Pawel_W Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 No to jest własnie ta Extra, którą porównywalem z Yakiem - przekładałem z niej wyposażenie do Yaka TapMadl = haikonga. Identyczny profil, konstrukcja skrzydła i w ogóle. Yak ma większe lotki i chyba kapkę większą powierzchnię skrzydła, Paweł (alchemique) do którego należały obydwa modele (z takim samym wyposażeniem) może się wypowiedzieć co do własności lotnych. No i tak jak pisze Krzysiek - konstrukcja kadłuba sprawia wrażenie (podkreślam - sprawia wrażenie) o wiele bardziej filigranowej.
Shock Posted December 14, 2010 Author Posted December 14, 2010 He,he sedno w tym że zima na całego i ni jak polatać.. Niby miałem mieć tego yaczka na zimę do roboty a tu gotowy się trafił i zaczynam powoli rozglądać sie za czymś nowym. W f3M jest fajny model http://www.ef3m.pl/1026,-b-extra-300-58-147cm-extreme-flight-czerwona-biala-b-.html Cena srednio artakcyjna,ale ładna ,podejrzewam iż wykonanie,masa, jest na wysokim poziomie. Teoretycznie zakładałbym wyposażenie identyczne jak w yaku. Co o tym sadzicie tzn.skopiowaniu wyposaz. do Extry ? Szkoda kasy, oba modele latają bardzo podobnie ( ten sam profil, cięciwy, itp... jedyna różnica jest taka że yak ma minimalnie większa odległość między spływem skrzydła a natarciem statecznika poziomego ). Poza tym Yak ma lepszą cenę i bardziej przemyślany kadłub ( więcej balsy = mocniejszy a przez mniejszą szybkę z plexi lżejszy ). Jedyne uzasadnienie zakupu extry mając yaka to wygląd zewnętrzny i "marka". O właśnie ,lubię tak konkretne wypowiedzi Skoro nie ma zbyt wielu plusów aby "powielać" Yaka i za sporą kasę to CO ?? Są fundusze,są chęci,ma być elektryczne 3 D ( coś makietowe) i.....? Czyżby ten zachwalany przez radka 782 Su -29 z Sebartu ?? Doradżcie proszę póki Mikołaj jeszcze jest uległy.. :wink:
Shock Posted December 14, 2010 Author Posted December 14, 2010 Ładziak ,jest taka opcja(trzeba iśc do przodu ) .Nie miałem aż tak sporego "akrobata",jednak obawiam się iż to będzie spory skok cenowy (głównie wyposażeniowo) Oczywiscie w tej "klasie" też zerkałem na kilka modeli np. http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2706,su-29-140e-arf-haikong-model http://www.modelmotor.pl/fm-yak55-26-blue-185-cm.html
jakuban Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 Wisz Rafał, zawsze możesz kupić extre i sprzedać mi... trochę taniej:)
Shock Posted December 14, 2010 Author Posted December 14, 2010 Widzisz Kuba..miałem nadzieję że zaproponujesz mi coś ze swojej stajni... Może coś Ci się znudziło ? co nie wygląda jak yak,ma napęd "na prąd" i jest prawie nowe
jakuban Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 Mam nowego i pachnącego depronka, ale niestety w benzynie go zrobiłem:)
Pawel_W Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 Ja już tych Twoich depronów nie rozróżniam... Pulso czy benzyna, i tak skończy się na kombacie.
Malker Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 Ja już tych Twoich depronów nie rozróżniam... Pulso czy benzyna, i tak skończy się na kombacie.
elektryki_rc Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 He,he sedno w tym że zima na całego i ni jak polatać.. Niby miałem mieć tego yaczka na zimę do roboty a tu gotowy się trafił i zaczynam powoli rozglądać sie za czymś nowym. W f3M jest fajny model http://www.ef3m.pl/1026,-b-extra-300-58-147cm-extreme-flight-czerwona-biala-b-.html Cena srednio artakcyjna,ale ładna ,podejrzewam iż wykonanie,masa, jest na wysokim poziomie. Teoretycznie zakładałbym wyposażenie identyczne jak w yaku. Co o tym sadzicie tzn.skopiowaniu wyposaz. do Extry ? Szkoda kasy, oba modele latają bardzo podobnie ( ten sam profil, cięciwy, itp... jedyna różnica jest taka że yak ma minimalnie większa odległość między spływem skrzydła a natarciem statecznika poziomego ). Poza tym Yak ma lepszą cenę i bardziej przemyślany kadłub ( więcej balsy = mocniejszy a przez mniejszą szybkę z plexi lżejszy ). Jedyne uzasadnienie zakupu extry mając yaka to wygląd zewnętrzny i "marka". O właśnie ,lubię tak konkretne wypowiedzi Skoro nie ma zbyt wielu plusów aby "powielać" Yaka i za sporą kasę to CO ?? Są fundusze,są chęci,ma być elektryczne 3 D ( coś makietowe) i.....? Czyżby ten zachwalany przez radka 782 Su -29 z Sebartu ?? Doradżcie proszę póki Mikołaj jeszcze jest uległy.. :wink: Polecam extre mx z precision aerobatics ( będzie dostępna w nastik na dniach ). Model o dość odmiennej charakterystyce od wyżej wymienionych ( yaka 55 haikong / extre 300e exteme flight ). Extra mx będzie latać bardziej fun-fly'owato a yak 55 do troszkę szybszego latania. Jeśli nie extra mx to sebart SU. ps. polecam model 1.8m - koszta są niewiele większe a frajda jest sporo większa. SU 1.8m z haikonga odpuść - mała powierzchnia boczna.
