tikicaca Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Zwracam sie z pytaniem, bo moze ktos juz ten temat przerabial. Czy mozna w jakis sposob pozbyc sie nierownej pracy tych silnikow, objaw szczegolnie widoczny jest do 1/2 gazu, silnik rowno trzyma oborty, ale praca jest nierowna i pojawiaja sie drgania ( szarpniecia), szczegolnie widoczne na minimalnych obrotach. Czy probowal ktos zmiany ustawienia kata wyprzedzenia zaplonu? czy moze warto pobawic sie w precyzyjniejsza regulacje skladu mieszanki? powyzej 1/2 gazu silnik chodzi rowno. Swiece oryginalne chinskie przerwa na swiecy nie ruszana. Bede wdzieczny za wszelka pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Z pewnością masz za bogato ustawieną lsn. Ustaw ją jak najbiedniej ale na tyle bogato żeby przy gwałtownym dodaniu gazu na wolnych obrotach silnik się nie dławił. I pamiętaj że zubożanie lsn ma wpływ na ilość paliwa na wysokich więc po każdej korekcie lsn koryguj ustawienie hsn. Tu ta zależność jest odwrotna niż w silnikach żarowych!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Dzieki Paweł za rade. W wekeend poprobuje i napisze jaka reakcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 I wywal te chińskie świec ,są do kitu , nadają się tylko do docierania i to ostrożnie latając. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Oj tam oj tam, u mnie tak samo chodził na fabrycznej, co na ngk. Gadali też, że przy ngk gwint nie jest taki luźny i tez guzik prawda. Wyreguluje porządnie i będzie gitara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 oj tam oj tam , osobiście doświadczyłem ile daje wymiana świecy :) Silnik przestał łapać FOCH-a :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 wyregulowalem lsn i faktycznie jest sporo lepiej. Mam tylko jeszcze jeden problem do rozwiazania. Jak silnik chodzi bez owiewki jest ok, z owiewka zrobilem mala koretke w regulacji i tez jest w miare ok. Gorzej jest w powietrzu, silnik chodzi, ale ciezko osiaga maksymalne obroty, zauwazylem ze wiecej pali, i domek za gaznikiem jest zachlapany paliwem i mam wrazenie ze z opoznieniem reaguje na gaz. Zastanawia mnie czy fakt ze silnik stal nieodpalany przez ok rok moglo miec wplyw na stan membran w gazniku, i moze powodowac zalewanie sie silnika.... ? Czy moze jest to problem jest w cisnieniu ktore moze pojawiac sie pod maska po jej zalozeniu? ktos moze to przerabial i jakos sobie z tym radzil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 A gdybyś wypuścił gardziel gaźnika poza owiewkę? Przynajmiej jedna teoretyczna możliwość do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 wyregulowalem lsn i faktycznie jest sporo lepiej. Mam tylko jeszcze jeden problem do rozwiazania. Jak silnik chodzi bez owiewki jest ok, z owiewka zrobilem mala koretke w regulacji i tez jest w miare ok. Gorzej jest w powietrzu, silnik chodzi, ale ciezko osiaga maksymalne obroty, zauwazylem ze wiecej pali, i domek za gaznikiem jest zachlapany paliwem i mam wrazenie ze z opoznieniem reaguje na gaz. Zastanawia mnie czy fakt ze silnik stal nieodpalany przez ok rok moglo miec wplyw na stan membran w gazniku, i moze powodowac zalewanie sie silnika.... ? Czy moze jest to problem jest w cisnieniu ktore moze pojawiac sie pod maska po jej zalozeniu? ktos moze to przerabial i jakos sobie z tym radzil? Dokładnie tak jak piszesz. Gdy model stoi na ziemi jest ok a jak lecisz i pod maską wytwarza się ciśnienie, naciska ono na membrankę od zaworu paliwa i wzbogaca mieszankę. Sposobem na to jest wkręcenie w otworek w dekielku tej membrany króćca, np. od tłumika silnika żarowego, podłączenie do niego przewodu paliwowego i poprowadzenie go w głab kadłuba, gdzie ciśnienie nie zmienia się podczas lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadi Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 http://www.toni-clark.com/ftp/Kat_11_2008_01_04_2010_de.pdf a moze zamontuj specjalny lejek na gaznik , mnie pomoglo znajdziesz fotke -strona 101 na dole w prawym rogu Dadi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Było już wszystko opisywane http://pfmrc.eu/index.php?/topic/13648-silnik-dle-30-traci-moc-po-zaciagnieciu-steru-wysokosci/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi