Skocz do zawartości

budowa A6M2 Zero


Stak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ... długo zastanawiałem się nad założeniem tematu bo skompromitować się nie trudno zwłaszcza że jestem początkujący w dziedzinie RC. W chwili obecnej jestem na etapie budowy A6M2 którego relacje z przebiegu robót zamieszczę w tym dziale ... Wszelkie uwagi dotyczące moich poczynań jak najbardziej mile widziane.

 

EDIT:

może ktoś podpowie jak mam wrzucić fotki ? ... czy jest tylko możliwość poprzez http:// czy ze strony z której piszę, bo jakoś nie mogę niczego innego się doszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to mi chodziło .. Dzięki za pomoc

 

pierwszym elementem mojej zabawy było odrysowanie wręg przy pomocy zwykłej kalki, efekt niezły tylko potrzebna wprawna ręka.

 

 

Dołączona grafika

 

 

plany z których robię trochę mnie rozczarowały, w trakcie prac zaczęły wychodzić kwiatki. Okazało się że jedna z wręg jest źle rozrysowana a mianowicie była przesunięta względem pozostałych zbyt do przodu .. aby było dobrze musiałem dokonywać poprawek po swojemu

 

Dołączona grafika

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

ster wysokości, jeszcze bez zawiasów

 

Dołączona grafika

 

 

kadłub

 

Dołączona grafika

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znowu ... element zaznaczony czerwoną strzałką powinien być połączony ze sobą właśnie w tym miejscu tzn. jeden miał zachodzić na drugi, oczywiście ten kawałek od steru kierunku do środka kadłuba zgodnie z planami okazał się za krótki ( zachciało mi się akurat tego modelu więc mam za swoje )

 

Dołączona grafika

 

 

 

pierwsze przymiarki, już z częściowo wykonanymi skrzydłami

 

Dołączona grafika

 

 

 

model w pierwszej wersji miał mieć tylko ster kierunku i wysokości ... i tutaj dokonam zmian, będą też lotki w skrzydłach

 

Dołączona grafika

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

przygotowany forma ze styropianu do wykonania laminowanej osłony silnika