Janek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Proszę bardzo, oto pierwsza wersja filmy z pokładu NAJLEPSZEGO MYŚLIWCA WWI czyli Fokkera Dr1 którego to miałem okazje pilotować w finale zawodów. Jakość filmu marna, ale podobno się ma poprawić (tak napisał gógiel). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszczu Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 ZDJĘCIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 lądowanie było faktycznie na trzy punkty :mrgreen: śmigło i dwa karabiny :mrgreen: , widzę że miałeś ogromne szczęście, że Browna spotkało nieszczęście i nie udało mu się wzbić w przestworza, bo obawiam się że raczej byś nie lądował na trzy punkty :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olorin Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Janku, filmik bardzo fajnie zmontowany i jaki emocjonujący:) Jest tylko jeden mały błąd, otóż ja zasiadałem za sterami Ansaldo A1 Balilli a nie SVA. Niestety moje SVA poległo na Warszawskiej ziemi po zderzeniu z Balillą kolegi Aimeiza, którego maszyna praktycznie nie doznała obrażeń. Więc po tym doświadczeniu moje siły zbrojne zaopatrzyły się również w Ansaldo A1, jak widać z niezłym skutkiem o czym przekonał się jeden z pilotów Dr1 któremu ucięto kawałek płata. A teraz długo wyczekiwane wyniki: ----- ACES ----- WWI: 1. Piotr Miszczyk - 2291 2. Jan Horodyski - 1892 3. Michał Wdowikowski - 1866 4. Arkadiusz Pacuszka - 1605 5. Marcin Boboli - 1543 6. Karol Wdowikowski - 1533 7. Zbigniew Wdowikowski - 1498 8. Igor Czernik - 1198 9. Grzegorz Boboli - 646 WWII: 1. Piotr Miszczyk - 1577 2. Tomasz Śmigielski - 1028 3. Mieczysław Bartoszek - 967 4. Arkadiusz Pacuszka - 865 5. Igor Czernik - 779 6. Tomasz Wartacz - 769 7. Sławomir Seredyn - 751 8. Michał Wdowikowski - 619 9. Jan Horodyski - 607 10. Arek Kinasz - 560 11. Krzysztof Sionek - 500 12. Marcin Boboli - 471 13. Andrzej Żelazowski - 444 14. Jacek Eciak - 379 15. Piotr Eciak - 330 16. Zbigniew Wdowikowski - 131 17. Paweł Janczewski - 110 ----- ESA ----- WWI: 1. Piotr Miszczyk - 657 2. Igor Czernik - 583 3. Zbigniew Wdowikowski - 559 4. Mirosław Skowroński - 200 5. Marcin Boboli - 122 WWII: 1. Piotr Miszczyk - 1449 2. Igor Czernik - 1011 3. Zbigniew Wdowikowski - 842 4. Krzysztof Sionek - 774 5. Mirosław Skowroński - 737 6. Michał Wdowikowski - 593 7. Marcin Boboli - 390 8. Karol Wdowikowski - 344 9. Darek Stężalski - 193 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Miszczu, gratuluję! Zdeklasowałeś rywali :mrgreen: Szkoda że nie mogłem przyjechać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skidan Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Widziałem dzisiaj puchary na żywo - przepiękne. Gratulacje Piotrek. szkoda, że nie mogłem zostać do niedzieli - tak bywa. widziałem minę Sławka, z którym zresztą się zderzyłem w finale IIWW, jak nie mógł znależć silnika dlugo go szukaliśmy, bo Sławek powiedział, że będzie szukał do bólu, ale udało mi się go znaleść. Uśmiech był wielki. ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszczu Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 MAŁA RELACJA UWAGA! Relacja jest opisywana z moich obserwacji i może zawierać jakieś małe błędy. Jest jak najbardziej subiektywna i dobrze o tym wiem ale ciężko mi jako zawodnikowi oceniać każdą walkę obiektywnie i każdą oglądać. Zawody odbyły się w Lipowej koło Grodkowa 12-13.06 W sobotę rozegraliśmy konkurencje spalinowe WWII ACES i WWI W WWII było wiele walki i stosunkowo niezbyt wiele kraks za to jak już były to bardzo efektowne , po lekkim zderzeniu ze mną zeszłoroczny Mistrz Polski -Andrzej Żelazowski, utracił kontrolę nad modelem który uderzył w ziemie za strefą bezpieczeństwa i za samochodami, Andrzej tymi 200 ujemnymi punktami utrudnił sobie dalszą walkę o dobrą pozycje. W moim modelu tylko zgasł silnik i leciutko skrzydło się wgniotło, po wylądowaniu w strefie lądowań wznowiłem lot w tej walce i jeszcze ciąłem Z nieba lał się skwar i termometry pokazywały nawet po 34-36 stopni C , przez to bywało że silniki gasły z nieznanych do końca przyczyn(przegrzanie,wysoka temperatura paliwa, odparowanie nitro itp.) W finale mogliśmy oglądać piękną walkę między naszym koordynatorem i doświadczonym,wyśmienitym pilotem Tomkiem Śmigielskim i mną. Niestety pozostałych pewnie równie pięknych o ile nie ładniejszych ataków nie widziałem bo "skupiałem się na swoim modelu". Dzięki Tomek za tą świetną walkę i ucieczkę tuż nad ziemią Po lotach WWII rozpoczęliśmy WWI. Ja niestety w pierwszym locie po tym jak zgasł mi silnik głupio rozwaliłem wręgę silnika w jednym modelu i dalsze loty musiałem odbywać na zapasowym Nieuporcie. Choć straciłem trochę nadzieję na jakikolwiek sukces podjąłem walkę drugim modelem i do finału po 3 rundzie, ze zdziwieniem, wszedłem z największą liczbą punktów, niestety w finale miałem jedno cięcie i tylko 40 sekund lotu bo zderzyłem się czołowo z kolegą z Warszawy-Marcinem Bobolim. Jego model pozostał prawie nie naruszony(nie licząc odciętej głowy pilota[figurki nie panikujcie :jupi: ]) a w moim tylko złamało się górne skrzydło i straciłem statecznik pionowy kończąc lot w zbożu. Zakończenie i rozdanie pięknych pucharów(warto zobaczyć w zdjęciach) odbyło się już pod ostrym nalotem atakującej II Wschodniego-europejskiej armii lotniczej KOMARÓW W niedzielę pogoda już mniej nas męczyła i odbyliśmy walki ESA. Podczas walk WWII walczyliśmy nie tylko ze sobą ale i z silnie wiejącym wiatrem, pomimo tego walki odbywały się na niskim pułapie i wysokim poziomie, kiedy rozgrywaliśmy ESA WWI mniej już wiało lecz dwupłaty które złapały taśmę na skrzydło dalej miały problemy z wiatrem spychającym zawodników na strefę bezpieczeństwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.