Skocz do zawartości

Durafly SuperMarine Spitfire


cyrax_ojz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

zachęcony ładnymi zdjęciami :

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

:lol2: i ceną zamówiłem ten "samolocik" po 12 dniach miałem go już w domu

 

Z racji sporych wymiarów (142cm x 119cm) karton jest dość pokaźny

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

zawartość zapakowana raczej dobrze

 

Dołączona grafika

 

największym uszkodzeniem jest tylko coś takiego na jednym skrzydle

 

Dołączona grafika

 

elementy

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Silnik

 

Dołączona grafika

 

wymontowany porównany z e-maxem i silnikiem klasy 540

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

wszystkie zawiasy plastikowe

 

Dołączona grafika

 

podwozie

 

Dołączona grafika

 

poskładany do zdjęcia

 

Dołączona grafika

 

w tle Messerschmitt o rozpiętości 91cm :rotfl:

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj dodałem tylko zdjęcia a dzisiaj mam trochę więcej czasu

 

modelik zapakowany dość dobrze niestety nie ma żadnej instrukcji złożenia i ustawień (np. w Messerschmitt 109 od Gnaupnera miałem spory opis ) jest tylko ulotka z kilkoma zdjęciami takimi jak na stronie hobbycity

 

większych uszkodzeń nie ma tylko kosmetyczne

 

wszystkie serwa są zamontowane martwi mnie ze na statecznik pionowy dają micro serwo model jest dość ciężki i może nie dać rady i lepiej wymienię na hs-81

 

przy składaniu tylko jedna poprawka wycięcia na ogon pionowy lekko ocierał o kadłub

 

gradacja materiału z którego jest zrobiony jest dość duża kuleczki około 4mm (w ceśnie miałem 2mm)

 

skrzydło sztywne łączone na 40cm rurkę aluminiową mocowane na wpusty z przodu i po 1 śrubie plastikowej na połowę skrzydła ogon też jest mocowany na śrubę

 

silnik ponoć 40A regiel ma wystarczyć (nie ma w zestawie) osobiście największy jaki mam to 18A i muszę coś kupić niestety nie znam sie na silnikach ale porównując do 540 i tego ze one potrzebują 60A to 40A może być za mało niezbędny chyba tez będzie UBEC

śmigło jakim ma kręcić to 11x7 szkoda że tylko 2 łopaty

 

podwozie dość skromnie i liche raczej będzie do wymiany albo przeróbki ponoć miało być amortyzowane ale sprężynki sa chyba za mocne i większy skok ma wyginający się plastik niż sprężyna

 

na stronie sklepu zalecają lipola 2200 3S i takowe mam 25C ale wymienię na 40C porównując kiedyś w samochodzie 20C a 40C (autko 1:18 Regiel 25A silnik 300 brushless 7400kv) jest duża różnica

 

oblot dopiero jak odpuści zima bo bez większego pasa startowego nie da rady i chyba bede musiał się zakraść na lotnisku areoklubu w Pozaniu szybko oblatać i uciekać bo na moim pasie pierwszy lot może się nie udać :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin li-fe są cięższe, droższe, i wydajniejsze... Szybciej można je naładować.

A co to dla warbirda, troszkę wagi na + :twisted:

pośpiech jest zły :devil:

 

liczy się dokładność dobrze balansowane pakiety trzymają dłużej

 

kolega zobił takie cudeńko które podłącza się podczas latania pod wtyczkę serwisową pakietu i czuwa nad każdą celą osobno i jest to połączone z mocnymi ledami widocznymi w dzień pokazuje to kilka stopni rozładowania lipola bardzo przydatne przy sprawdzaniu czasu lotu i zużycia betrii w locie

 

zaprojektowane było pod helikoptery ale w samochodzie i samolocie działa identycznie

