robertus Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Nie za dużo tego metalu w modelu z podkładów? Już widzę jak wlecisz takim kowadłem komuś w samochód, albo co gorsza w człowieka.
Bartuś Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Sam silnik waży 2 razy więcej niż to "kowadło" więc nie sądzę aby było za dużo, lata się tam gdzie nie ma ludzi i samochodów a jak już się nawet zjawią jak jakiś czas temu w parku to się zwijam bo na co mi publika Liczę na to że ten element podniesie bezpieczeństwo użytkowania modelu. Przy okazji tak polecane na początek modele motoszybowców ważą 2-3 razy tyle co budowane przez nas deprony więc są na pewno bardziej niebezpieczne. Swoją drogą jak często się słyszy aby jakiś modelarz wleciał komuś w coś lub w kogoś ? Nie dajmy się zwariować jak media z brutalnością w grach
robertus Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Wg mnie do metalowej dzidy dorobiłeś skrzydła. To jest zupełnie coś innego niż piankowy kadłub, który przy zderzeniu rozpadnie się, sprasuje, zgniecie itp. Wolałbym dostać w głowę modelem w pełni piankowym, niż twoją dzidą. A wiem co mówię, bo wleciałem w siebie chiggim. Piszesz o bezpieczeństwie użytkowania modelu, ale wg mnie chodzi Ci, że się nie zniszczy i nie połamie przy krecie. A nie, że komuś w tym sobie nie zrobisz krzywdę. Uważam, że takie zbrojenie modelu jest błędem i jest niebezpieczne. Taka jest moja opinia.A decyzja i tak należy do Ciebie, czy będziesz nim latać. Alternatywą dla Twojego metalu, jest takie łoże silnika http://abc-rc.pl/p/46/1408/loze-silnika-44mm-uniwersalne-z-kolkiem-prowadzacym--loza-silnikow-akcesoria-do-silnikow-silniki-elektryczne.html plus wkręty do drewna. Skłon i wykłon regulowany podkładkami.
Bartuś Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Rozwiązanie ciekawe ale o mniejszych możliwościach regulacji, tak czy siak najpierw muszę model oblatać "Dzidę przestworzy"
Masło Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Tak. Wyposażenie do funbata było już wałkowane na wszystkie strony, poczytaj ten temat to znajdziesz.
Kanci4sty Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Pakiet: http://www.abc-rc.pl...-i-pakiety.html Regulator: http://www.sklep.mod...229,eco-25-jeti Silnik: http://abc-rc.pl/emax-cf2822
Kanci4sty Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Czy nada się do niego śmigło 6x3 bo nie moge nigdzie znaleźć 6x4?
mr.suchy Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Przyrost formy nad treścią.... Kuba śmigło dobierasz pod silnik.
Kanci4sty Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Czyli 6x4 będzie dobre do silnika który wybrałem? A tak przy okazji nie wiecie co się dzieje ze sklepem abc-rc?
mr.suchy Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Nie sprawdzę teraz bo nie działa im strona www. Kuba jak nie jesteś pewny to zachęcam do sklepu AviFly, link poniżej.
Kanci4sty Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Mr.suchy proszę dobierz mi do tego silnika : http://www.avifly.pl/cf2822-kv1200-170w-emax-p-260.html śmigło.
mr.suchy Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Ja bym kupił 10x5 albo 9x6 (na tym drugim latałem).Ja bym kupił http://www.avifly.pl/smiglo-gws-8x6-p-648.html albo http://www.avifly.pl/smiglo-gws-9x47-p-649.html
Kanci4sty Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Ok dzięki.Kupuję 8x6 może 3,4 szt.Zaraz zamawiam.
SiSon Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Najlepiej kupić 2-3 śmigła i sprawdzić na którym Ci się będzie najlepiej latać. O ile śmigło można dobrać pod różne pasujące nam parametry, o tyle tutaj, nie będzie to miało dla Ciebie bardzo dużego znaczenia. Spróbuj na tych dwóch http://www.avifly.pl...emax-p-288.html i http://www.avifly.pl...emax-p-287.html Możesz również spróbowac na śmigle typu slow fly'er http://www.avifly.pl...x47-p-1390.html
romio Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Przegladam mnostwo funbatow i mam pytanie dlaczego ciegna do lotek czy sterow sa wygiete w V? W sensie w linii prostej.Takie cos | \ / | Bo o ile takie w kształcie "z" da sie zrozumiec, zeby ciegno było prostopadle do orczyka i lotki tak tego v nie rozumiem
Masło Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Dzięki temu w razie zablokowania steru, popychacz może łatwiej się ugiąć, mniej obciążając serwo, oraz rozginając lub ściskając to "v" możesz zmienić długość popychacza.
robertus Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Dla regulacji długości popychacza, gdy nie masz regulacji na dźwigience ani na orczyku serwa 1
Rekomendowane odpowiedzi