Olorin Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 Witam! Mam przyjemność zaprosić na I Bitwę o Puchar Burmistrza Środy Śląskiej - ESA. Bitwa rozegra się 04.06.2011r. Zmagania odbędą się w konkurencjach ESA WWI i WWII. Zapisy już standardowo proszę kierować na mój adres email: karolwd [na] gmail.com - oczywiście [na] zmieniamy na @. Prośba o utrzymanie takiej formy zgłoszenia: Temat emaila: Zgłoszenie ESA - Środa Śląska W treści: --------------------------------------------------------- .....(imię i nazwisko).......... .....(miejsce zamieszkania - miasto, wieś, itp)..... .....(eskadra).... Zgłaszam udział do zawodów w konkurencji: WWI: nazwa modelu - kanał ... WWII: nazwa modelu - kanał ... Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach organizacyjnych i informacyjnych przy organizacji zawodów zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz. U. Nr 01 z 2002r., poz.926 z późniejszymi zmianami). .....(podpis i data)..... ------------------------------------------------------------- Taka forma emaila pozwoli na automatyczne jego wyróżnienie pośród innych a to przyśpieszy mi sprawę. Konieczne będzie podpisanie oświadczenia, przypominam, że osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodziców lub opiekunów. Wzór oświadczenia do wydrukowania i podpisania pojawi się wieczorem. Dostępny będzie też na zawodach. Sprawy bezpieczeństwa: KASKI SĄ OBOWIĄZKOWE DLA KAŻDEGO PILOTA, SĘDZIEGO I POMOCNIKA ORAZ INNYCH OSÓB PRZEBYWAJĄCYCH W STREFIE PRZED LINIĄ WIDZÓW! Wstępny plan zawodów: Plan zawodów jest następujący: 09,30 - 10,00 -- zapisy i rejestracja 10,00 - 10,15 -- odprawa i rozpoczęcie 10,30 - 12,00 -- pierwsza runda WWI i WWII 12,00 - 13,30 -- druga runda WWI i WWII 13,30 - 15,00 -- trzecia runda WWI i WWII 15,10 - 15,15 -- ogłoszenie wyników oraz składów walk finałowych 15,20 - 15,30 -- kontrola modeli finalistów (ważenie, pomiary i dokumentacja malowania) 15,30 - 15,45 -- finał WWI 15,45 - 16,00 -- finał WWII 16,30 - 17,00 -- zakończenie Na zapisy czekam do 02.06.2011r. Pozdrawiamy i zapraszamy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 rozumiem ze kaski własne tak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olorin Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 Tak kaski trzeba mieć własne. To jaki kask się nadaje można przeczytać tutaj: http://aircombat.pl/ACES/forum/viewtopic.php?t=626&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=8558544537ef376647e3341422edb232 Jest to rozkaz naczelnego dowództwa Aircombatu w Polsce i jest bezwzględny nakaz stosowania się do tego rozkazu. Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakubĆ Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Sory że się pytam ale w domu mam tylko kask na motor czy będzie odpowiedni?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viader Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Jak wygląda aktualna lista zawodników? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebamor Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Sory że się pytam ale w domu mam tylko kask na motor czy będzie odpowiedni?? Kask się jak najbardziej nada, tylko będzie ci w nim gorąco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olorin Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 Witam! Co do kasku to tak jak napisał sebamor. Inne sprawy to: Aktualna lista zgłoszonych zawodników Treść oświadczenia do wydrukowania i podpisania. Będzie też dostępna na zawodach. W przypadku niepełnoletnich najlepiej jak będą mieli już wypełnione ze sobą i podpisane przez rodziców lub opiekunów. DO SCIAGNIECIA TUTAJ Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
samolocik Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Cześć, czy zna ktoś z Was jakiś tani i sprawdzony nocleg w Środzie Śląskiej? [edit] i najważniejsze, gdzie dokładnie są rozgrywane zawody? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 kurcze nie mam transportu... ;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olorin Posted June 1, 2011 Author Share Posted June 1, 2011 Witam! Kolejne informacje odnośnie miejsca odbycia się zawodów. Oto link do mapki Zawody odbędą się na stadionie przy ulicy Partyzantów w Środzie Śłąskiej. Przy wjazdach do miasta oraz w samym mieście spotkać będzie można harcerzy w mundurach którzy pokierują na miejsce jeżeli ktoś będzie miał problem z dotarciem. Zapraszamy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apollo Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Karol? Istnieje coś takiego jak oficjalne zaproszenie (plakat) na zawody (nie tylko te). U mnie w firmie jest 300 chłopa, u mojej żony 1500 osób. Po wytapetowaniu kuchni na wszystkich pietrach mamy kilku dodatkowych widzów a i może kolegów na przyszłość. No i zawsze można na słupie przed blokiem powiesić itd. Jeśli nie ma czegoś takiego to może na przyszłość zorganizujemy wspólnymi siłami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olorin Posted June 3, 2011 Author Share Posted June 3, 2011 Cześć! Apollo, aktualnie nie ma czegoś takiego. Można by było taki plakat stworzyć ale sam nie dam rady wszystkiego ogarnąć. Jestem otwarty na propozycje i oczywiście każda pomoc się przyda. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apollo Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 To ja wiem do kogo trzeba uderzyć. Do żony, marketing to jej działka Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Karol, chyba mnie nie wpisales na liste ,... a maila wyslalem Link to comment Share on other sites More sharing options...
