tikicaca Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Zwracam sie z pytaniem, bo moze ktos juz ten temat przerabial. Czy mozna w jakis sposob pozbyc sie nierownej pracy tych silnikow, objaw szczegolnie widoczny jest do 1/2 gazu, silnik rowno trzyma oborty, ale praca jest nierowna i pojawiaja sie drgania ( szarpniecia), szczegolnie widoczne na minimalnych obrotach. Czy probowal ktos zmiany ustawienia kata wyprzedzenia zaplonu? czy moze warto pobawic sie w precyzyjniejsza regulacje skladu mieszanki? powyzej 1/2 gazu silnik chodzi rowno. Swiece oryginalne chinskie przerwa na swiecy nie ruszana. Bede wdzieczny za wszelka pomoc.
Paweł Rzedzicki Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 Z pewnością masz za bogato ustawieną lsn. Ustaw ją jak najbiedniej ale na tyle bogato żeby przy gwałtownym dodaniu gazu na wolnych obrotach silnik się nie dławił. I pamiętaj że zubożanie lsn ma wpływ na ilość paliwa na wysokich więc po każdej korekcie lsn koryguj ustawienie hsn. Tu ta zależność jest odwrotna niż w silnikach żarowych!!!
tikicaca Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Opublikowano 18 Lipca 2011 Dzieki Paweł za rade. W wekeend poprobuje i napisze jaka reakcja.
Tomek Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 I wywal te chińskie świec ,są do kitu , nadają się tylko do docierania i to ostrożnie latając.
Paweł Rzedzicki Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Oj tam oj tam, u mnie tak samo chodził na fabrycznej, co na ngk. Gadali też, że przy ngk gwint nie jest taki luźny i tez guzik prawda. Wyreguluje porządnie i będzie gitara.
Tomek Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 oj tam oj tam , osobiście doświadczyłem ile daje wymiana świecy :) Silnik przestał łapać FOCH-a :rotfl:
tikicaca Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2011 wyregulowalem lsn i faktycznie jest sporo lepiej. Mam tylko jeszcze jeden problem do rozwiazania. Jak silnik chodzi bez owiewki jest ok, z owiewka zrobilem mala koretke w regulacji i tez jest w miare ok. Gorzej jest w powietrzu, silnik chodzi, ale ciezko osiaga maksymalne obroty, zauwazylem ze wiecej pali, i domek za gaznikiem jest zachlapany paliwem i mam wrazenie ze z opoznieniem reaguje na gaz. Zastanawia mnie czy fakt ze silnik stal nieodpalany przez ok rok moglo miec wplyw na stan membran w gazniku, i moze powodowac zalewanie sie silnika.... ? Czy moze jest to problem jest w cisnieniu ktore moze pojawiac sie pod maska po jej zalozeniu? ktos moze to przerabial i jakos sobie z tym radzil?
RomanJ4 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 A gdybyś wypuścił gardziel gaźnika poza owiewkę? Przynajmiej jedna teoretyczna możliwość do sprawdzenia.
Paweł Rzedzicki Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 wyregulowalem lsn i faktycznie jest sporo lepiej. Mam tylko jeszcze jeden problem do rozwiazania. Jak silnik chodzi bez owiewki jest ok, z owiewka zrobilem mala koretke w regulacji i tez jest w miare ok. Gorzej jest w powietrzu, silnik chodzi, ale ciezko osiaga maksymalne obroty, zauwazylem ze wiecej pali, i domek za gaznikiem jest zachlapany paliwem i mam wrazenie ze z opoznieniem reaguje na gaz. Zastanawia mnie czy fakt ze silnik stal nieodpalany przez ok rok moglo miec wplyw na stan membran w gazniku, i moze powodowac zalewanie sie silnika.... ? Czy moze jest to problem jest w cisnieniu ktore moze pojawiac sie pod maska po jej zalozeniu? ktos moze to przerabial i jakos sobie z tym radzil? Dokładnie tak jak piszesz. Gdy model stoi na ziemi jest ok a jak lecisz i pod maską wytwarza się ciśnienie, naciska ono na membrankę od zaworu paliwa i wzbogaca mieszankę. Sposobem na to jest wkręcenie w otworek w dekielku tej membrany króćca, np. od tłumika silnika żarowego, podłączenie do niego przewodu paliwowego i poprowadzenie go w głab kadłuba, gdzie ciśnienie nie zmienia się podczas lotu.
Dadi Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 http://www.toni-clark.com/ftp/Kat_11_2008_01_04_2010_de.pdf a moze zamontuj specjalny lejek na gaznik , mnie pomoglo znajdziesz fotke -strona 101 na dole w prawym rogu Dadi
Nielot Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Było już wszystko opisywane http://pfmrc.eu/index.php?/topic/13648-silnik-dle-30-traci-moc-po-zaciagnieciu-steru-wysokosci/
Rekomendowane odpowiedzi