vader Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 A w tym przypadku mocowania turbiny nie będzie momentu skręcającego?
Piotrek2136 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 pewnie będzie, ale niweluje się go przez odpowiedni kąt zaklinowania silnika...
Wojtass_nt Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 pewnie będzie, ale niweluje się go przez odpowiedni kąt zaklinowania silnika... Kąt zaklinowania silnika powiadasz? Jakoś nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić. Wyobrażam sobie natomiast lekkie odchylenie dyszy wylotowej.
Piotrek2136 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 o to mi chodziło... o zmianę wektora ciągu...
RobertK Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Może to zdjecie trochę rozjaśni
RobertK Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Kopyto chwytu powietrza podczas obróbki
piotr jet Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Robert czym wklejałeś wręgi? próbowałeś "Hysolu"? to połówka wlotu powietrza ze styropianu czy styrodur?
RobertK Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 Piotrek,Hysol 9462 super sprawa , ale cena Wręgi wkleiłem na żywice wypełnioną kulką szklaną (musiałem wcześniej pozbyć się z niej wilgoci :evil: ) choć początkowo miałem zastosować aerosil , celowo ich nie wlaminowałem w struktrę kadłuba ponieważ jak by co wolę wkleić ponownie wręgę niż laminować rozdarty kadłub. Na kopyto zastosowałem piankę poliruetanową wstępnie już je zalaminowałem , a dalszej obróbki czyli szlifowanie, szpachlowanie ,malowanie podiął się vader (Paweł) Znając jego możliwości powierzchnia będzie lustereczko lub jak kto woli pupcia niemowlaczka :rotfl: :rotfl: :rotfl:
RobertK Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 vader jak zwykle zrobił kawał naprawdę dobrej roboty , kopyto chwytu gotowe Dzięki Paweł ... :wink:
vader Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 No problemo. Zapodaj fotki z postępów przy usterzeniu, skrzydłach i sekcji dziobowej.
RobertK Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2011 Jak tylko ruszę ze skrzydłami zamieszczę fotki , ale formy raczej nie będą wykorzystane...
piotr jet Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Witaj Robert kiedy planujesz odformowanie wlotów powietrza? to zapodawaj te żebra i poziomy , nie "bede" się "babrał tylko" z pionowymi
RobertK Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2011 juz to robię :rotfl: :rotfl: :rotfl: z poziomym jeszcze chwilę potrwa ...
piotr jet Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witaj Robert a może jeszcze jakiś "Baypas"? to będzie PIĘKNY KOMPLECIK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RobertK Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 Piotr , Baypas będzie częściowy (osłona przed zanieczyszczeniami)
RobertK Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2011 Chwyty gotowe do wklejenia w kadłub
RobertK Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 Chwyty i łoże turbiny wklejone
Rekomendowane odpowiedzi