niki Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 witam... udało w miarę ogarnąć zdjęcia Eskadry Kraków, zapraszam do obejrzenia tu pozdrawiam Gosia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apollo Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 A i chciałem przeprosić pewną krakowiankę za pewną dyskusję. Chciałem dobrze a wyszło jak zawsze. Sorry. Jakbym trafił na swoją żonę to by się ze mnie nic nie zostało . Gdy swoi nie sędziują swoim z założenia, wydawać by się mogło że mniej będzie potem sporów. Formalnie ciężko to jeszcze zorganizować, ale wymienić się na starcie sędziami zawsze można. Pzdr Emil Link to comment Share on other sites More sharing options...
samolocik Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Pomimo drobnych niedociągnięć organizacyjnych było fajnie! Dziękujemy :mrgreen: [edit] Emil, formalnie wystarczy jak organizator na początku zawodów powie przez głośnik aby się wymieniać w sytuacji gdy zawodnik i sędzia jest z tej samej eskadry i po sprawie Z resztą nikogo nie posądzamy o to, aby dopisywał osobom z własnej eskadry lub znajomym z innych eskadr punktów gratis :crazy: wszyscy sobie ufamy, czy nie TAK? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Pewnie że tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apollo Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Podobno dobrymi chęciami jest droga do piekła wybrukowana. NAJLEPSZĄ FORMĄ ZAUFANIA JEST KONTROLA Rywalizacja jest dość zaciekła za każdym razem i często emocje nad rozsądkiem(czyt. regulaminem) biorą górę. Więc proponuję wprowadzić pojęcie ograniczonego zaufania 8) . No i rozwiązanie się znalazło, organizator może dodać jedno zdanie przed każdą walką, o zamianie się sędziami w miarę możliwości. Lubimy się, ufamy sobie, istnieje możliwość poznania nowego kolegi/koleżanki, mniej niedomówień sporów etc. - same plusy:) Druga sprawa to organizacja imprezy. Może kiedyś nastąpi taki czas, że nastąpi przepełnienie kalendarza imprez ESA i nie będzie możliwości, z różnych względów, pojechania na wszystkie wszędzie. I mam nadzieję, że uruchomi to zaciętą rywalizację także pomiędzy organizatorami. Z tego co widziałem to imprezy można sklasyfikować następująco 1. SUPER COMBO - Jest organizator, który zna temat. Jest dobry sprzęt nagłaśniający. Jest dobry prowadzący który ciągnie całą imprezę(najważniejszy element). Jest obsługa techniczna (komputer, drukarka i osoba sprawnie licząca wszystko i dbająca o to żeby wszystkie niezbędne informacje pojawiały się na tablicy w widocznym miejscu), jest jedzenie, nagrody, muzyka, dyscyplina startujących i kibice! 2. LIGHT COMBO - Organizator wyraził chęć zorganizowania imprezy. Postarał się, jest dobra miejscówka, są nagrody, jest jedzenie. Impreza na zasadzie, przyjedźcie do mnie i sobie zróbcie a ja wam pomogę jak potrafię. Za rok będzie lepiej . O ile za rok będzie lepiej i organizator będzie wolnym krokiem zmierzał w kierunku SUPER COMBO to też to dobry początek. Bo początki zawsze trudne. A i ja też pomogę jak trzeba. 