petro27 Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Witam wszystkich mam pytanie czy to normalne ze przy tych rozmiarach silnika przy gwałtownym dodaniu gazu z rury strzela ogień czy coś jest nie tak ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotras Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Witaj, Piotr pierwszy raz słyszę o takim przypadku w silniku żarowym, takie coś to częsta przypadłość silnika czterosuwowego z zapłonem iskrowym, przedwczesny(strzelanie w kolektor ssący) lub opóźniony( strzelanie w tłumik) zapłon. Jedyne co mi się nasuwa na myśl, to podwieszjący się zawór wydechowy. Może napisz coś więcej o tym silniku, o jego pracy dokładnie, czy jest spadek mocy? Najlepiej jak byś się odezwał do kolegi z forum FOKKER, lata na czterotaktach ASP i ma wiedze na temat tych silników, a ASP i MAGNUM to jeden diabeł :wink: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jano Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Mogą być zbyt małe luzy na zaworach szczególnie na wydechu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Witam ;D Gdy jeszcze nikt nie odpowiedział chciałem własnie napisać, że przyczyna to albo zawory albo gaznik - takie doświadczenia mam z 4suwem ale z Malucha :rotfl: Ale wydaje mi się, że w przypadku 4suwa naszych modelarskich - już słyszałem coś takiego i nie jestem pewien czy to nie był mój ASP 61 albo 80 gdy zabierałem sie za regulację... Tak jak piszecie zacząłbym od sprawdzenia luzu zaworów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASK Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Sprawdź instalację paliwową. Wydaje mi się, że do tłumika dostaje się paliwo ze zbiornika paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.