 

pozwala to łączyć pakiety w grupy i ładować po 2 lub 3

 

osobiście nie muszę tego robić bo mój balancer czuwa nad każdą celą osobno i mogę podłączać różne pakiety w różnym stopniu rozładowane i jest naprawdę dokładna

jednocześnie mogę ładować 3 pakiety 2s lub 2 pakiety 3s lub 1 pakiet 6s

 

UN-A6

 

można do niej dokupić stacje dokującą na 24 pakiety 2s lub 16 pakietów 3s lub 8 pakietów 6s :jupi:

 

wystarczy wszystko podłączyć raz i wszystkie się naładują przełączając automatycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam! Film ładniutki, aż miło oglądać - można już nic nie chcieć po nim :shock: .Cyrax, gdzie go zamawiałeś - zrobiłem próbne podejście w Hobby King i wyszło, że paczka jest za duża i nie wyślą?? W opiniach na stronie HK sugerują wymianę serw na HXT 900 i problemy z kołpakiem, czekam na wrażenia z twoich lotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Film ładniutki, aż miło oglądać - można już nic nie chcieć po nim :shock: .Cyrax, gdzie go zamawiałeś - zrobiłem próbne podejście w Hobby King i wyszło, że paczka jest za duża i nie wyślą?? W opiniach na stronie HK sugerują wymianę serw na HXT 900 i problemy z kołpakiem, czekam na wrażenia z twoich lotów.

zrobili jakiś wałek bo w HK kupiłem wagowo było na styk zostało 30g a teraz wage do wysyłki podnieśli :crazy:

 

narazie to jeszcze nic z nim nie zrobiłem w zeszłym tygodniu dotarł regiel 60A i czekam na wzmożenie sił witalnych co by to poskładać a co do serw to narazie zaobserwowałem ze ogonowe do wymiany a serwa podwozia podłączone pod kabel Y sa zamontowane tak ze mamy do wyboru lądowanie na prawym lub lewym kole bo jedno się chowa a drugie otwiera :rotfl: będe musiał rozebrać i lutować odwrotnie a co z kołpakiem jest nie tak nawet nie wiem :D

 

Ster kierunku od spodu trzeba koniecznie zaokrąglić bo strasznie razi jego kanciastość. psuje to ogólne wrażenie. No i ten wznios płatów jakiś mały - taki mało Spitfirowy. Zostawisz jak jest czy będziesz przerabiał?

nie traktuje tego jako makiety wiec zostawię to bez zmian

 

Witam. Maciej teraz już wiem o jakiej niespodziance mówiłeś. Będzie co oglądać.

 

Pozdrawiam Adam.

niestety narazie to jest nielot

 

po pierwsze nigdy nie latałem dolnopłatem :D a po drugie nie umiem lądować a to jednak trochę waży

 

i jaka to niespodzianka nic specjalnego to tylko trochę chińskiej pianki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

po nieudanej próbie lotu zakończonej złamanym śmigłem i ściętymi śrubami mocującymi skrzydło nic większego się nie stało

 

Dołączona grafika

 

trochę czasu upłynęło i zabrałem się za kolejne podejście i wnikliwiej zabrałem się za ten kawałek pianki

 

nigdy nie przywiązywałem uwagi do różnicy w wadze skrzydeł a tu sie okazuje ze niby takie same a jedno waży ponad 20g więcej od drugiego

 

wymieniłem serwa ogonowe na metalowe (orginalne gorsze od TG9 i nawet zębatki pasują)

 

mechanizm lotek ma okropne luzy a zrobiony z cienkiego drucika częściowo już go zdemontowałem teraz pozostaje osadzić serwa w płacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

model został poprawiony i lata :) tylko pilot musi się do startowania przyuczyć

 

wczoraj odbyły się testy nowych lipoli na lotnisku w Pile z asfaltowego pasa na nowe pakiety 4000 3s sa o 70g lżejsze niż kombo 2x 2200 3s

 

na pakietach 4000 3s około 10minut lotu Duża część na pełnym gazie :) i nie jest to spowodowane brakiem mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.