3. Impreza "KIT" LIGHT Jest ktoś kto wyraził chęć przeprowadzenia zawodów ESA w swojej miejscowości. Impreza na zasadzie, przyjedźcie do nas i sobie zróbcie. O ile jest to miejscówka blisko rodzimego miejsca zamieszkania to nie ma problemu. Gdy ten rodzaj imprezy zacznie zmierzać w kierunku LIGHT COMBO to też dobrze, jestem cierpliwy:) Jak dotąd, kluczowymi elementami każdej imprezy wg mnie były: PROWADZACY i DOBRY SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY. Imprez ESA będzie przybywać, rywalizacja pomiędzy organizatorami będzie rosnąć. A ja chciałbym, żeby weekendowy wyjazd na imprezę i sama impreza w jakimś stopniu zrekompensowała mi koszty naprawy modeli i koszty transportu (w przypadku gdy jadę ponad 300km w jedna stronę). Rekompensacja na zasadzie uczestnictwa w imprezie typu SUPER COMBO. I jeszcze jedno, gdy impreza jest blisko miejsca zamieszkania istnieje możliwość przyciągnięcia większej liczby kibiców, a z czasem kolegów. Narodził się pomysł, stworzenia ciekawego zaproszenia (plakatu) na każdą imprezę, który można na szybko wydrukować w formacie A4 i chociażby wytapetować kuchnie w własnej firmie. A gdy firma liczy 2000 osób i ma 5 kuchni to jest szansa że ktoś wpadnie . Jeśli chodzi o Wro i okolicę to ja się tym zajmę w porozumieniu z organizatorami. Jeśli ktoś z innego miasta sobie życzy żeby mu pomóc, to też się zrobi. Pozdrawiam Emil Link to comment Share on other sites More sharing options...
TooM Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Pogoda dopisała a cień na boisku spowodował że atmosfera była piknikowa.Zresztą organizatorzy zadbali o bufet ,prąd do ładowarek i toalety a to są najważniejsze elementy pozasportowe zawodów. Sprzyjało to zawiązywaniu nowych znajomości - pozdrowienia dla ziomków(mojego ojca) z Krakowa. Nasz NC 1 wprowadzając rygorystyczny przepis co do kasków jakby coś przeczuwał że Ecikowi ocali skórę ( na głowie). Co do sędziowania to jak mawiał Feliks Edwardowicz Dzierżyński "ufam ale kontroluję". Nie chodzi tu o jawne oszustwa czy "wytupywanie" cięć ,ale w ESA startuje dużo nowych zawodników. Taki człowiek nieobyty z kombatem często myli odgłos uderzenia śmigłem o taśmę z cieciem .Sędziując kolegę łatwiej zaliczyć takie cięcie. Na zawodach w Środzie kolega startujący na sąsiednim stanowisku tak miał zaliczone cięcia na moim modelu ,mimo że miałem CAŁĄ ochronę.Nie zrobił tego umyślnie bo ja również zasugerowałem się że cięcie było. Nie trzeba się tym jednak przejmować bo za rok, dwa proporcje doświadczonych zawodników do początkujących się zmienią. Do tego czasu może więc przyjąć zasadę z dorosłego kombatu -nie sędziujemy kolegów z eskadry oraz dwóch sędziów w finale. przyciągnięcia większej liczby kibiców, a z czasem kolegówKibiców może tak ale kolegów bym się zastanowił.Jeden z zawodników dawał taki popis słownictwa wykrzykując głośno podczas rozmów służbowych przez komórkę że wstyd było . Nie słyszał uwag zwracanych mu przez innych zawodników i niektórych KOBIET( kilku) ,nie zwracał uwagi na dzieci i harcerzy tego słuchających. Jak tu więc zaprosić kolegów czy znajomych. Czy zwyczaje pochodzące z niektórych sektorów boisk muszą się przenosić na modelarstwo. Jeśli nie będziemy reagować to tak się stanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts