Skocz do zawartości

F-15


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pewnie będzie, ale niweluje się go przez odpowiedni kąt zaklinowania silnika...

Kąt zaklinowania silnika powiadasz?

Jakoś nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić.

 

Wyobrażam sobie natomiast lekkie odchylenie dyszy wylotowej.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Piotrek,Hysol 9462 super sprawa , ale cena :( Wręgi wkleiłem na żywice wypełnioną kulką szklaną (musiałem wcześniej pozbyć się z niej wilgoci :evil: ) choć początkowo miałem zastosować aerosil , celowo ich nie wlaminowałem w struktrę kadłuba ponieważ jak by co wolę wkleić ponownie wręgę niż laminować rozdarty kadłub. Na kopyto zastosowałem piankę poliruetanową wstępnie już je zalaminowałem , a dalszej obróbki czyli szlifowanie, szpachlowanie ,malowanie podiął się vader (Paweł) Znając jego możliwości powierzchnia będzie lustereczko lub jak kto woli pupcia niemowlaczka :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Opublikowano

Witaj Robert

kiedy planujesz odformowanie wlotów powietrza?

 

:D:D:D:D:D:D:D

to zapodawaj te żebra i poziomy , nie "bede" się "babrał tylko" :D z pionowymi :D:D:D

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.