Skocz do zawartości

Kupno Monitora LCD


Grzechu

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem tak. Na poczatku roku szukałem nowego monitora dla siebie. Kazdy monitor za 500zł w tym rozmiarze to był koszmar dla oczu - rozmyty obraz, jaskrawe kolory. Poczekałem troche, dołożyłem ze swoich i mam DELLa 2209WA. Można uznać, że to już naprawde ładnie świecący monitorek ;). Jade na radeonie 9550.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak kolego: Dzisiaj kupiłem do firmy jakiś monitorek LG (oznaczenia nie pamiętam , podam jutro) wiem, że miał 22 cale i FULL HD... podłączyłem pod to laptopa i zaniemówiłem. Kolory, kontrast, plamka... coś pięknego. Wcześniej kolega kupił też LG oczywiście Full HD i tak samo super obraz, do niczego nie można się przyczepić. Moja babcia ma też LCD (LG) jako telewizor i też obraz jest ok. Dodam tylko, że jestem fotografem stąd jakość obrazu jest dla mnie bardzo ważna. Z czystym sercem polecam monitory LG w technologii Full HD i LED.

 

Dokładnie, jeśli ma się zepsuć to sie zepsuje, wszystko się psuje, zależy od partii.

 

Bardziej zależy mi na jakości, obrazie...

 

czy karta GF 7300GT uciągnie taki monitor w HD?

spokojnie pociągnie , mam w lapku jakąś słaba grafikę z przed dwóch lat i tak jak wcześniej pisałem, dzisiaj podłączyłem tego LG i obraz "miód'

 

W sklepie zapłaciłem za niego 700 zł , na allegro powinni być tańsze. 22 cale robi wrażenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko, że jestem fotografem stąd jakość obrazu jest dla mnie bardzo ważna. Z czystym sercem polecam monitory LG w technologii Full HD i LED.

[...]

W sklepie zapłaciłem za niego 700 zł , na allegro powinni być tańsze. 22 cale robi wrażenie

Wybacz, ale jak na fotografa, to wymieniasz najmniej istotne dla obróbki obrazu parametry monitora :shock:

 

 

Grzechu, zwróć też uwagę, jak dany producent podchodzi do uszkodzonych pikseli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach