Tomek Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 No i stało się. Stałem się szczęśliwym posiadaczem rasowego akrobata SU-31. :mrgreen: Rozpiętość ok.1800mm Waga do lotu ok.3,5 kg silnik Saito 125 lub 100. Podwozie- kompozytowe Model pochodzi od naszego rodzimego producenta -firmy ARTEX. Dzięki temu ,że nie jest to typowa chińska papranina ale wysokiej jakości kadłub laminatowy plus wszelkie owiewki oraz laserowo cięte skrzydło. Ster kierunku dostałem gotowy do oklejenia ,a ster wysokości gotowy w 80% ,zostało zeszlifować i ewentualnie połączyć ze sobą lotki wysokości. Jakość wykonania super. A zresztą zobaczcie sami.: Stery - mają już wycięcia na zawiasy. metalowa linijka w dole zdjęcia ma 50 cm Widok od środka Teraz zacznie się czyste szaleństwo lub jak kot woli - jak przestać być murzynem :wink: :oops: :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Wreszcie ktoś zrobi mojego ulubionego akrobata :-) Tomku masz już stałego czytacza w tym wątku :-) Ps: Czy Artex nie ma takiego mniejszego na prąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Dlaczego czterotakta?? Daj mu 23 dwutakta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Dlaczego czterotakta?? Daj mu 23 dwutakta. Jak już oblatasz, to szykuj się na wypróbowanie napędu elektro 8) Nareszcie byłoby coś porządnego w Elektrykach Edit Zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 22 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Hubert elektro - chyba możemy się pokusić. Zdjęcia są o.k. Armand Dlaczego 2-takt no i do tego taki duży ? Rafał Bogdan i spółka już szykuje 1,3m akrobata elektro/spalina . Ale na razie nic więcej nie powiem :faja: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Saito = dużo nitro pękaty kadłub, gruby profil skrzydała, akrobat = mocy nigdy nie zamało Ale jeśli uda Ci się utrzymać wage 3,5 do lotu to oczywiście nie musisz mieć aż tak dużo mocy. Ale obawiam się że bliżej 4,5 kg choć nie jestem tu uparty. Ile waży pusty cały zestaw?? Możesz zrobić zdjęcie bez maski - ciekawi mnie jak jest z "domkiem" rozwiązane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 A tam 2 czy 4t wstaw jak ja do YAKa benzynke 35cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 22 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Zważę to dziś wszytko razem. O wagę trzeba by zapytać Zbyszka ,bo on już takowy gotowy posiada. (Saito 125 waży 800g) Więc z silnikiem na dobrą sprawę mogę się wstrzymać ,aż do momentu wyważenia. Poza tym 20cm3 4-takt powinien być sporo aż nad to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Nad Kraśnickim lotniskiem lata jeden taki Su napędzany benzynką jakąś jak sie nie mylę 24ccm ale reki nie dam obciąć. Lata to dość przyjemnie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Piękny modelik :-D 2t bym pominął... ale tylko ze wzgl. na dźwięk. Nie ma to jak 4t lub benzyna 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Ja bym zrezygnowal z benzyny- za maly model. Spalina lub elektro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Piękny modelik :-D 2t bym pominął... ale tylko ze wzgl. na dźwięk. Nie ma to jak 4t lub benzyna 8) No to jest kryterium doboru silnika do akrobata 2m najważniejsze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Way Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 No i najwazniejsze, ZA ILE? 8) 8) :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Czy mozna gdzies kupic ten model?? lub sam kadlub z owiewka i kabina?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Model pochodzi od naszego rodzimego producenta -firmy ARTEX. Ludzie czytajmy posty a nie oglądajmy samych zdjęć !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Ale na stronie ARTEXU tego modelu nie ma Tomek - za ile on był ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 cena to: 8) tajemnica. Dodam że drożej niż gotowa chińszczyzna . Ale i wykonanie to 2 różne światy A teraz ile to waży. Zaraz to uzupełnię idę poważyć, wracam za 5 minut i zedytuje tą wypowiedz o wagę elementów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 A bo to pewnie spod lady :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 A bo to pewnie spod lady :-) Dokładnie :devil: A teraz waga Kadłub+rura alu. .................700g osłona silnika .....................140g kabinki+pozostałe osłonki ....180g (ale po docięciu kabinki trzeba liczyć 170g) Podwozie (kompozyt) ..........130g Płetwa kierunku ....................20g Ster wysokości (nie gotowy)...60g wycięte konstrukcje skrzydła ..150g Czyli na razie 1380g. Są też złe wieści , bo dostawca silnika sie nie wyrobi i Saito 125 nie będzie Więc temat silnika nadal otwarty , ale może to i lepiej ,jak model będzie prawie gotowy to wtedy dobiorę silnik już pod konkretną wagę i wyważenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Czyli testujesz prototyp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.