Skocz do zawartości

Cessna 177 Cardinal


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Postanowiłem spróbować swoich sił w modelach RC. Wybór mógł być tylko jeden- górnopłat.

Padło na Cessnę 177 Cardinal- wzoruję się na planach stąd: KLIKNIJ

Jako że budżet nie jest nieograniczony zakupiłem silnik Turnigy TGY AerodriveXp 25 SK Series 35-42 1000Kv / 605w

Do niego zostanie zakupiony regulator Turnigy Plush 60A

Co do serw i baterii byłbym bardzo wdzięczny o sugestie- jestem początkujący i proszę o wyrozumiałość.

Budowę rozpocząłem od wycięcia piłką włośnicową wręg i płozy prowadzącej i dopasowaniu ich. Wyglądało to tak:

Dołączona grafika

i inna perspektywa:

Dołączona grafika .

Potem nastąpił etap, który niestety nie uwieczniłem (nie wiedziałem, że tu trafię ;) )

Po wklejeniu wręg i listew wzmacniających przyszedł czas na podwozie i stateczniki pionowy i poziomy:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Model tak wygląda na chwilę obecną.

Statecznik pionowy na razie jest tylko wsadzony, nie przyklejony. Poziomy jest wyciągany.

Co do planów- kadłub będzie pokryty balsą i oklejony folią.

Skrzydła myślę, że powstaną w najbliższych dwóch tygodniach i szkielet powinien być gotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli mogę coś doradzić to wstawiaj zdjęcia w rozdzielczości 640-480 lub nawet 800x600 a nie miniaturki. :!:

Jak mam klikać w każdą i czekać aż się ten Fotosik załaduje i wypluje kilka reklam zanim pojawi sie zdjęcie to mi się odechciewa oglądania. :cry:

A tak jak będą od razu duże to każdy z przyjemności poogląda i może coś podpowie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za jakość zdjęć, ale robione telefonem.

Zacząłem oklejać kadłub balsą 1,5 mm twardą. Z twardą więcej pracy jest, ale jest ciut wytrzymalsza. Oto efekty:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Jutro kontynuacja oklejania kadłuba balsą.