Skocz do zawartości

Projekt Extra


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 398
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Tak ale moja Extra ma mieć 140cm rozpietości wiec myśle że ten 91 bedzie za duzy

mój kolega robi taki sam model i wkłada OS 46LA waga tego to 270głem troszkę wiecej mocy, ale mam dylemat czy dać czterotakt czy dwutakt waga tych jest taka sama

Opublikowano

Powiem tak - widziałem gilesa 202 140cm na silniku osmax 55ax ładnie sobie radził, ale o zawisie nie było mowy.

Jak już starasz się uciec od wagi, to proponuję 4T w okolicach .70

Opublikowano

czy moglby mi ktos zwymiarowac podwozie do extry? bo nigdzie nie ma planow

chodzi mi o rozstaw, wysokosc i dlugosc kawalka materialu uzytego na jego budowe

Opublikowano

W tak małym modelu silnik 91 o wadze 640g bedzie wielką lipą model zrobi się ciezki i bedzie duzo gorzej latac niz na lżejszym 10ccm który w zupełnosci wystarczy.Przy rozpietosci 140cm 250g na silnik z przodu zmienia całkowiscie model w powietrzu.Miałem 91 w modelu 180cm 3,3kg i dawał sobie rade więc w 140cm to jest istna masakra z mocą i wagą

Opublikowano

No i padło na ASP FS61AR śmigło 11*7 (zalecane przez producenta) chyba że ktoś ma inne propozycje co do doboru śmigła na którym da najwiekszy ciąg z góry dziękuję za pomoc :wink:

Opublikowano

[*]

 

moja extra ma w 80% oklejony kadlub i zabraknie mifolii na skrzydlo... i gory kadluba jakies 2m bialej i 2 m czerwonej

 

a myslalem ze 4m bialej starczy

Opublikowano

spróbuj to bardzo dokładnie i powoli skleić CA a potem możesz to powzmacniać kawałkami tkaniny przy bardzo obciążonych miejscach.

Przeróbka na dzielone w tym etapie to nieporozumienie.

Opublikowano

Ja zerwałbym keson i spróbował pokleić. Malker jak keson posklejasz na CA to potem już go nie wyszlifujesz na gładko, poza tym żeby sie dostać do dźwigara trzeba i tak keson rozwalić.No chyba że zrobi się "na sztukę" czego w akrobacie jednak nie polecam.

 

Gdybym miał robić skrzydło od nowa to zrobiłbym je jako dzielone z łącznikiem węglowym lub duralowym oraz drugim , mniejszym łącznikiem takim z fi 8mm.Łatwiejszy transport i w przypadku rozwalenia jednej połowy nie musimy robić całego nowego skrzydła.

Opublikowano

ja bym to tez posklejal do kupy na wikol (lepszy niz ca bo mocniejszy.... albo na zywice i calosc podkleil zywica i tkanina bądz rowingiem węglowymod spodu . .. powinno pomoc

Opublikowano

Kekson zostanie zerwany i zobaczymy co z tego wyjdzie, osobiście nie lubię dziadować i sklejać czegoś na aby aby. Jeśli nie uda mi nie oderwać keksonu będę robił nowe skrzydło.

Opublikowano

udało mi się to doprowadzić do takiego stanu

 

extra074.jpg

 

To skrzydło odratuję, ale i tak pewnie w najbliższym czasie zrobię drugie :P To posłuży do treningów, bo pewnie w pierwszych lotach nie raz zahaczę skrzydłem przy lądowaniu. Sorry, że taka licha fotka ale już aku w aparacie padły :/

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.