Stak Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Witam ... długo zastanawiałem się nad założeniem tematu bo skompromitować się nie trudno zwłaszcza że jestem początkujący w dziedzinie RC. W chwili obecnej jestem na etapie budowy A6M2 którego relacje z przebiegu robót zamieszczę w tym dziale ... Wszelkie uwagi dotyczące moich poczynań jak najbardziej mile widziane. EDIT: może ktoś podpowie jak mam wrzucić fotki ? ... czy jest tylko możliwość poprzez http:// czy ze strony z której piszę, bo jakoś nie mogę niczego innego się doszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tede1408 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Zarejestruj się na http://imageshack.us/ za pośrednictwem tej strony możesz przesyłać pliki do neta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stak Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Dzięki kolego, myślałem że można również ze strony naszego forum .. chociaż zarejestrować się pod adresem który podałeś to też nie problem ... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 zobacztutaj i nie musisz się rejestrować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 myślałem że można również ze strony naszego forumBo można, forum ma własny Album:http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=9460 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...