Viper Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Ten model jest tak fajny i ma taki zapas zdolności lotnych że czy zrobiony lekko (moje kolejne ważyły do lotu koło 280g), czy pierwszy z depronu 6mm i dodatkowo polaminowany (nie pamiętam dokładnie ale chyba coś koło 360g) to i tak latały świetnie, aczkolwiek z porównania wolę lżejsze. A co do demontowania skrzydła, to jedyne co mi przychodzi do głowy, to skrzydło wkładane w kadłub, ale bez serw i popychaczy (z nimi nie ma jak) + dodatkowe wzmocnienie w kadłubie w miejscu mocowania + jedno serwo montowane w kadłubie obsługujące obie lotki, a samo skrzydło mocowane nawet na rzepy, z jedną uwagą, że wtedy jak najlżej, im waga większa, tym mocowanie może być za słabe. Aczkolwiek jak już wielokrotnie pisałem polecam robić jak najlżej i polecam setup, który zamontowałem, nie za drogi, a model ma niezły zapas ciągu (niestety forum sie rozjechało i pierwszy post, którym zacząłem wątek jest chyba na stronie 2 ?!?!?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubyzzz Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Chyba serwa osadze poziomo w skrzydlach a miejsce gdzie bedzie wyciecie w kadlubie przejade cieniutką warstwą zywicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 To i tak będzie za grubo, lepiej jedno serwo w kadłubie, w depronach tego typu rozwiązanie sie sprawdza, miałem kiedyś chyba extrę depronową i jedno serwo w kadłubie dawało radę, a laminowanie depronu cienką tkaniną jest jak najbardziej OK, polecam robić to nie na żywicę a na easy cote, dużo szybciej, prościej, nie smierdzi (można w pomieszczeniach zamkniętych), błyskawicznie schnie, a efekt finalny podobny, o ile nie lepszy. Tylko wtedy popychacze trzeba każdorazowo zakładać, ale to też mozna załatwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubyzzz Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Popychacze to maly problem a o tym srodku nie slyszalem. Gdzie go mozna kupic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Przepraszam mój błąd EZE KOTE nie easy cote Tu masz linki z filmami jak się tym posługiwać: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1713445 http://www.christiantraders.com.au/contents/en-us/d56_Eze-Kote.html http://rc-team.pl/szpachlowki-pokrycia/26634-deluxe-materials-eze-kote-500ml-preparat-do-wykoczania-powierzchni-balsowych-i-debd37.html i sklep w PL: http://www.xmodel.com.pl/ To sklep naszego Kolegi modelarza, strona z niepełną ofertą, ale gwarantuję Ci że preparat jest, dowiedziałem się o nim od niego i tam nabyłem jak i wiele innych akcesoriów. Wyslij maila lub zadzwoń, a z pewnością będziesz mógł nabyć, gwarantuję. Odkąd mam ten preparat laminowałem zarówno depron, inne pianki, sklejkę i balsę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubyzzz Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 A powiedzcie mi jeszcze jaką polecacie niedroga farbe pod aerograf bo pozyczylem od kuzyna i moze bym co pociaprał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Ja używam jak najprościej, zwykła w sprayu do depronu, jeden kolor i wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubyzzz Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Model gotowy wyszedl 360g do lotu jedno co mnie martwi a zauwazylem to za pózno to lekko zwichrowany kadlub tzn krzywo gdzies cos spieprzylem tylko nie wiem gdzie. Statecznik pionowy jest tak jakby nie w pionie tylko lekko przekrzywiony w bok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubyzzz Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Model juz wyprostowalem znalazlem blad tylko pojawil sie nowy problem otóz lilek caly czas skreca w lewo przy sterach w pozycji neutral i tu pytanie czy robiliscie w swoich sklon i wyklon silnika jezeli tak to w ktora strone mam pochylic silnik jezeli smiglo kreci sie zgodnie ze wskazowkami zegara stojac za modelem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Teoria mówi jak na tym rysunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubyzzz Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Rozumiem tylko na planach nie bylo wzmianki o sklonach i chcialem sie dowiedziec od innych uzytkownikow czy grzebali cos u siebie z kątami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spad Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Rozumiem tylko na planach nie bylo wzmianki o sklonach i chcialem sie dowiedziec od innych uzytkownikow czy grzebali cos u siebie z kątami ja w swoich 3 ripperach montowałem silnik tak jak w planach, bez jakich kolwiek wychyleń czy skłonów i latały super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Podobnie, w 3 LR zgodnie z planem, tj. położeniem wręgi silnikowej, nic nie zmieniałem i podobnie latały super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubyzzz Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Juz doszedlem z nim do ladu lata niezle tylko musze usztywnic usterzenie i wlozyc inne zawiasy bo na razie mam nylonowe i nie jestem z nich zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubyzzz Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 A powiedzcie mi na jakich smiglach latacie bo mam silnik emaxa 2822 pakiet 1300 i zalozone smiglo gws8040 i wydawalo mi sie podczas lotu ze troche za male to smiglo i bylem wczoraj w sklepie po gwsa 1050 ale nie bylo i wziąłem 1060 model ma takiego kopa ze na 1/2 gazu wyrywa z reki ze nie idzie go utrzymac ale regulator chyba dostaje po dupie bo mocno ciepły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japko95 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Do emaxa 2822 najlepiej dać śmigło 10x4,7, a co do regla to dopóki dajesz utrzymać w ręku to jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 U mnie lata klon APC 10x5. GWS sa chyba za miękkie do np zawisów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubyzzz Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Jak bede w sklepie to wezme 10x4,7 i jeszcze 9x5 bo na 8x4 silnik jest letni a regiel prawie zimny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 To dobrze że się nie grzeje. Przy dobrze dobranym zestawie śmigło, silnik, regulator tak powinno być. A śmigła, przynajmniej ja dobieram nie opierając się na temperaturze silnika, tylko na zaleceniach producenta silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubyzzz Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Wiem ze dobrze ze jest chlodny ale z zawisu nie ma za bardzo sily zwby wyjsc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi