awiator Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam.Co otym sądzicie.Co mogło być przyczyną :?: [Poprawione linki do zdjęć - używając opcji EDYTUJ przy Twoim poście - podejrzysz jak powinny wyglądać linki do zdjęć - Marcin133] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 upadek, pełne obroty, urwanie śmigła skrzywienia karbowodu i zatracie na koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Napewno nie kraksa-to było by zbyt banalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Holeczek Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Coś wleciało do cylindra/pękł pierścień/wypadło zabezpieczenie sworznia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Pomylenie paliwa i wlanie benzynki z nitro, pełne obroty i korba wyszła bokiem Trzeba wymyślic jakąś teorie spiskową :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikon Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Musiał przyziemić, bo wyrwany ma nawet kolektor z cylindra. Ewentualnie jadąc w bagażniku samochodu uczestniczył w dzwonie. Pozdr., Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Przyziemienie raczej nie, bo jest w takim stanie przykręcony do modelu... Ciekawe ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Marsjanie atakują! :rotfl: :rotfl: :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Po prostu nie chciał odpalić :twisted: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 A może tak oleju w paliwie nie było? I efekt oczywisty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmichal Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Co prawda z silnikami modelarskimi niewiele mam wspólnego, natomiast kierując się doświadczeniem z ich odpowiedników w motorowerach i skuterach zgaduję: Kraksa to to nie była raczej, silnik czyściutki, bez jakiś śladów gwałtownego spotkania z matką ziemią. Przegrzanie (czyli także brak oleju), wypadnięcie pierścieni raczej bym odrzucił gładź cylindra jest uszkodzona tylko poniżej kanału, a powyżej wygląda ok. (jak pęknie pierścień porysowana jest całość, sprawdzone na własny koszt :devil: ) Patrząc po rysach na zewnętrznej części cylindra, prawdopodobne wydaje mi się jego wypchnięcia na zewnątrz, w czasie pracy ( te ryzy wyglądają jakby kilka razy cylinder przetarł o kratery). Strzelam, pomyłka paliwa na bardziej energetyczne (może z dużą zawartością nitrometanu?) ewentualnie niewłaściwe zamocowanie, brak śrub? niedokręcenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Dobra, stawiam na zatarcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Zatarcie ale mechaniczne od ciała między tłokiem a cylindrem. Gdyby było z przegrzania musiałby być odpowiedni kolorek i zatarcie byłoby raczej na całym obwodzie tłoka, a tu są grube jednostronne rysy. Umiejscowienie od okna dolotowego wskazuje, że albo coś z zewnątrz np piasek wpadło do kanału ssącego, ewentualnie pękł pierścień i jego kawałek dostał się pomiędzy tłok a cylinder. Pęknięcie pierścienia mogło być spowodowane za małą szczeliną zamka (rozszerza się od temperatury (a np przy wymianie mało kto pamięta aby to sprawdzić, choć i różne chinolce też mogą być z tym na bakier) Wypadnięcie pierścienia zabezpieczającego sworzeń tłokowy (jeśli był, bo niektóre mają "pływający sworzeń") odpada bo nie porusza się na linii kanałów i rysy były by gdzie indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Niewątpliwie to wina POPiSu - niepotrzebne skreślić, w zależności od orientacji... :ble: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 ...albo cyklistów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Rzydokomuny? :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awiator Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Wypadnięcie pierścienia zabezpieczającego sworzeń tłokowy (jeśli był, bo niektóre mają "pływający sworzeń") odpada bo nie porusza się na linii kanałów i rysy były by gdzie indziej.A jednak.Sworzeń znalazłem w cylindrze w dwóch kawałkach,mocno zdeformowanych :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 A prawda, prawda, otwór pod sworzeń przypada na okna dolotowe i wydechowe. Zasugerowałem się kanałami przelotowymi. Mea Culpa. W takim razie sworzeń oryginalnie powinien mieć pierścienie zabezpieczające, osadzanie "na wcisk" w tej sytuacji było by samobójstwem ze strony konstruktora. Jak wypadł który, to i nie dziwota, że sworzeń ścięło, O ile były, bo chinolce mają różne pomysły. Były? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awiator Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 http://www.crrcpro.com/product_show.asp?id=226 Chodziło mi raczej o zabezpieczenie,na rys poglądowym widnieje pod numerem45060,jakimś cudem wypadło i dostało się między tłok,a okno wlotowe,tłok był w górnym punkcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 No i właśnie.. wyglądają na druciane, pewnie okrągłe w przekroju i może dlatego wypadł. http://www.prcmodel.com/modeng/name/onlinestore/category/13 Ja bym dał http://www.stozek.pl/segery.php typu JS lub JB. Mają prostokątny przekrój więc tak łatwo nie wyskoczą, zwłaszcza jak gniazdo jest prostokątne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.