cyrax_ojz Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam zachęcony ładnymi zdjęciami : :lol2: i ceną zamówiłem ten "samolocik" po 12 dniach miałem go już w domu Z racji sporych wymiarów (142cm x 119cm) karton jest dość pokaźny zawartość zapakowana raczej dobrze największym uszkodzeniem jest tylko coś takiego na jednym skrzydle elementy Silnik wymontowany porównany z e-maxem i silnikiem klasy 540 wszystkie zawiasy plastikowe podwozie poskładany do zdjęcia w tle Messerschmitt o rozpiętości 91cm :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba.K Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 No super ten Spitfajer... Kiedy oblot i koniecznie filmik (dobry kamerzysta xD ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Model super... :wink: i pytanie jakiego lipola chcesz tam wsadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 wczoraj dodałem tylko zdjęcia a dzisiaj mam trochę więcej czasu modelik zapakowany dość dobrze niestety nie ma żadnej instrukcji złożenia i ustawień (np. w Messerschmitt 109 od Gnaupnera miałem spory opis ) jest tylko ulotka z kilkoma zdjęciami takimi jak na stronie hobbycity większych uszkodzeń nie ma tylko kosmetyczne wszystkie serwa są zamontowane martwi mnie ze na statecznik pionowy dają micro serwo model jest dość ciężki i może nie dać rady i lepiej wymienię na hs-81 przy składaniu tylko jedna poprawka wycięcia na ogon pionowy lekko ocierał o kadłub gradacja materiału z którego jest zrobiony jest dość duża kuleczki około 4mm (w ceśnie miałem 2mm) skrzydło sztywne łączone na 40cm rurkę aluminiową mocowane na wpusty z przodu i po 1 śrubie plastikowej na połowę skrzydła ogon też jest mocowany na śrubę silnik ponoć 40A regiel ma wystarczyć (nie ma w zestawie) osobiście największy jaki mam to 18A i muszę coś kupić niestety nie znam sie na silnikach ale porównując do 540 i tego ze one potrzebują 60A to 40A może być za mało niezbędny chyba tez będzie UBEC śmigło jakim ma kręcić to 11x7 szkoda że tylko 2 łopaty podwozie dość skromnie i liche raczej będzie do wymiany albo przeróbki ponoć miało być amortyzowane ale sprężynki sa chyba za mocne i większy skok ma wyginający się plastik niż sprężyna na stronie sklepu zalecają lipola 2200 3S i takowe mam 25C ale wymienię na 40C porównując kiedyś w samochodzie 20C a 40C (autko 1:18 Regiel 25A silnik 300 brushless 7400kv) jest duża różnica oblot dopiero jak odpuści zima bo bez większego pasa startowego nie da rady i chyba bede musiał się zakraść na lotnisku areoklubu w Pozaniu szybko oblatać i uciekać bo na moim pasie pierwszy lot może się nie udać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Marcin li-fe są cięższe, droższe, i wydajniejsze... Szybciej można je naładować. A co to dla warbirda, troszkę wagi na + :twisted: pośpiech jest zły :devil: liczy się dokładność dobrze balansowane pakiety trzymają dłużej kolega zobił takie cudeńko które podłącza się podczas latania pod wtyczkę serwisową pakietu i czuwa nad każdą celą osobno i jest to połączone z mocnymi ledami widocznymi w dzień pokazuje to kilka stopni rozładowania lipola bardzo przydatne przy sprawdzaniu czasu lotu i zużycia betrii w locie zaprojektowane było pod helikoptery ale w samochodzie i samolocie działa identycznie pozwala to łączyć pakiety w grupy i ładować po 2 lub 3 osobiście nie muszę tego robić bo mój balancer czuwa nad każdą celą osobno i mogę podłączać różne pakiety w różnym stopniu rozładowane i jest naprawdę dokładna jednocześnie mogę ładować 3 pakiety 2s lub 2 pakiety 3s lub 1 pakiet 6s UN-A6 można do niej dokupić stacje dokującą na 24 pakiety 2s lub 16 pakietów 3s lub 8 pakietów 6s :jupi: wystarczy wszystko podłączyć raz i wszystkie się naładują przełączając automatycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarro Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam jeśli chodzi o pakiet to radziłbym wiekszy nawet 3600 3s, z tym 2200 będziesz musiał dużo na przód dolożyć .Ciekawi mnie ile waży silnik z tego spita??.Jest juz film na youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacksparrow Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam! Film ładniutki, aż miło oglądać - można już nic nie chcieć po nim :shock: .Cyrax, gdzie go zamawiałeś - zrobiłem próbne podejście w Hobby King i wyszło, że paczka jest za duża i nie wyślą?? W opiniach na stronie HK sugerują wymianę serw na HXT 900 i problemy z kołpakiem, czekam na wrażenia z twoich lotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Ster kierunku od spodu trzeba koniecznie zaokrąglić bo strasznie razi jego kanciastość. psuje to ogólne wrażenie. No i ten wznios płatów jakiś mały - taki mało Spitfirowy. Zostawisz jak jest czy będziesz przerabiał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam. Maciej teraz już wiem o jakiej niespodziance mówiłeś. Będzie co oglądać. Pozdrawiam Adam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam! Film ładniutki, aż miło oglądać - można już nic nie chcieć po nim :shock: .Cyrax, gdzie go zamawiałeś - zrobiłem próbne podejście w Hobby King i wyszło, że paczka jest za duża i nie wyślą?? W opiniach na stronie HK sugerują wymianę serw na HXT 900 i problemy z kołpakiem, czekam na wrażenia z twoich lotów. zrobili jakiś wałek bo w HK kupiłem wagowo było na styk zostało 30g a teraz wage do wysyłki podnieśli :crazy: narazie to jeszcze nic z nim nie zrobiłem w zeszłym tygodniu dotarł regiel 60A i czekam na wzmożenie sił witalnych co by to poskładać a co do serw to narazie zaobserwowałem ze ogonowe do wymiany a serwa podwozia podłączone pod kabel Y sa zamontowane tak ze mamy do wyboru lądowanie na prawym lub lewym kole bo jedno się chowa a drugie otwiera :rotfl: będe musiał rozebrać i lutować odwrotnie a co z kołpakiem jest nie tak nawet nie wiem Ster kierunku od spodu trzeba koniecznie zaokrąglić bo strasznie razi jego kanciastość. psuje to ogólne wrażenie. No i ten wznios płatów jakiś mały - taki mało Spitfirowy. Zostawisz jak jest czy będziesz przerabiał? nie traktuje tego jako makiety wiec zostawię to bez zmian Witam. Maciej teraz już wiem o jakiej niespodziance mówiłeś. Będzie co oglądać. Pozdrawiam Adam. niestety narazie to jest nielot po pierwsze nigdy nie latałem dolnopłatem a po drugie nie umiem lądować a to jednak trochę waży i jaka to niespodzianka nic specjalnego to tylko trochę chińskiej pianki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 po nieudanej próbie lotu zakończonej złamanym śmigłem i ściętymi śrubami mocującymi skrzydło nic większego się nie stało trochę czasu upłynęło i zabrałem się za kolejne podejście i wnikliwiej zabrałem się za ten kawałek pianki nigdy nie przywiązywałem uwagi do różnicy w wadze skrzydeł a tu sie okazuje ze niby takie same a jedno waży ponad 20g więcej od drugiego wymieniłem serwa ogonowe na metalowe (orginalne gorsze od TG9 i nawet zębatki pasują) mechanizm lotek ma okropne luzy a zrobiony z cienkiego drucika częściowo już go zdemontowałem teraz pozostaje osadzić serwa w płacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 model został poprawiony i lata tylko pilot musi się do startowania przyuczyć wczoraj odbyły się testy nowych lipoli na lotnisku w Pile z asfaltowego pasa na nowe pakiety 4000 3s sa o 70g lżejsze niż kombo 2x 2200 3s na pakietach 4000 3s około 10minut lotu Duża część na pełnym gazie i nie jest to spowodowane brakiem mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarro Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 No to może jakiś filmik kolega by zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.