Skocz do zawartości

Lil Ripper


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ten model jest tak fajny i ma taki zapas zdolności lotnych że czy zrobiony lekko (moje kolejne ważyły do lotu koło 280g), czy pierwszy z depronu 6mm i dodatkowo polaminowany (nie pamiętam dokładnie ale chyba coś koło 360g) to i tak latały świetnie, aczkolwiek z porównania wolę lżejsze.

A co do demontowania skrzydła, to jedyne co mi przychodzi do głowy, to skrzydło wkładane w kadłub, ale bez serw i popychaczy (z nimi nie ma jak) + dodatkowe wzmocnienie w kadłubie w miejscu mocowania + jedno serwo montowane w kadłubie obsługujące obie lotki, a samo skrzydło mocowane nawet na rzepy, z jedną uwagą, że wtedy jak najlżej, im waga większa, tym mocowanie może być za słabe.

Aczkolwiek jak już wielokrotnie pisałem polecam robić jak najlżej i polecam setup, który zamontowałem, nie za drogi, a model ma niezły zapas ciągu (niestety forum sie rozjechało i pierwszy post, którym zacząłem wątek jest chyba na stronie 2 ?!?!?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i tak będzie za grubo, lepiej jedno serwo w kadłubie, w depronach tego typu rozwiązanie sie sprawdza, miałem kiedyś chyba extrę depronową i jedno serwo w kadłubie dawało radę, a laminowanie depronu cienką tkaniną jest jak najbardziej OK, polecam robić to nie na żywicę a na easy cote, dużo szybciej, prościej, nie smierdzi (można w pomieszczeniach zamkniętych), błyskawicznie schnie, a efekt finalny podobny, o ile nie lepszy.

Tylko wtedy popychacze trzeba każdorazowo zakładać, ale to też mozna załatwić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam mój błąd EZE KOTE nie easy cote

Tu masz linki z filmami jak się tym posługiwać:

 

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1713445

 

http://www.christiantraders.com.au/contents/en-us/d56_Eze-Kote.html

 

http://rc-team.pl/szpachlowki-pokrycia/26634-deluxe-materials-eze-kote-500ml-preparat-do-wykoczania-powierzchni-balsowych-i-debd37.html

 

i sklep w PL:

 

http://www.xmodel.com.pl/

 

To sklep naszego Kolegi modelarza, strona z niepełną ofertą, ale gwarantuję Ci że preparat jest, dowiedziałem się o nim od niego i tam nabyłem jak i wiele innych akcesoriów.

Wyslij maila lub zadzwoń, a z pewnością będziesz mógł nabyć, gwarantuję.

 

Odkąd mam ten preparat laminowałem zarówno depron, inne pianki, sklejkę i balsę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model juz wyprostowalem znalazlem blad tylko pojawil sie nowy problem otóz lilek caly czas skreca w lewo przy sterach w pozycji neutral i tu pytanie czy robiliscie w swoich sklon i wyklon silnika jezeli tak to w ktora strone mam pochylic silnik jezeli smiglo kreci sie zgodnie ze wskazowkami zegara stojac za modelem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem tylko na planach nie bylo wzmianki o sklonach i chcialem sie dowiedziec od innych uzytkownikow czy grzebali cos u siebie z kątami

ja w swoich 3 ripperach montowałem silnik tak jak w planach, bez jakich kolwiek wychyleń czy skłonów i latały super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi na jakich smiglach latacie bo mam silnik emaxa 2822 pakiet 1300 i zalozone smiglo gws8040 i wydawalo mi sie podczas lotu ze troche za male to smiglo i bylem wczoraj w sklepie po gwsa 1050 ale nie bylo i wziąłem 1060 model ma takiego kopa ze na 1/2 gazu wyrywa z reki ze nie idzie go utrzymac ale regulator chyba dostaje po dupie bo mocno ciepły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.