Stak Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Witam ... długo zastanawiałem się nad założeniem tematu bo skompromitować się nie trudno zwłaszcza że jestem początkujący w dziedzinie RC. W chwili obecnej jestem na etapie budowy A6M2 którego relacje z przebiegu robót zamieszczę w tym dziale ... Wszelkie uwagi dotyczące moich poczynań jak najbardziej mile widziane. EDIT: może ktoś podpowie jak mam wrzucić fotki ? ... czy jest tylko możliwość poprzez http:// czy ze strony z której piszę, bo jakoś nie mogę niczego innego się doszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tede1408 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Zarejestruj się na http://imageshack.us/ za pośrednictwem tej strony możesz przesyłać pliki do neta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stak Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Dzięki kolego, myślałem że można również ze strony naszego forum .. chociaż zarejestrować się pod adresem który podałeś to też nie problem ... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 zobacztutaj i nie musisz się rejestrować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 myślałem że można również ze strony naszego forumBo można, forum ma własny Album:http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=9460 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stak Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 o to mi chodziło .. Dzięki za pomoc pierwszym elementem mojej zabawy było odrysowanie wręg przy pomocy zwykłej kalki, efekt niezły tylko potrzebna wprawna ręka. plany z których robię trochę mnie rozczarowały, w trakcie prac zaczęły wychodzić kwiatki. Okazało się że jedna z wręg jest źle rozrysowana a mianowicie była przesunięta względem pozostałych zbyt do przodu .. aby było dobrze musiałem dokonywać poprawek po swojemu Uploaded with ImageShack.us ster wysokości, jeszcze bez zawiasów kadłub Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Jakiej wielkości będzie model? Skoro średni to do 150cm? Statecznik poziomy cały oklejony balsą to nie najlepsze rozwiązanie; będzie ciężki przez co będą kłopoty z wyważeniem modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stak Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 i znowu ... element zaznaczony czerwoną strzałką powinien być połączony ze sobą właśnie w tym miejscu tzn. jeden miał zachodzić na drugi, oczywiście ten kawałek od steru kierunku do środka kadłuba zgodnie z planami okazał się za krótki ( zachciało mi się akurat tego modelu więc mam za swoje ) pierwsze przymiarki, już z częściowo wykonanymi skrzydłami model w pierwszej wersji miał mieć tylko ster kierunku i wysokości ... i tutaj dokonam zmian, będą też lotki w skrzydłach Uploaded with ImageShack.us przygotowany forma ze styropianu do wykonania laminowanej osłony silnika Uploaded with ImageShack.us to co do tej pory udało mi się wykonać ... rozpiętość modelu 110 cm długość całkowita z kołpakiem 86 cm .... jutro czeka mnie laminowanie osłony silnika tak w wolnej chwili zrobiłem główkę japońskiego pilota ... jak narazie z plasteliny, posłuży mi jako wzór do formy z silikonu a później pewnie odlew z żywicy epoksydowej Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Przypuszczam ,patrząc na plan i konstrukcję ,że plany którymi się posługujesz to przeskalowane plany modelu z napędem gumowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 W ogóle robota mało profesjonalna; oklejanie skrzydła balsą częściami?, oklejanie przed wykończeniem - zamknięciem skrzydła, ciężki statecznik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Fajny model ale może być cegiełka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stak Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Plany rzeczywiście pochodzą od modelu z napędem gumowym, takie tylko znalazłem w necie jeśli chodzi o A6M2. Co do oklejania skrzydeł balsą to są narazie oklejone tyle na ile widać nie będą oklejane od spodu do momentu zamontowania sterowania lotek. Kolega Fokker ma rację co do steru wysokości może być za ciężki i tu pytanie robić od nowa oklejając ale czym? czy zostawić jak jest bo pokrycie balsowe 0,8 mm i całość wydaje się niezbyt ciężka ... waga modelu - to co na foto + kompet kół, kołpak, serwa wynosi 430g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 A może wyażurować trochę ten SW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Jeżeli całość z wyposażeniem nie przekroczy 800-850g to nie będzie tragedii ale wolny to on nie będzie. Jeszcze dwie rzeczy jeżeli robisz konwersję z gumówki. Z takim dużym wzniosem zapomnij o lotkach i zostaw tylko SW i SK,lub zmniejsz wznios skrzydła. Sprawdź na planach kąt zaklinowania płata,gumówki jako ze są swobodnie latające mają większy. Dodatkowo mogłeś pomniejszyć stateczniki ponieważ w tych konstrukcjach są mocno powiększone.Na dobrych planach są na ogół zaznaczone jako "skale" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stak Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 cenne uwagi kolego f-150 w takim razie najlepiej będzie jak pozostanę tyko przy SW i SK .. dodatkowo je pomniejszę tak jak piszesz, zyskam przy okazji na ciężarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.