Wojtass_nt Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Wow ale ładnie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 cd. oklejania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 cd. oklejania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Oklejanie zakonczone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Krzyś, na początek wielkie dzięki. Plany doszły i bardzo mi pomogą. Sprawa druga: Czy chcesz zostawić w tych barwach ? Powiem szczerze, że efektownie to wygląda, ale nie zgodne z oryginałem. Zacytuję Ci opis z MODELARZA 6/2006: "... Przedwojenne "Salamandry" malowane były na kremowo, później na biało-czerwono, tzn. części drewniane i kryte sklejką na czerwono, a pokrycie płócienne cellonowano. Na sterze kierunku lub na przodzie kadłuba nanoszono napis "Salamandra", a na sterze kierunku znak wytwórni, np. LWL lub oznaczenie "WWS-1". Pierwsze powojenne "Salamandry" malowano na kremowo z czarnymi znakami rejestracyjnymi. "Salamandry 48" i "49" miały kolor pomarańczowy i czarne znaki rejestracyjne. Ciekawie pomalowano "Salamandrę 49" (SP-1045) - miała lewą połowę czerwoną a prawą białą. "Salamandry 53" malowano na jasno zielono, z tym że pokrycie płócienne było prawie białoszare. Taki kolor miał też blaszany przód kadłuba. Dysza Venturi ze słupkiem miała kolor srebrny. Na kadłubie nanoszono białe znaki rejestracyjne, a na niektórych egzemplarzach biały napis ukośny do osi kadłuba "Salamandra". Na końcowej górnej powierzchni lewego i dolnej prawego skrzydła były czarne znaki rejestracyjne. Wnętrze kabiny pilota malowano kolorem szarym." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Oczywiscie znam te wszystkie opisy, ale modelu nie robie na zadne zawody wiec zawsze sobie zostawiam maly procent na moje fantazje. Powiem szczerze, orginalny kolor mi sie nie podobal, co nie oznacza, ze nie mam budowac modelu. Co do orginalu wystarczyloby znalesc fotke gdzie nie byl malowany, zbudowac doklanie jak na orinalnej fotce i jest pelnowartosciowa makieta. Gdybysmy wszyscy budowali makiety jak podaja opisy, byloby po prostu nudne ogladanie zawsze tego samego modelu. Z moich danych, ktore znalazlem w necie, moj model bedzie piaty i na szczescie kazdy jest inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Kadlub i dolne naciagi skonczone, zostala jeszcze ploza i male prace przy kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Ploza zamontowana, sklejona z 5 warstw sklejki 1mm i 2 warstwy maty szklanej,w przygotowanym szablonie, zywica 24-ro godzinna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Super Ci to wychodzi. Nic dodać, nic ująć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 nooo szacun extra makieta. a jedno pytanko jak z wagą?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 No niestety moje zachcianki odbily sie na wadze- 6,1 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Witam, niestety choroba przeszkodzila mi w oblataniu modelu, wiec z powrotem do zdrowia zaczynam powoli prace nad pilotem. Testuje pare roznych rozwiazan budowy pilota, jestem juz prawie zadowolony z moich testow, musze jeszcze dopracowac powierzchnie koncowa i bedzie dobrze. Glowy do robienia formy negatywnej: Biala glowa po wyjeciu z formy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Czy folia to może Oratex biały naturalny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Tak to Oratex bialy naturalny, to juz trzeci model gdzie pracuje z ta folia, fantastycznie sie okleja i efekt koncowy doskonaly. Model oklejony Oratex zielony Model oklejony Oratex czerwony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Dzięki za odpowiedź , myślałem o kolorze antik, ale biały jest chyba lepszy do szybowca z okresu międzywojennego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Tez mialem ten problem, ale po przymiarce foli ( bialej, biala naturalna i antik ) wybralem biala naturalna, bo najlepiej pasowala do calego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Jeszcze pilot dostanie czapke albo pilotke i bedzie prawie gotowy do lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Powoli zabieram sie za kabine. deska zegarow juz na papierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krys1 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 cd. pracy przy kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Obawiam się, że takiej prędkości Salamandra by nie wytrzymała :wink:. Zwolnij nieco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.