Janek Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Różnica polega na tym że ten silnik ma lepiej dopasowane kanały do tylnego wydechu. Co do obracania dotartego cylindra to nie chce mi się tłumaczyć bo to chyba oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szmidt Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Jantar a może potrzebujesz jakiegoś nowego MVVS'A 3,5??? Bo mam kilka na zbyciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Janek, wiem że się nie powinno obracać Dlatego chcę kupić to kolanko/adapter żeby wyprowadzić tłumik na bok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tochy Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Więcej mocy z tylnym niż z bocznym wydechem? Jest jakaś różnica? Tak MVVS 3,5 z tylnym wydechem kręci nawet 17000 obr. Modele z dobrze dotartym tym MVVS-em przegania OS. 25 FX (4.0 ccm)... wiem z doświadczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Taaa a co u niektórych naszych WALECZNYCH BOHATERÓW nawet 17600 :shock: . już po LEKKIM skręceniu przed kontrolą obrotów :mrgreen: . Obiecali że to się więcej nie powtórzy. Jeżeli będziesz miał problem z dostaniem kolanka to polecam odwiedzć jakiś market budowlany dział z elementami miedzianymi tam są TAKIE KOLANKA co by je można ZAADOPTOWAĆ - już to przerabiałem z dobrym skutkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Co ja bym bez Was zrobił , dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tochy Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Taaa a co u niektórych naszych WALECZNYCH BOHATERÓW nawet 17600 :shock: . już po LEKKIM skręceniu przed kontrolą obrotów :mrgreen: . Obiecali że to się więcej nie powtórzy. Heh sami byli zaskoczeni :shock: takim wynikiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Oj tam. Oj tam. Nie róbcie scen o kilka rpm-ów. :rotfl: Wypadła mi na ziemię igła wolnych i dostał lewego powietrza. Po wkręceniu igły i zmianie śmigła było OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 hehe no fakt to tylko 2000 ponad regulamin! Trzeba przyznać że rewelacyjnie chodził. Tam było coś rzeźbione w tym mvvsie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Tylko podstawowy zabieg, czyli polerowanie wnętrza wału i wszelkich krawędzi na drodze paliwa. Więcej nie ma potrzeby bo i tak innego śmigła jak 9x5 nie można założyć a i przy nim trzeba się pilnować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Myślę , że na pierwszy sezon w zupełności wystarczy MVVS w oryginale i będzie dobrze POCISKAŁ PO NIEBIE . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tochy Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 POCISKAŁ będzie P-38 :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Już nie mogę się doczekać . Dwusilnikowe spaliny combatów wyglądają w locie super i ten PRZEPIĘKNY DŹWIĘK silników (prawie jak V55 na MVVS-ie z tylnym wydechem :twisted: ). JANTAR87 to kiedy planujesz DZIEWICZY lot Messera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Mam nadzieję, że starczy mi czasu żeby gdzieś pojawić się na zawodach, bo czasu w weekendy mało(szkoła) a druga sprawa odległości. Inna sprawa to treningi, najbliżej pewnie gdzieś w rudzie śl. bo u mnie nikt nie lata 1/12 ani nawet ESA. Piła- 430km Góra Kalwaria- 260 km Radom- 200km Zegrze Pomorskie- 600km Pabianice- 160km Wrocław- 220km. :cry: BTW, ma ktoś jakiś zestaw 1/12 na sprzedaż? najlepiej pod 3,5cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 no to masz prawie wszędzie dość blisko, zapraszamy do GK, zanosi się na niezłą wojne :mrgreen: http://www.aircombat.pl/ACES/forum/viewtopic.php?p=6000#6000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 jak V55 na MVVS-ie z tylnym wydechem :twisted: ). JANTAR87 to kiedy planujesz DZIEWICZY lot Messera ? No! Co do tylnego wydechu ,to właśnie taki zrobiłem ale czy rozklepanie kolanka na "prosto" to nie jest ingerencja w tłumik??? Miałem problem z wyważeniem,pakiet z AAA był za lekki znowu ten z AA ledwo ledwo wystarczył. Wyważam na 1/3 a i tak trochę za ciężki na mordę :evil: Nie mam go gdzie wpakować jutro pomyślę jeszcze. :evil: no to masz prawie wszędzie dość blisko Te kilometry podane to w jedną stronę są, w obie, jest wiadomo, dwa razy więcej :evil: Obloty być może już niedługo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu 7 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Miałem problem z wyważeniem,pakiet z AAA był za lekki znowu ten z AA ledwo ledwo wystarczył. Wyważam na 1/3 a i tak trochę za ciężki na mordę Tak to można akro 3D wyważać.Zabijesz Messera bardzo szybko. ŚĆ ma być ok.3-4 cm od natarcia.Dokładnie nie pamiętam bo mój poległ jakieś 2 lata temu :devil: Pozdrawiam Wojtek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 ŚĆ ma być ok.3-4 cm Nie wiem jak to u mnie wygląda. Wyważałem na 1/3 głębokości płata po 10cm w prawo i lewo od jego środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Wyważenie dla Messerschmitta 2,5cm - 3,5cm to +/- jakieś 4cm od krawędzi natarcia skrzydła tak jak uda Ci się go postawić na rozłożonych palcach od dołu skrzydła . Ba bo w/g niektórych KSIĄG MODELARSKICH to nasze modele kombatów po 1-2 sezonach nie powinny w ogóle UTRZYMYWAĆ się powietrzu :mrgreen: , że już nie wspomnę o kilku spektakularnych OBCIERKACH PARKINGOWYCH :evil: gdzie brakuje połowy statecznika poziomego lub 1/3 skrzydła :shock: i zostało jeszcze np.3 minuty walki a to już NORMALKA w aircombacie. Tak że nie PODCHODŹ za bardzo z linijką do wszystkiego przy tego typu modelach. Ja latam swoim V55 na pakiecie 1700 mAh i kleję go na rzepa na WYSOKOŚCI prawie spływu skrzydła ale na długim rzepie, bo jak bardzo mocno wieje ( prawie huragan :mrgreen:) to go przesuwam lekko do przodu i skupiam się na walce a nie na utrzymywaniu modelu w POPRAWNYM locie poziomym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Wyważenie dla Messerschmitta 2,5cm - 3,5cm to +/- jakieś 4cm od krawędzi natarcia skrzydła Przy tych +/- 4cm od natarcia, pakiet dosunąłem do samego zbiornika i jest git, ale dalej nie pójdzie. pelikan1500, już się niecierpliwię na Ił-a (mam jeszcze tydzień urlopu,pózniej będzie kicha z czasem), nim mi się dobrze latało a poza tym jestem sentymenalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.