śrubami mocującymi skrzydło nic większego się nie stało trochę czasu upłynęło i zabrałem się za kolejne podejście i wnikliwiej zabrałem się za ten kawałek pianki nigdy nie przywiązywałem uwagi do różnicy w wadze skrzydeł a tu sie okazuje ze niby takie same a jedno waży ponad 20g więcej od drugiego wymieniłem serwa ogonowe na metalowe (orginalne gorsze od TG9 i nawet zębatki pasują) mechanizm lotek ma okropne luzy a zrobiony z cienkiego drucika częściowo już go zdemontowałem teraz pozostaje osadzić serwa w płacie
cyrax_ojz Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Opublikowano 2 Lipca 2010 model został poprawiony i lata tylko pilot musi się do startowania przyuczyć wczoraj odbyły się testy nowych lipoli na lotnisku w Pile z asfaltowego pasa na nowe pakiety 4000 3s sa o 70g lżejsze niż kombo 2x 2200 3s na pakietach 4000 3s około 10minut lotu Duża część na pełnym gazie i nie jest to spowodowane brakiem mocy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.