GOGO Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Co bedzie lepsze to http://www.modelarski.com/produkt-Silnik_Os_Max_55_AX_ABL,2419.html czy to http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8985&Product_Name=ASP_FS61AR_Four_Stroke_Glow_Engine_
robraf Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 ja osobiscie juz prędzej dal bym tego asp czterotakta ale tego http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8984&Product_Name=ASP_FS91AR_Four_Stroke_Glow_Engine wieksza moc, i troche waga ( mój wazy tyle samo ( asp 75aII ) ale to pomaga w dobrym wywazeniu
GOGO Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Tak ale moja Extra ma mieć 140cm rozpietości wiec myśle że ten 91 bedzie za duzy mój kolega robi taki sam model i wkłada OS 46LA waga tego to 270głem troszkę wiecej mocy, ale mam dylemat czy dać czterotakt czy dwutakt waga tych jest taka sama
fredzio Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Powiem tak - widziałem gilesa 202 140cm na silniku osmax 55ax ładnie sobie radził, ale o zawisie nie było mowy. Jak już starasz się uciec od wagi, to proponuję 4T w okolicach .70
robraf Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 czy moglby mi ktos zwymiarowac podwozie do extry? bo nigdzie nie ma planow chodzi mi o rozstaw, wysokosc i dlugosc kawalka materialu uzytego na jego budowe
radek872 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 W tak małym modelu silnik 91 o wadze 640g bedzie wielką lipą model zrobi się ciezki i bedzie duzo gorzej latac niz na lżejszym 10ccm który w zupełnosci wystarczy.Przy rozpietosci 140cm 250g na silnik z przodu zmienia całkowiscie model w powietrzu.Miałem 91 w modelu 180cm 3,3kg i dawał sobie rade więc w 140cm to jest istna masakra z mocą i wagą
GOGO Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 No i padło na ASP FS61AR śmigło 11*7 (zalecane przez producenta) chyba że ktoś ma inne propozycje co do doboru śmigła na którym da najwiekszy ciąg z góry dziękuję za pomoc :wink:
radek872 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 11x7 to mozesz dać do zdjęcia :lol2: 12 lub 13x4 będzie dobre.
Kwasiu Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Budowa mojej Extry wstrzymana, siostra rozgniotła mi :ass: skrzydło. T_T
robraf Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 [*] moja extra ma w 80% oklejony kadlub i zabraknie mifolii na skrzydlo... i gory kadluba jakies 2m bialej i 2 m czerwonej a myslalem ze 4m bialej starczy
Kwasiu Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Skrzydło teraz wygląda tak, macie jakieś pomysły co z tym zrobić, moze budować od nowa??
robraf Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 prawa polowka jest cala? jak tak to przerób na łączone i dorob tylko lewą polowke
Kwasiu Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 właśnie z przeróbkom na łączone jest problem, bo na środku jest kekson z 2 stron i wym musiał go zerwać aby wkleić kieszenie na bagnety :/
Malker Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 spróbuj to bardzo dokładnie i powoli skleić CA a potem możesz to powzmacniać kawałkami tkaniny przy bardzo obciążonych miejscach. Przeróbka na dzielone w tym etapie to nieporozumienie.
Gość slawekmod Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Ja zerwałbym keson i spróbował pokleić. Malker jak keson posklejasz na CA to potem już go nie wyszlifujesz na gładko, poza tym żeby sie dostać do dźwigara trzeba i tak keson rozwalić.No chyba że zrobi się "na sztukę" czego w akrobacie jednak nie polecam. Gdybym miał robić skrzydło od nowa to zrobiłbym je jako dzielone z łącznikiem węglowym lub duralowym oraz drugim , mniejszym łącznikiem takim z fi 8mm.Łatwiejszy transport i w przypadku rozwalenia jednej połowy nie musimy robić całego nowego skrzydła.
robraf Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 ja bym to tez posklejal do kupy na wikol (lepszy niz ca bo mocniejszy.... albo na zywice i calosc podkleil zywica i tkanina bądz rowingiem węglowymod spodu . .. powinno pomoc
Kwasiu Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Kekson zostanie zerwany i zobaczymy co z tego wyjdzie, osobiście nie lubię dziadować i sklejać czegoś na aby aby. Jeśli nie uda mi nie oderwać keksonu będę robił nowe skrzydło.
Gość slawekmod Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Kekson ...... Keson nie kekson
Kwasiu Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 udało mi się to doprowadzić do takiego stanu To skrzydło odratuję, ale i tak pewnie w najbliższym czasie zrobię drugie To posłuży do treningów, bo pewnie w pierwszych lotach nie raz zahaczę skrzydłem przy lądowaniu. Sorry, że taka licha fotka ale już aku w aparacie padły :/
GOGO Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Troche posklejasz i bedzie dobrze jaka masz rozpietość tego skrzydełka bo ja buduje na 140 cm rozpietości silnik http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8985&Product_Name=ASP_FS61AR_Four_Stroke_Glow_Engine_myśle że wystarczy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.