choina Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 Ja też się czaję na jakiegoś większego elektryka w granicach 1.8m i biorę pod uwagę: Su 29 140 SebArt, Extra 70 EF, GB Models Gernot Bruckmann Yak 55M 1.8M. I teraz pytanie, który znich? Najbliżej zakupu jest Su 29 jednak stopują mnie pakiety 2x5s (sporo ładowania). Wiem że latają też na 6s ale tu chyba trochę cienko z mocą. Extra na 6s petarda tylko pewnie gorsze właściwości lotne od Su 29.
Shock Posted December 15, 2010 Author Posted December 15, 2010 Polecam extre mx z precision aerobatics ( będzie dostępna w nastik na dniach ). Model o dość odmiennej charakterystyce od wyżej wymienionych ( yaka 55 haikong / extre 300e exteme flight ). Extra mx będzie latać bardziej fun-fly'owato a yak 55 do troszkę szybszego latania. Jeśli nie extra mx to sebart SU. ps. polecam model 1.8m - koszta są niewiele większe a frajda jest sporo większa. SU 1.8m z haikonga odpuść - mała powierzchnia boczna. Jesli chodzi o PA i Extrę to zeszły sezon miałem okazję podziwiać jak lata ten konkretny model ( rozmiarów ok 148 cm rozp.) w kolorze zielono-czarnym,kolega ma na lotnisku. Model świetnie wykonany,lekki,węgla w konstrukcji co niemiara . Faktycznie lata bardziej fun-fly'owato w stosunku do Yaka ,jest zdecydowanie wolniejsza. I tu właśnie problem że model znam i nie bardzo chcę taki sam Ponadto z PA mam modelik,który "upalałem" zeszły sezon.Jest to Addiction ,taki metrowy pierdek...Świetny bo można wziaść pod pachę i spacerkiem na najbliższą łączkę i jazda. Nawet rzucę fotę . W sumie ukieunkowałem swoja wizję na jakąś Extrę,nie miałem nigdy Extry ( no może Extropodobne) .Jedynie zwróciłem uwagę iż są różne wersje ,nie chcę takiej z krótkim ,pękatym kadłubem,tylko dłuższym(coś jak ta z PA).Dostałem juz nawet ofertę PW...zobaczymy jak będzie
elektryki_rc Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 Czemu nie chcesz extry od pa ? No to pozostaje sebart su50 albo coś większego .
Shock Posted December 15, 2010 Author Posted December 15, 2010 Czemu nie chcesz extry od pa ? No to pozostaje sebart su50 albo coś większego .He.he nie jestem wybredny ani wymagający ( bo i tak na razie nie będę w stanie wykorzystać na 100% tych modeli ) Extra z PA mi się zaje.biście padoba ale wiesz jak to jest..model już znany na lotnisku,widziany wielokrotnie w locie a tu trzeba kolegów czymś zaskoczyć ,choć by Extra ale inną... :wink: A propo ,pisałeś o Extrze 1.8 m z PA ?? takiej nie widziałem tylko tą ok 1,5 m.
pawel66 Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 Krzyśkowi chodziło o tą extrę :wink: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=30268
elektryki_rc Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 Czemu nie chcesz extry od pa ? No to pozostaje sebart su50 albo coś większego .He.he nie jestem wybredny ani wymagający ( bo i tak na razie nie będę w stanie wykorzystać na 100% tych modeli ) Extra z PA mi się zaje.biście padoba ale wiesz jak to jest..model już znany na lotnisku,widziany wielokrotnie w locie a tu trzeba kolegów czymś zaskoczyć ,choć by Extra ale inną... :wink: A propo ,pisałeś o Extrze 1.8 m z PA ?? takiej nie widziałem tylko tą ok 1,5 m. Jeśli coś jest dobre to czemu tego nie powielać ( extra z precision aerobatics mx 58" ) ? Zaskocz kolegów nowymi figurami jakie umożliwia ten model. Czytałeś w pośpiechu, nic nie pisałem o żadnej extrze 1,8m a tym bardziej z PA . Stwierdziłem ogólnie że polecam wejść w klasę modelu 1,8m o ile warunki lotniskowe i transportowe na to pozwalają ( ale odradziłem su z haikonga o tej rozpiętości ).
Shock Posted December 15, 2010 Author Posted December 15, 2010 Czytałeś w pośpiechu, nic nie pisałem o żadnej extrze 1,8m a tym bardziej z PA . Stwierdziłem ogólnie że polecam wejść w klasę modelu 1,8m o ile warunki lotniskowe i transportowe na to pozwalają ( ale odradziłem su z haikonga o tej rozpiętości ). Racja,żle zinterpretowalem to Twoje zdanie,sorrki .Warunki lotniskowe jak i transportowe są jak najbardziej ok.wiec tu nie ma obaw.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.