wichercat Posted January 19, 2011 Posted January 19, 2011 Maciek,a ja myślałem że w Niebrzegowie będziesz latał już swoim nowym jetem :wink: niestety wszystkie projekty są zawieszone aż skończe wydatki na nowe lokum więc ten sezon napewno nie, ale śledze i nastrajam się :wink:
GiulioN Posted January 20, 2011 Posted January 20, 2011 GiulioN - dzięki Nie ma za co Teraz się tak zastanawiam, czy nie szło by przerobić go na eksperymentalny F-15 Active z kaczką i sterowanym wektorem ciągu http://s289.photobucket.com/albums/ll209/Tankgsn/Forum/?action=view¤t=ActiveF15Climbing.jpg&newest=1
RobertK Posted January 20, 2011 Author Posted January 20, 2011 Propozycje malowania bardzo ciekawe.Pamiętajcie jednak że mój model to wersja A © jednomiejscowa GiulioN - toż to profanacja :rotfl: może kiedyś wystrugam i taką wersję
GiulioN Posted January 20, 2011 Posted January 20, 2011 Może i profanacja, ale model byłby znacznie efektowniejszy
RobertK Posted January 21, 2011 Author Posted January 21, 2011 Wręgi podwozia przedniego wycięte ,teraz tylko wkleić
RobertK Posted February 2, 2011 Author Posted February 2, 2011 Ze względu na zmiany w aerodynamice skrzydeł nastąpiła przerwa w budowie F-15 , a w międzyczasie "renowacja" mojej obecnej treningówki
piotr jet Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 Witaj Robert. Klepniesz cały dół? Jak się rozpędzisz to może klepnij więcej :rotfl:
RobertK Posted February 3, 2011 Author Posted February 3, 2011 Tak Piotr calutki spodzik ;D Nie klepne ze względu na braki...wiesz czego :wink:
RobertK Posted February 4, 2011 Author Posted February 4, 2011 Mam taki problem :roll: czym zabezpieczyć dysze pokryte metalizerem ,tak by nie zmieniły odcienia ? Jednocześnie powłoka musi być odporna na naftę :? Widoczne dysze,które pokryłem lakierem na metalizer, niestety ta barwa to nie to
vader Posted February 4, 2011 Posted February 4, 2011 Myślę, że najlepszym sposobem będzie pomalowanie lakierem bezbarwnym z utwardzaczem w macie albo półmacie i wygrzanie elementów w kabinie lakierniczej :rotfl:
karambolis8 Posted February 5, 2011 Posted February 5, 2011 Jeśli masz aerograf, to kup Model Master Sealer for metalizer. Nie psuje powłoki a zabezpiecza. W zasadzie, to powierzchnia nim psiknięta wygląda jakby go w ogóle nie było. Jest też w sprayu, ale gorzej dostępny.
Wojteq Posted February 6, 2011 Posted February 6, 2011 Nie wiem czy dobrze trafiłem ale my kupiliśmy coś takiego jak "heat shield" od BVM. http://www.bvmjets.com/Pages/heatshield.htm Kosztuje około 16$ i jest bezbarwny. Z tego co mi się wydaje to chroni przed podpaleniem, zmianą koloru i jest odporny na naftę
RobertK Posted February 6, 2011 Author Posted February 6, 2011 Wojteq w tym miejscu temperatury nie są wysokie, problem polega na tym że metalizer musi zostać pokryty czymś co jest zupełnie obojętne i nie naruszy wcześniej położonej warstwy często odpowiednio cieniowanej i polerowanej. vader nie przechodzi żaden z akryli (mat też) po polakierowaniu bezbarwnym z Jet Exhaust (ALCLAD 2) robi się grafit :evil: Zrobię tak jak radzi karambolis8 zastanawiam się tylko czy będzie odporny na naftę :roll: p.s Wojteq sprawdzasliście ten preparat..?
Wojteq Posted February 6, 2011 Posted February 6, 2011 Jeszcze nie bo póki co męczymy się ze złożeniem klapek do podwozia i mamy problemy Jak skończymy klapki to bierzemy się za silnik więc wtedy napiszę jak to działa i czy kupowanie tego w ogóle ma sens
RobertK Posted February 8, 2011 Author Posted February 8, 2011 A to ruruchna ;D jest dość lekka 330 g
RobertK Posted February 8, 2011 Author Posted February 8, 2011 Jak wcześniej pisałem zaszły zmiany w aerodynamice skrzydeł ,więc formy płatów wcześniej wykonane póki co nie będą wykorzystane. shandor dobrał profile odpowiednie dla moich potrzeb ,za co serdecznie dziękuję A zatem konstrukcja płatów styro kryte balsą
Recommended Posts