Jump to content

Recommended Posts

Witajcie drodzy modelarze.

Nie znam się na tej tematyce (chodzi tylko o kwestię modelarstwa), ale mam małe pytanko: czy ktoś zajmuje się budową modeli okrętów podwodnych, tak jak Franz Muchitsch? Niestety,linków mimo poszukiwań nie znalazłem...

A pytam z ciekawości, może się coś tu rozkręci!

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Hej, chodzi Ci o modele plywajace? Niemile by bylo straci taka lodz zaczepiajac o jakies korzenie wystajace z dna czy cos takiego:) Chyba tylko w basenie z czysta woda moznaby poplywac czyms takim. Mnie do lodek nie ciagnie ale moze sie ktos tutaj znajdzie:)

Link to comment
Share on other sites

Mnie interesują same U-Booty, a w "Modelarzu" 1/02 jest o w/w modelarzu z Austrii, który buduje takie okręty podwodne, które pływają pod wodą.

 

Ale głównie chodzi mi o to, aby to forum się jak najszybciej rozkręcało - tu napiszę to, tam napiszę to... :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Masz foremke n askorupke jakiegoś ślizga pod silnilk 400 ?? chce sobei BL wstawić i pobawić się u siebie na stawie :)

 

 

Mam formy pod ślizgi F1V na spalinowe motory 15ccm...

 

:lol: Ale jakby zastosować ze 12 szt. silników klasy 400 to może..... :lol:

 

 

 

P.S. Na www.modelteam.pl możesz nawiązać kontakt z chłopakami budującymi pływające elektryczne MELEXY może oni będą coś mieli dla Ciebie...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

U- boot niezły!

 

Fajnie mieć łódź podwodną (oczywiście model), tylko jak głęboko będziesz mógł się zanurzyć? Koło 5 metrów max co? zeby go widziec jeszcze :)

 

Jak nie to załóż mocne lampy, halogeny czy cuś i bedzie śmigał :)

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Przeciez napisal ze kartonowiec....

 

 

Odnosnie tego tematu to jednym z ostatnich Przegladow Modelarskich widzialem artykul pt: "Techniki zanurzania okretow podwodnych"

Jesli Cie to Diakonie interesuje to poczytaj. Wprawdzie najpierw trzeba by miec jakis model zeby moc go zanurzyc ale jako ciekawostke mozna na to rzucic okiem!

Link to comment
Share on other sites

No to co? Mam Ci zeskanować ten artykuł? Będziesz zanurzał tego "kartonowca? Pytam, bo wysłanie tego skanu to żaden problem /zaczynam w tej materii dochodzic do "perfidii"... :lol:/, tylko pytanie czy jest po co, bo co i kiedy będziesz zanurzał?

Link to comment
Share on other sites

Powiem tak: łaszę się na zrobienie U-Boota RC, nie wiem czy zanurzającego się czy też nie, wszystko jak chyba się domyślacie, zależy od pieniążków! No niestety. Nawet jeśli coś we wakacje zarobię, to jest pewna szansa, że to co bym ewentualnie sobie zarobił, to bym czasem "zainwestował" w jakiś motorek... 8) (o ile dojdzie do zrobienia prawka, ale to już inny temat).

Sami więc widzicie...

Tymczasem udało mi się "wykombinować" zdjęcie:

f7ba63250be747e0.jpg

Prawda, że model nabiera kształtu? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Troszkę pomajstrowałem przy mym U-Boocie, i teraz można nacieszyć oko nieco bardziej...

 

2 zdjęcia:

ca299cdb4ca86d2b.jpg

29370511c54c7b16.jpg

 

Jakoś wygląda... Teraz pozostało najgorsze: relingi i "artyleria" p.-lot. ! :)

Link to comment
Share on other sites

, tylko że jest strasznie sterylny. Aż nienaturalnie.

Chcesz powiedzieć, że nie ma na nim bakterii? :roll: :wink:

 

Na zdjęciach tego zapewnie nie widać, ale tu i ówdzie trochę kleju za dużo się dało, najbardziej zaś widać Butapren, który "osiadł" na tych takich dodatkowych zbiornikach - "efekt rdzy" :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.