madrian Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Byłeś szybszy - twoja kolej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Skoro jestem 2krotnym współojcem rozwiązania kolegi aviatik'a :rotfl: to pozwalam sobie umieścić coś takiego; Jeśli byłyby trudności to będzie podpowiedź... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Fokker, to jest albo fokker albo pws Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość awiatik sosno Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Ani Fokker a już na pewno PWS!! Jeden z iluś tam nie wydarzonych niemieckich projektów z I wojny światowej: URSINUS. Samolocik miał składane pływaki.W archiwum mam zdjęcie z wyciągnietymi pływakami. Jak widać już wtedy Niemcy mieli fantazję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość awiatik sosno Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 No takie małe co nieco: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Poddaję się. Mój zasób wiedzy odnośnie maszyn sprzed I WŚ i jej początków jest nader skromny. Na pewno widziałem gdzieś tę maszynę na kolorowym schemacie w książce. Ale za całe CHRL nie mogę sobie przypomnieć gdzie. Ten Osowaty ogonek jest mocno charakterystyczny. :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość awiatik sosno Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Mała podpowiedź: Wielka Brytania, późniejsza konstrukcja tej firmy była sławna tak jak Camel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiulioN Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Hmmm, ja bym stawiał na Airco/ De Havilland, ale jaki to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość awiatik sosno Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Hmmm, ja bym stawiał na Airco/ De Havilland, ale jaki to nie wiemOj jak ziiiiiiiiiimmnnnnnno! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 No takie małe co nieco: Obrazek Airbus a380 :jupi: :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Ansaldo-ciepło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość awiatik sosno Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Ansaldo-ciepło?Ansaldo to "włoszczyzna" znaczy firma z Włoch.Nadal ZIMNO! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Przerzuciłem chyba wszystkie francuskie i brytyjskie myśliwce i maszyny rozpoznawcze z I WŚ i przed. Na bombowiec to nie wygląda. Najbardziej mi pasuje linia Morane Saulnier typ N, ale to jednopłat i nie tak osowaty. Kurcze ta skleroza. Widzę przed oczami schemat tego modelu - czerwono-żółte malowanie. Ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie i co to było. :? Pamiętam tylko, że było to na jakieś barwnej tablicy z wieloma typami maszyn z IWŚ. Nie męcz waść - podaj rozwiązanie i wal następne. :wink: Masz punkt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Royal Aircraft Factory S.E.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 A wiesz, że patrzyłem? Tylko mi SE2 nie pasował zupełnie. Na schemacie które widziałem miał za szeroki kadłub. Z kolei SE2a pasował kadłubem, ale miał zupełnie inny statecznik i osłonę silnika. Dawajcie następną zagadkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość awiatik sosno Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Royal Aircraft Factory S.E.2OK. Poprosimy o zagadkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Witam łatwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 BV 155 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 BV 155 OK :jupi: A teraz Ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 To może coś łatwego; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi