Skocz do zawartości

MAGNUM XL-180AR


petro27

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj,

 

Piotr pierwszy raz słyszę o takim przypadku w silniku żarowym, takie coś to częsta przypadłość silnika czterosuwowego z zapłonem iskrowym, przedwczesny(strzelanie w kolektor ssący) lub opóźniony( strzelanie w tłumik) zapłon.

Jedyne co mi się nasuwa na myśl, to podwieszjący się zawór wydechowy.

Może napisz coś więcej o tym silniku, o jego pracy dokładnie, czy jest spadek mocy?

Najlepiej jak byś się odezwał do kolegi z forum FOKKER, lata na czterotaktach ASP i ma wiedze na temat tych silników, a ASP i MAGNUM to jeden diabeł :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ;D Gdy jeszcze nikt nie odpowiedział chciałem własnie napisać, że przyczyna to albo zawory albo gaznik - takie doświadczenia mam z 4suwem ale z Malucha :rotfl: Ale wydaje mi się, że w przypadku 4suwa naszych modelarskich - już słyszałem coś takiego i nie jestem pewien czy to nie był mój ASP 61 albo 80 gdy zabierałem sie za regulację...

Tak jak piszecie zacząłbym od sprawdzenia luzu zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.