leszek-bart Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 A może "Zielony " skontaktuj się z modelarzem ze Swarzędza- Poznania . Będzie sprawniej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjacek Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Zielony - dokładnie jak pisze Leszek. Przyjedź wieczorem 18.00 - 21.00 przy dobrej pogodzie na lotnisko w Kobylnicy a na pewno zastaniesz jakiegoś modelarza, który Ci pomoże. jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Bywam tam często i pewnie się w najbliższym czasie wybiorę się z samolotem jak nie będę miał wyjścia. A znajomego niestety żadnego nie mam żeby się popytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjacek Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Nie trzeba mieć znajomego, wystarczy podejść przywitać się i powiedzieć co Cię gnębi. Ja też nie dawno zaczynałem (też z ASW-28) i zapewniam Cię że bywają tam sami życzliwi i uczynni ludzie. ;D jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakis_cro Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Rzucałem z każdej możliwej pozycji kucając i stojąc. Kiedy wyrzucam samolot bez silnika to wali dziobem w ziemieMiałem tak jak za lekko wyrzucałem mojego ASW. Żeby poleciał trzyba wypuścić go z rozbiegu, biegnąca kiedy z silnikiem to po chwili przekręca się na lewo no i po chwili spotkanie z ziemią miałem tak po sklejeniu połamanego płata. Mimo poprawnego wyważenia model zawsze przechylał się na to klejone skrzydło. W przypadku zbyt wolnej reakcji drążkiem lotek, model najpierw przechyla się a potem tak jak napisał kolega zielony, spotkanie dziobem z ziemia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Lutownca w dłoń i opasz otwór na aku. Tak mialem w swoim asw od pelikana. Grot tak wygiety zeby szerokością byl na pakiet i rzeźbisz. Instrukcja w dłoń, sprawdzenie położenia SC. Ustalając SC położ aku na kadłubie. W ten sposób bedziesz mógł przesuwać pakiet docelowo ustalając SC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Na razie zdecydowałem się kupić inny lżejszy pakiet. Oryginalny do ASW28 Pelikana waży 62g a mój pakiet 102g czyli jakieś 40 g więcej. Może w tym leży problem. No i pakiet miałem trochę bardziej z lewej strony i wydaje mi się że to było przyczyną ale inaczej nie mogłem go umiejscowić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Przy takim modelu nie robi różnicy z której strony. Zostaw pakiet jaki masz. Obciążaj ogon. Chwyc model w sc, i stopniowo dociazaj ogon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Ale i tak coś po upadkach musiało się uszkodzić. Naładuje pakiet na max to i tak nic nie działa. Silnik, serwa zero oznak życia. Dlatego też zdecydowałem się kupić pakiet żeby zobaczyć czy wina nie leży po jego stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Sprawdz kable zasilające do regulatora. Także przejście między wtyczka a łączeniem na płytce. Skoro mozesz naładować pakiet to znaczy ze nic mu nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosephtbg Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Witam! U nas w modelarni jest model ventusa 2.3m od hobbyking. Objawy były takie jak opisujesz, przy 3cim "starcie" złamała się belka kadłuba zaraz przed usterzeniem. Została sklejona tak, żeby nadać jakikolwiek kąt natarcia skrzydła, do tego jest wytrymowany tak, że ster wysokości jest zadarty w połowie do góry, ale to myślę że jest wina zbyt dużego pakietu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Nie mówię że tylko bateria jest winna. Ale 40 g mniej z przodu oznacza ze nie będę musiał takiej wagi dokładać na tył żeby model dobrze wyważyć. Wszystkie kable sprawdziłem i według mnie jest dobrze. Czy bateria się ładuje to nie wiem. Tak jak wcześniej pisałem cały czas świecą się zielone lampki. Czy podłącze baterie do ładowania po lataniu czy obojętnie kiedy cały czas to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Sprawdz napięcie wyjściowe na aku i bedziesz wiedział. Kable w reglu sprawdzałes na oko czy miernikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Witam Marcin K. ma rację -pomiar napięcia acc prawdę Ci powie!! Nie napisałeś który to model ASW 28- domyslam się ze to ten Pelikana z pianki Tam zalecany jest pakiet 2s.Jezeli rozladowles pakiet 3s do zatrzymania silnika to mogles go uszkodzic .Ten regulator ma napiecie odciecia 6V a nie 9V. cos mi znaki polklo=wzbaczcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Wiem z autopsji ze podłączając pakiet 3s do regulatora od asw28 sie go spali. I to jest moment, nie trzeba nawet rozpędzać silnika do testów. Proponuje nowy regulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Mój przeżył -10 sek.pracy i się połapałem : :idea: l: .Ta moja skleroza! Latam na pakiecie 2s 1500mA.Do oblotu bez włączonego silnika to trzeba go solidnie machnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Mój juz poległ ale mialem 3s 2200. To bylo latanie:D ale wtedy mialem regulator tp mag 8 18 A. Tylko musiałem bardzo wydrazyc kadłub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Ryś, w pierwszym poście napisałem że z HobbyKing Kupię miernik to będę wiedział w czym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Popatrz w necie do jakich aku jest regulator. Instrukcja tez powinna ci to powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryś Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Tak prawda pisałeś,tylko jest 2 oferowane ASW28(elektryki). Do szybkiego sprawdzenia tego pakietu wystarczy żarówka samochodowa 12V/55W. Jak będzie 5 min świeciła pełnym blaskiem to w 30% jest on w pełni sprawny(1100mAh) 14,5min -100%sprawności -tego nie polecam! No ale będziesz miał miernik. Przeczytaj instrukcję miernika. Pomiary rób powoli i z uwagą -możesz zniszczyć miernik, acc nie wspominając ich właściciela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi