RobertK Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Od zawsze urzekała mnie sylwetka tego samolotu w latach 90 zbudowałem pchany śmigłem model F-15 (na zdjęciu) wg. planów P. Bosaka Niektórzy z tego forum zapewne pamietają jak goszczący na mistrzostwach w polsce Philip Avonds z modelem F-15 oszołomił publikę realistycznymi lotami (zastosowaL napędy DF)i wiernością odwzorowania.Cóż w końcu to pilot orginału Dziś mogę się pochwalić w dużej mierze swoim "dziełem" Górna część formy kadłuba I moja ulubiona tkanina Interglas 92/110 2x2 163g :rotfl: powoli ale do przodu Usterzenie poziome ,przygotowana przekładka balsowa + tkanina 40g/m Próba szczelności Pokrywa pod promiennikiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikrus193 Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 no no widzę ze masz coś z teak deckera kleisz ciśnieniowo jak ja teak w robocie Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertK Posted November 17, 2010 Author Share Posted November 17, 2010 teak :roll: drogie drzewo... a to bezpośrednio po wyjeciu z formy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikrus193 Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 teak kładę jako podłogę na łodziach Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertK Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 Kompletne podwozie z hamulcami i tłumieniem "olejowym" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Robi wrażenie. :shock: Cały czas bacznie przyglądam się budowie i kibicuję. Przyznam, że F-15 to jeden z moich ulubionych samolotów. Zapowiada się cudny model.! 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Oleksy Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 W jakiej skali jest ten model i jakie ma wymiary ?? P.S. Byłem na Bemowie jak latała Avonds - mam nawet VHS z tych MŚ. Na ostatnich MŚ w Częstochowie i Poprzednich we Włocławku latały F-15 wykonane z zestawów Avonds-a , szczególnie jeden Rosjanin miał bardzo ładnie zrobiony model min. PEŁNA MECHANIZACJA - hamulec, kalpy , podnoszona osłona kabiny... robił wrażenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertK Posted November 19, 2010 Author Share Posted November 19, 2010 Markus , pewnie nie raz go zobaczysz w Niebrzegowie :wink: Radek, model jest w skali 1:9,6 prawdopodobnie pokaże sie z nim w półmakietach P.S. Niepotrzebnie się przyznawałeś do tego VHS bedę Cię gnębił o wypożyczenie ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Markus , pewnie nie raz go zobaczysz w Niebrzegowie :wink: Mam taką nadzieję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qba Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Markus , pewnie nie raz go zobaczysz w Niebrzegowie :wink: dawajcie znać! ja tez chetnie podjade ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr jet Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Dopiero ciekawe zdjęcia będą jak Robert obfotografuje stateczniki i skrzydła :devil: Robert ma "cudowne łapki" jego kadłub jest o 50% niż podobne konstrukcje fabryczne Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertK Posted November 19, 2010 Author Share Posted November 19, 2010 dysza i jej forma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Oleksy Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 OOOO Kolejny JET na zawodach ... kurcze to podniesiecie poprzeczkę, ale za to będzie barrrdzo ciekawie :-). VHS odkopie jakby co, sam sobie popatrzę po dłuższej przerwie . Mam również płyty DVD z Włocławka, gdzie są nagrana prawie wszystkie loty RC A w 90` Avonds, nie używał klap...chyba nie miał miał żadnej mechaniki - sędziowie byli tak zachwyceni, że przeoczyli ten "mały" szczegół. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czaro Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Robert, a czemu kadłub bez przekładki? Chcesz sobie oszczędzić doginania pianek na krzywiznach, a masa skorupy jest mało ważna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertK Posted November 20, 2010 Author Share Posted November 20, 2010 Tak, Czarku kadłub ma dość sporo krzywizn ,więc doginanie nieuniknione , sam niestety nie dałbym rady jej ułożyć laminując tylko tkaniną stałem przy jednej połówce ponad 3,5 godz. Kadłub specjalnie ciężki nie jest ,naturalnie z przekładką wyszedłby lżej Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr jet Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Witam zapraszam do wejscia i obejrzenia http://www.youtube.com/results?search_query=Jet+Power+2010&aq=f Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertK Posted November 26, 2010 Author Share Posted November 26, 2010 Wręgi wycinam ręcznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slawekmod Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Robert , zadzwoń do mnie jutro jak możesz w sprawie kabiny do tego modelu ewentualnie podaj swój numer telefonu na PW to zadzwonię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertK Posted December 4, 2010 Author Share Posted December 4, 2010 elementy zawieszenia usterzenia poziomego w kadłubie Tylko tyle bo w pracowni rano miałem +2 stopnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertK Posted December 9, 2010 Author Share Posted December 9, 2010 A turbinę w F 15 można zamontować tak : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts