Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie drodzy modelarze.

Nie znam się na tej tematyce (chodzi tylko o kwestię modelarstwa), ale mam małe pytanko: czy ktoś zajmuje się budową modeli okrętów podwodnych, tak jak Franz Muchitsch? Niestety,linków mimo poszukiwań nie znalazłem...

A pytam z ciekawości, może się coś tu rozkręci!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Hej, chodzi Ci o modele plywajace? Niemile by bylo straci taka lodz zaczepiajac o jakies korzenie wystajace z dna czy cos takiego:) Chyba tylko w basenie z czysta woda moznaby poplywac czyms takim. Mnie do lodek nie ciagnie ale moze sie ktos tutaj znajdzie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie interesują same U-Booty, a w "Modelarzu" 1/02 jest o w/w modelarzu z Austrii, który buduje takie okręty podwodne, które pływają pod wodą.

 

Ale głównie chodzi mi o to, aby to forum się jak najszybciej rozkręcało - tu napiszę to, tam napiszę to... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Masz foremke n askorupke jakiegoś ślizga pod silnilk 400 ?? chce sobei BL wstawić i pobawić się u siebie na stawie :)

 

 

Mam formy pod ślizgi F1V na spalinowe motory 15ccm...

 

:lol: Ale jakby zastosować ze 12 szt. silników klasy 400 to może..... :lol:

 

 

 

P.S. Na www.modelteam.pl możesz nawiązać kontakt z chłopakami budującymi pływające elektryczne MELEXY może oni będą coś mieli dla Ciebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Przeciez napisal ze kartonowiec....

 

 

Odnosnie tego tematu to jednym z ostatnich Przegladow Modelarskich widzialem artykul pt: "Techniki zanurzania okretow podwodnych"

Jesli Cie to Diakonie interesuje to poczytaj. Wprawdzie najpierw trzeba by miec jakis model zeby moc go zanurzyc ale jako ciekawostke mozna na to rzucic okiem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach