Jump to content

Recommended Posts

Posted

pewnie będzie, ale niweluje się go przez odpowiedni kąt zaklinowania silnika...

Kąt zaklinowania silnika powiadasz?

Jakoś nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić.

 

Wyobrażam sobie natomiast lekkie odchylenie dyszy wylotowej.

  • 3 weeks later...
Posted

Piotrek,Hysol 9462 super sprawa , ale cena :( Wręgi wkleiłem na żywice wypełnioną kulką szklaną (musiałem wcześniej pozbyć się z niej wilgoci :evil: ) choć początkowo miałem zastosować aerosil , celowo ich nie wlaminowałem w struktrę kadłuba ponieważ jak by co wolę wkleić ponownie wręgę niż laminować rozdarty kadłub. Na kopyto zastosowałem piankę poliruetanową wstępnie już je zalaminowałem , a dalszej obróbki czyli szlifowanie, szpachlowanie ,malowanie podiął się vader (Paweł) Znając jego możliwości powierzchnia będzie lustereczko lub jak kto woli pupcia niemowlaczka :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Posted

vader jak zwykle zrobił kawał naprawdę dobrej roboty , kopyto chwytu gotowe :D

Dzięki Paweł ... :wink:

 

Dołączona grafika

Posted

Witaj Robert

kiedy planujesz odformowanie wlotów powietrza?

 

:D:D:D:D:D:D:D

to zapodawaj te żebra i poziomy , nie "bede" się "babrał tylko" :D z pionowymi :D:D:D

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.