Skocz do zawartości

ASW 28 kraksy po starcie Proszę o pomoc :(


Zielony

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...

Rzucałem z każdej możliwej pozycji kucając i stojąc. Kiedy wyrzucam samolot bez silnika to wali dziobem w ziemie

Miałem tak jak za lekko wyrzucałem mojego ASW. Żeby poleciał trzyba wypuścić go z rozbiegu, biegnąc

a kiedy z silnikiem to po chwili przekręca się na lewo no i po chwili spotkanie z ziemią

miałem tak po sklejeniu połamanego płata. Mimo poprawnego wyważenia model zawsze przechylał się na to klejone skrzydło. W przypadku zbyt wolnej reakcji drążkiem lotek, model najpierw przechyla się a potem tak jak napisał kolega zielony, spotkanie dziobem z ziemia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lutownca w dłoń i opasz otwór na aku. Tak mialem w swoim asw od pelikana. Grot tak wygiety zeby szerokością byl na pakiet i rzeźbisz. Instrukcja w dłoń, sprawdzenie położenia SC. Ustalając SC położ aku na kadłubie. W ten sposób bedziesz mógł przesuwać pakiet docelowo ustalając SC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie zdecydowałem się kupić inny lżejszy pakiet. Oryginalny do ASW28 Pelikana waży 62g a mój pakiet 102g czyli jakieś 40 g więcej. Może w tym leży problem. No i pakiet miałem trochę bardziej z lewej strony i wydaje mi się że to było przyczyną ale inaczej nie mogłem go umiejscowić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

U nas w modelarni jest model ventusa 2.3m od hobbyking. Objawy były takie jak opisujesz, przy 3cim "starcie" złamała się belka kadłuba zaraz przed usterzeniem. Została sklejona tak, żeby nadać jakikolwiek kąt natarcia skrzydła, do tego jest wytrymowany tak, że ster wysokości jest zadarty w połowie do góry, ale to myślę że jest wina zbyt dużego pakietu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię że tylko bateria jest winna. Ale 40 g mniej z przodu oznacza ze nie będę musiał takiej wagi dokładać na tył żeby model dobrze wyważyć. Wszystkie kable sprawdziłem i według mnie jest dobrze. Czy bateria się ładuje to nie wiem. Tak jak wcześniej pisałem cały czas świecą się zielone lampki. Czy podłącze baterie do ładowania po lataniu czy obojętnie kiedy cały czas to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Marcin K. ma rację -pomiar napięcia acc prawdę Ci powie!!

Nie napisałeś który to model ASW 28- domyslam się ze to ten Pelikana z pianki

Tam zalecany jest pakiet 2s.Jezeli rozladowles pakiet 3s do zatrzymania silnika

to mogles go uszkodzic .Ten regulator ma napiecie odciecia 6V a nie 9V.

cos mi znaki polklo=wzbaczcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak prawda pisałeś,tylko jest 2 oferowane ASW28(elektryki).

Do szybkiego sprawdzenia tego pakietu wystarczy żarówka samochodowa 12V/55W.

Jak będzie 5 min świeciła pełnym blaskiem to w 30% jest on w pełni sprawny(1100mAh)

14,5min -100%sprawności -tego nie polecam!

No ale będziesz miał miernik.

Przeczytaj instrukcję miernika. Pomiary rób powoli i z uwagą -możesz zniszczyć miernik, acc

nie wspominając ich właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.