Jump to content

MAGNUM XL-180AR


petro27

Recommended Posts

Witaj,

 

Piotr pierwszy raz słyszę o takim przypadku w silniku żarowym, takie coś to częsta przypadłość silnika czterosuwowego z zapłonem iskrowym, przedwczesny(strzelanie w kolektor ssący) lub opóźniony( strzelanie w tłumik) zapłon.

Jedyne co mi się nasuwa na myśl, to podwieszjący się zawór wydechowy.

Może napisz coś więcej o tym silniku, o jego pracy dokładnie, czy jest spadek mocy?

Najlepiej jak byś się odezwał do kolegi z forum FOKKER, lata na czterotaktach ASP i ma wiedze na temat tych silników, a ASP i MAGNUM to jeden diabeł :wink: .

Link to comment
Share on other sites

Witam ;D Gdy jeszcze nikt nie odpowiedział chciałem własnie napisać, że przyczyna to albo zawory albo gaznik - takie doświadczenia mam z 4suwem ale z Malucha :rotfl: Ale wydaje mi się, że w przypadku 4suwa naszych modelarskich - już słyszałem coś takiego i nie jestem pewien czy to nie był mój ASP 61 albo 80 gdy zabierałem sie za regulację...

Tak jak piszecie zacząłbym od sprawdzenia luzu zaworów.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.