Skocz do zawartości

Sbach 342 EP/GP ARF Airline


larith
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie mam miejsca i czasu na mocne modelowanie....

Znam ten ból, musiałem zostawić prawie gotowy kadłub z prawie oklejonym garbem w domu bo w Warszawie nie mam miejsca na modelowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

PA chyba niedługo wypuści nowy fajny modelik, może warto poczekać? :wink:

 

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1415681

Polecam oryginalną stronę PA, jest tam mnóstwo fajnych informacji na temat modeli, szkółka 3D z opisami i filmami (niestety tych tylko kilka) oraz wszelkie informacje na temat modeli i ich wyposażenia.

Dla chętnych do zakupów zwracam uwagę na możliwość kupna silnika lub zestawu silnik, regulator z darmową wysyłką na cały świat. Korzystałem z tej możliwości, do czego zachęcam, gdyż odliczając dostawę kwoty za powyższe zestawy, biorąc pod uwagę ich jakość i wydajność są do rozważenia.

 

A co do składania modelu od zera.

Ja osobiście podziwiam osoby tak podchodzące do tematu, ale w moim przypadku brak czasu i cały czas niedostatek umiejętności wyklucza takie rozwiązanie, ale może kiedyś....

Z pewnością chodzi mi to po głowie, ale jeszcze nie tym razem :)

 

Pozdrawiam

 

Viper

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny model, lecz ja polecam cos ze stajni firmy Extreme Flight: MXS/EDGE lub EXTRA. Sam mam Extre i model jest po prostu rewelacyjny.

Uważasz, że EF jest lepsze od PA ? Jeśli tak, to dlaczego ?

Mialem w rekach konkurencyjne modele tzn Extre 260tke od PA i Extre 300 od EF.

Extra EF znacznie wieksza (skrzydla w zasadzie identyczne, ale kadlub duzo wiekszy), lepiej przemyslane i ladniej wykonane podwozie, struktura bardziej przemyslana, chodz z mniejsza iloscia wegla.

 

Extra od EF moze na poczatku latac na 3s i stosunkowo malych wychyleniach. Nastepnie akus wymieniamy na 4s, wychylenia zwiekszamy (ster wysokosci nawet do 75-80 stopni) i mamy niesamowita maszynke do latania. Model zarowno plywa w powietrzu, jak i nosi sie jak duzo wieksza maszyna.

 

I ta kretoodpornosc- mialem ostatnio awarie serwa od steru wysokosci i przy podejsciu do ladowania serwo wychylilo ster maksymalnie w dol, w skutek czego dosc mocno przywalilem. Spodziewalem sie sporych zniszczen. Zlamal sie lacznik polowek SW oraz zawiasy. Cala reszta nienaruszona :) A spodziewalem sie masakry po tym co widzialem. O serwie ktore sie w locie spalilo nie wspominam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwrócę tylko uwagę na aspekt finansowy>

Argument że można wsadzić pakiet 4s i z modelu robi się bestia, mnie nie przekonuje, wolę mieć bestię na 3s, gdyż tak jest po prostu taniej. A z tego słyną modele PA, że są lekkie, jedne z najlżejszych w swej klasie, bez wpływu na słabość konstrukcji w związku z umiejętnie używanym węglem i to co inni pokazują na 4s, PA daje na 3s. A że tak latają to można zobaczyć na wielu filmach, chociażby tych na stronie PA.

A co do wychyleń sterów, to w każdym akrobacie w zależności od zaawansowania i stylu latania można mechanicznie i softwarowo poczynić różne ustawienia i nie jest to nic wyjątkowego przypisanego do jednego tylko modelu.

Żeby było jasne, nie jestem przedstawicielem PA na PL ;)

Ale bardzo lubię ich modele :)

 

Viper

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz mnie uświadamiać, że to nie jest depron.

Porównaj jak latają np. Extra którą Boogie podał na 1 stronie od EF, zobacz jak lata Edge 540 EF, zobacz jak lata SU 29S od SebArtu, zobacz jak lata Yak 55 mniejsza wersja z GB Models.

 

Modele PA to gazety, nie musisz się z moim zdaniem zgadzać ale ja wyrażam swoją opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy modelu PA możesz polatać gazetą a jak nie będzie ci to pasowało to wsadzasz ciężki sprzęt i masz "normalny model", przy EF nie masz możliwości polatać gazetą. Oba modele mają podobną wytrzymałość, tak samo jak Boogie przy grzmociłem extrą PA po awarii serwa wysokości a później drugi raz po awarii silnika i nic się nie stało. Dla ścisłości model waży ok 1200 gram a domek silnika zrobiony jest z prętów węglowych.

 

Malker dlaczego jedziesz po modelach PA za to ze rzekomo latają jak gazety skoro nie tak dawno jarałeś się

:wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwrócę tylko uwagę na aspekt finansowy>

Argument że można wsadzić pakiet 4s i z modelu robi się bestia, mnie nie przekonuje, wolę mieć bestię na 3s, gdyż tak jest po prostu taniej. A z tego słyną modele PA, że są lekkie, jedne z najlżejszych w swej klasie, bez wpływu na słabość konstrukcji w związku z umiejętnie używanym węglem i to co inni pokazują na 4s, PA daje na 3s. A że tak latają to można zobaczyć na wielu filmach, chociażby tych na stronie PA.

A co do wychyleń sterów, to w każdym akrobacie w zależności od zaawansowania i stylu latania można mechanicznie i softwarowo poczynić różne ustawienia i nie jest to nic wyjątkowego przypisanego do jednego tylko modelu.

Żeby było jasne, nie jestem przedstawicielem PA na PL ;)

Ale bardzo lubię ich modele :)

 

Viper

Wiadomo, ze na 3s jest taniej, ale na 4s to jest po prostu szatan. Naprawie model to zapraszam, zobaczysz wowczas jak to lata :) Taka rakiete w pionie mozna porownac do modelu halowego tylko.

Jestem pewny, ze praktycznie kazdy inny model z takimi wychyleniami jak Extra EF by sie po prostu rozsypal w powietrzu, albo stery by sie wystarczajaco odksztalcaly, ze nie bylyby tak skuteczne (ta Extra ma geodetyczna konstrukcje statecznikow). To trzeba po prostu zobaczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.